Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 18:22

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2482 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 100  Volgende
Klokkies - Deel 3 alweer 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht Re: Klokkies - Deel 3 alweer
gaaf ouwe daytona. maar wel meer dan 22 benikbang. zit nu ineens te loeren naar een expl 2 black. als daily driver. ook qua gunstige $. deed me nooit veel, maar nu ineens wel :uh:

07 okt 2009 23:00
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Beetje een vanaf prijs inderdaad. Echt ubercoole kosten het dubbele

Exp II is ook geinig maar tikje klein imho. Is een plexi daytona overigens ook...

07 okt 2009 23:02
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Ex2 is 40 mm. Voor mij de max. Die tonijnblikken raak je binnen een paar jaar aan de straatstenen niet meer kwijt. Nou ja msch aan een achterlijke stenenboer nog net :mrgreen:

07 okt 2009 23:07
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Ok. Dacht eerlijk gezegd dat die kleiner was... Freccione/Steve Mc Q is ook geinig!
Afbeelding

07 okt 2009 23:09
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Kan ik niet betalen. Geinig, ook zo'n model dat toen voor geen meter verkocht en nu vintage onbetaalbaar is.

07 okt 2009 23:15
Profiel
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
wolf, je riep me :wink:

heb je van die poezelige vrouwenpolsjes ja?

08 okt 2009 16:04
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
@Wolf: je kunt je auto inruilen dus niks niet kunnen betalen. Keuzes maken! Alte Luft oder Alte klokkies.

08 okt 2009 16:06
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Lees hier veel over Rolex, IWC etc. maar komt Breitling nog wel eens voorbij?

Hier een foto van een oudje van mij, ooit eens nieuw gekocht bij Ace & Spyer in Amsterdam (heb hem nog steeds):

Afbeelding

Breitling is goed bezig de laatste tijd. Een eigen chronograaf-caliber ontwikkeld, en er zijn ook modellen bij die niet alleen rappers aantrekken.

Daarbij, met de Navitimer hebben ze icoon van formaat in huis.

08 okt 2009 20:29
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
ppsss dat is een voetballers-horloge :roll:

08 okt 2009 20:33
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Navitimer met leren band blijft een mooie klok. Alle andere moderne Breitlings vind ik pooierklokken. Heb een 1949 Breitling Chrono - nog steeds erg blij mee.

08 okt 2009 20:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Waarom zo grof? Het is een merk met historie en heeft naast enkele bling-bling modellen wel degelijk een aantal klassiekers in de collectie.

Indien noodzakelijk zijn er van IWC, Rolex etc. ook misfits te melden. Laat maar weten, en ik zal ze laten zien! :twisted:

08 okt 2009 21:15
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
deze heeft een vriend van me, kan ik mee leven :wink:
Afbeelding

08 okt 2009 21:36
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Remake van de klok van Horn denk ik. Merk heeft mooie klokken gemaakt maar is met 95% van de huidige collectie compleet de weg kwijt imho.

08 okt 2009 23:03
Profiel
Moderator
PF #57
Retep schreef:
Waarom zo grof? Het is een merk met historie en heeft naast enkele bling-bling modellen wel degelijk een aantal klassiekers in de collectie.

Indien noodzakelijk zijn er van IWC, Rolex etc. ook misfits te melden. Laat maar weten, en ik zal ze laten zien! :twisted:

Waarom zo grof? Ik zeg toch 'ik vind'? Als jij er blij mee bent, be my guest. Als ik je met mijn mening beledigd heb - mijn excuses. Ik vind idd zo'n beetje alle Breitling klokken die je nu nog nieuw kan kopen helemaal niks. De historie van Breitling vind ik indrukwekkend, vele vintage Breitling klokken vind ik juist wel mooi. Ik ben de laatste die zal zeggen dat alle IWC's of Rolexen mooi zijn. Ik ken geen enkel merk waar ik alle horloges mooi van vindt.

Degene hierboven die Wolf plaatst is net een Navitimer met een leren band - vind ik dus wél mooi,

09 okt 2009 7:20
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Dat vind ik het leuke van dit forum, er komen zeer verschillende klokkies voorbij. Bij sommige denk ik ook: hoe kom je er op om dat te kopen, maar dat houdt de wereld een beetje interessant, toch :?:

Kwam afgelopen week deze tegen voor héél weinig:

Afbeelding

Kon het niet laten, Karin krijgt hem komende week voor haar verjaardag :wink:

Als ik mijn auto verkoop dan wordt het een echte Rolex :wink:

09 okt 2009 8:07
Profiel
PorscheForum Junkie
horn schreef:
Waarom zo grof? Ik zeg toch 'ik vind'? Als jij er blij mee bent, be my guest. Als ik je met mijn mening beledigd heb - mijn excuses.

Excuses zijn niet nodig. Ik had moeten weten dat met het plaatsen van mijn horloge termen als 'voetballershorloge' en 'pooierklokken' te verwachten zijn.

09 okt 2009 10:35
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Wisten jullie dat het orgineel van de Navitimer eigenlijk uit Rusland komt :?: Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar ik heb altijd begrepen dat Poljot als eerste met dit model kwam...

Afbeelding

09 okt 2009 13:40
Profiel
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Hebben je al van Pequignet gehoord, ik vind dat sommige ook heel mooi zijnAfbeelding

Citaat:
Alle andere moderne Breitlings vind ik pooierklokken.

Die moeten ook heel goed klok kunnen kijken Horn :mrgreen:

09 okt 2009 16:09
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
wolf schreef:
deze heeft een vriend van me, kan ik mee leven :wink:

"Een vriend" als stiekem; "ikzelf" ? :wink:

09 okt 2009 17:53
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Nee, kan ik niet betalen 8)

09 okt 2009 18:06
Profiel
Moderator
PF #57
meevaller van de dag: een half jaar geleden bracht ik mijn Portugieser Rattrapante voor een beurtje naar een bekend juwelier in Laren. Sinds december 2005 dagelijks om gehad dus hij mocht wel eens een onderhouds- en schoonmaakbeurtje hebben. Ik had mijn horloge destijds nieuw bij Steiner gekocht (in december 2005, nadat hij in juli 2005 uit productie was gegaan), met bon, garantie, dozen (hout en omdoos) etc. Krijg ik van de juwelier een weekje later een belletje dat ik mijn horloge terug kan halen, dat ze hem niet naar IWC gaan sturen omdat Steiner geen dealer is en mijn horloge derhalve niet door IWC onderhouden kan worden. :shock:

Bij het ophalen kreeg ik wel de vraag 'wat er in 's hemelsnaam met dat horloge gebeurd was, want alles was krom, knopjes hadden een dreun gehad en van onderen deukjes in de plaat gedrukt etc etc'. Volop verbazing bij mij, want ik ging toch echt altijd netjes met mijn horloge om. Enfin, wel 250 euro uitgespaard voor een beurtje.
Enfin, twee weken geleden horloge naar Steiner gebracht voor een beurt. Onderhoudsbeurt, poetsbeurt, geen enkele schade te zien (behalve wat krasjes op de kast, maar ja dat kan beuren) en weer helemaal als nieuw. En dat voor 100 euro.

Ik ben weer een blij mens. 8) Met dank aan Steiner.

09 okt 2009 19:39
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Vreemd zeg. Da's toch RK in Laren?

09 okt 2009 19:46
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
horn schreef:
meevaller van de dag: een half jaar geleden bracht ik mijn Portugieser Rattrapante voor een beurtje naar een bekend juwelier in Laren. Sinds december 2005 dagelijks om gehad dus hij mocht wel eens een onderhouds- en schoonmaakbeurtje hebben. Ik had mijn horloge destijds nieuw bij Steiner gekocht (in december 2005, nadat hij in juli 2005 uit productie was gegaan), met bon, garantie, dozen (hout en omdoos) etc. Krijg ik van de juwelier een weekje later een belletje dat ik mijn horloge terug kan halen, dat ze hem niet naar IWC gaan sturen omdat Steiner geen dealer is en mijn horloge derhalve niet door IWC onderhouden kan worden. :shock:

Lekker zakelijk - zal nog steeds wel te goed gaan. Blij dat ze bij Porsche Service Centrum Twente niet zo omgaan met mij omdat ik mijn Porsche niet bij een dealer heb gekocht.

09 okt 2009 19:53
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Retep schreef:
horn schreef:
Waarom zo grof? Ik zeg toch 'ik vind'? Als jij er blij mee bent, be my guest. Als ik je met mijn mening beledigd heb - mijn excuses.

Excuses zijn niet nodig. Ik had moeten weten dat met het plaatsen van mijn horloge termen als 'voetballershorloge' en 'pooierklokken' te verwachten zijn.

Waarom denk je dat ik voetballershorloge riep ! Ik draag zelf met tevredenheid dagelijks een Breitling,en las enige tijd geleden ook al de opmerking "voetballershorloge" :roll:

Ieder zijn smaak ,als wij hem maar mooi vinden :ass:

09 okt 2009 19:53
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
MS964 schreef:
Vreemd zeg. Da's toch RK in Laren?

yep. wél IWC dealer. Vond het een vreemd verhaal. Ik heb toch een echte IWC? Ik ben toch bereid om de kosten van de onderhoudsbeurt te betalen? Hoezo neemt IWC geen horloge in onderhoud als je de aanschafbon niet hebt? Heb er een origineel garantiebewijs bij, alle andere papieren, de aanschafbon etc. Ze kunnen volgens mij in 1 seconde vaststellen dat het een originele IWC is, waarom dan zo moeilijk doen over officieel onderhoud? :scratch:
Sterker nog - ik zou als juwelier denken: hé een nieuwe klant. woont in Bilthoven, kocht in Maastricht. Als ik het nou goed doe, komt hij eerder 20 minuten hierheen, dan 2 uur naar Maastricht. Maar ik zal wel naief zijn.

09 okt 2009 19:54
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2482 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 100  Volgende