Auteur |
Bericht |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Re: verhuizen
Joehoeeee, daar ben ik weer............. dat wilde ik even melden........Later. Oja, ik ga nu weer werken......
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
09 okt 2009 10:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Het is veel te mooi weer om binnen achter een pc te blijven zitten, dus ik ben even naar buiten (zonder laptop en internet op GSM) . Tot later! Dat niemand eerder zichzelf zo belangrijk heeft gevonden om zijn/haar afwezigheid hier vooraf te melden .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 okt 2009 10:40 |
|
|
Wimpie77
|
Ik ben er weer!
Volgens mij was er wat onduidelijkheid waar ik was afgelopen 20 uur dus dat zal ik nog even vertellen. Gister vlakbij de Coentunnel en had geen internet dus kon je de postduif sturen... Het schijnt dat die een klein wipje aan het maken was en de overige R.I.P. Daarna thuis in Amstleveen alwaar onze blonde thuiskapster aanwezig was om ons te knippen. Daarna tukje gedaan en nu op werk en ga even al mijn mails checken!
_________________________________________ * * *
|
09 okt 2009 11:12 |
|
|
Jaco
|
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
09 okt 2009 12:56 |
|
|
bully
|
maar hoe wist jij die dan?...... heb trouwens net langs de weg wat gegeten......
|
09 okt 2009 13:12 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Was het lekker de forumpostduif was daar ook aan het eten
|
09 okt 2009 13:43 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Ga nu eerst ff de dakgoten schoonmaken neemt ong. 25 min. in beslag en ga ik het gras maaien, dat is ong. 45 min. en als ik niet van mijn trap gedonderd ben of onder de maaier ben terecht gekomen zal ik me melden dit is wel een vreemde duif
|
09 okt 2009 14:42 |
|
|
cabrio wim
|
Ben weer terug, en hebben weer een goede dag. Verder geen Calibra rijders gezien, maar wel een SLK in mijn gat gehad. meer heeft hij niet gezien.
|
09 okt 2009 15:24 |
|
|
Wimpie77
|
Ik ga er van door... Ik meld mij af tot maandagochtend!
Ik ben bereikbaar in Amstelveen!
_________________________________________ * * *
|
09 okt 2009 15:34 |
|
|
bully
|
8 uur sateetje in 1890?.....
|
09 okt 2009 15:42 |
|
|
Lydia
|
Zow, meld me even aan. Klaar met werken. Meld me ook meteen even af, ga boodschappen doen. Ow en vergeten die dode ganzen in de groen container aan de weg te zetten van morgen. Ligt deze vriend er nu in te slapen
|
09 okt 2009 15:57 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Alles is weer netjes, geen ongelukken gebeurt en de Bazin zal weer tevreden zijn, ben weer weg ga aan garagedeur werken! Meld me wel weer
|
09 okt 2009 16:13 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Koop ook gelijk wat diervoeder, Lydia...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
09 okt 2009 16:21 |
|
|
Lydia
|
|
09 okt 2009 16:31 |
|
|
cabrio wim
|
Wist niet dat die hond van jullie zo'n vreet monster is.
|
09 okt 2009 16:37 |
|
|
esgigt
|
Nèhhhhh... Dat eten ze zelf, joh... Is duur hoor Porscherijden.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
09 okt 2009 16:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik krijg opeens 'n heel ander beeld bij "lydia" ... ... bekende hondevoer scene in de eerste film
|
09 okt 2009 16:48 |
|
|
esgigt
|
Toen nog hondevoer... moet nu honde nvoer zijn. Arme dieren, krijgen ze nog minder....
|
09 okt 2009 17:00 |
|
|
horn
PF #57
|
"Oh Buurman, wat doet u nu..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 okt 2009 17:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... da's weer 'n andere scene ... en gaat over het (ver)krijgen van 'n nieuwe auto, toch
|
09 okt 2009 17:25 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik zou dat persoonlijk geen auto willen noemen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
09 okt 2009 17:36 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
Avond... allemaal! Zojuist eindelijk klaar met werk voor deze week! Nu eindelijk weekend Morgen alleen even wat administratie bijwerken en rekeningen maken maar dat is het betere werk Zo eerst even een pilsje pakken dat heb ik wel verdient al zeg ik zelf
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
09 okt 2009 18:25 |
|
|
Jaco
|
En die brommers kan je ook al niet kieken........ Oja, net lekker tong gegeten. Later!!
|
09 okt 2009 19:11 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
20 minuten te laat terug gemeld . staat daar nog een straf op ? of mag het voor een keer
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
09 okt 2009 19:21 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
OMG, ik begrijp dat ik het helemaal fout heb gedaan Ik zal mij voortaan ook keurig af- en aanmelden... Heb net even gegeten en moet zo even de JIF van boven halen. Ben zo terug...
_________________________________________ rouge et noir
|
09 okt 2009 19:40 |
|
|