Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:02

Antwoord op onderwerp  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
OpenCoffee & Porsche | 4 juni 2011 | Locatie volgt asap! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
Bericht Re: De allereerste OpenCoffee & Porsche's! - 7 November
Zolang jij "schrijf je hierin" laat staan voel ik mij gedwongen om mijn medePorscheforummers te waarschuwen voor ongewenste "spionagecookies"
Ook het overdragen/ uit lenen van eigendomsrechten (zoals foto's ed) aan Ning door in te stemmen met de voorwaarden lijkt me niet erg gewenst.
Verder denk ik dat het spreekwoord "wie de bal kaatst mag hem terug verwachten" hier van toepassing is :salut:
Dus als je problemen hebt met mijn posts graag eerst pb of email !!
Succes met de evaluatie van je betasite
Ron

p.s. Je zult mij dan ook niet vinden op sites zoals Hyves, Facebook etc 8)

11 okt 2009 21:23
Profiel
PorscheForum Rakker
racebeus schreef:
p.s. Hierbij alvast een soort alternatief voor Infofilter:
http://www.networkadvertising.org/managing/opt_out.asp

Prima tip @Racebeus :thumleft:. Het spionagecookie verhaal is wat ver gezocht, maar ik begrijp je standpunt. Maar goed, was voor mij ook de reden om een premium (betaald) account te nemen voo Ning, zonder Behavioral Targeting en overbodige advertenties...

Back ontopic maar weer zou ik zeggen :!:

11 okt 2009 22:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)
Barendrecht
nee helaas ga ik de 7de niet redden, maar de volgende meeting ben ik er dan wel bij in Portland. Vind de eigenaar van de brasserie wel fijn, schijnt nog niet top te draaien.
Wat trouwens evt volgende keer ook een top lokatie is, is op het havenhoofd aan het water en dan een bakkie doen bij double dutch ofzo. Kan je auto mooi aan het water parkeren (tenzij je een gt3 hebt--> die ligt te laag).

Wat voor kleur is jou 993? zah van de week wel een iris blauwe rijden met volgens mij een blonde vrouw achter het stuur, is dat de jouwe?? iets met kenteken ..-gz-..?? niet dat die 993 mij opviel natuurlijk, dat was die blonde vrouw 8)

12 okt 2009 13:49
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Afbeelding

:salut:

12 okt 2009 14:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
josboxster schreef:
Niet dat die 993 mij opviel natuurlijk, dat was die blonde vrouw 8)

Zal mijn overbuurvrouw erg leuk vinden :mrgreen: Die was samen met mijn vrouw op weg naar kasteel Rhoon en zij mocht een keertje rijden... Maar dat is onze 993 die je zag rijden. Hierboven de foto...

@Olaf, Hehe... Thanks...

12 okt 2009 14:12
Profiel
Forum Admin
Cayenne
wiredgenius schreef:
Elke eerste zaterdag van de maand te vanaf 09:00 uur komen diverse Porsche rijders, bewonderaars en ondernemers een uurtje (of twee) bij elkaar om een praatje te maken, kennis te maken, kennis te delen, te netwerken en ja, koffie te drinken. Geen programma's, officiële presentaties, naambadges en voorzitters.

Elk idee is er 1, en elk idee is leuk, tis uiteraard afhankerlijk van de deelnemers...

Maar let wel, Johan van de Gugten in Bodegraven is ook bezig om een dergelijke meetingpoint te organiseren..

- centraal in de Randstad
- gratis koffie
- super gelegen aan de N11-A12
- en een prima host, die echt alles en alles weet van Porsches..
- Porsche-ambiance puur sang (op de bar na, die is wel errug plakkerig gedaan :D )

Ik ga er binnenkort weer is een bakkie doen op de zaterdag.

Laten we niet de vijver vol gooien met dit soort events, niet omdat het niet leuk is of slecht geregeld, maar om dat je clubjes krijgt....de Randstad Diehard zal denk ik naar van de Gugten gaan, de ff huppetee elders.

En ja de hongerrige smulpapen, gaan in het voorjaar weer maandelijks naar de Hans Luna Porsche rijsttafel meetings, ook al gratis parkeren en lekker bikken.

12 okt 2009 15:34
Profiel
Moderator
PF #57
vrije marktwerking - vraag en aanbod. Joepie! :cheers:

12 okt 2009 15:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
John,Ik begrijp goed dat je de vijver niet wilt volgooien ! maar dan kom je zelf met een meeting bij van der gugten :?:

12 okt 2009 15:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Richard schreef:
John,Ik begrijp goed dat je de vijver niet wilt volgooien ! maar dan kom je zelf met een meeting bij van der gugten :?:

@Horn en Richard +2 :cheers:

Iedereen is vrij om te organiseren en te bezoeken zoals hij wenst. Ik ga graag naar beide meetings, geen probleem...

12 okt 2009 16:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)
Barendrecht
Viel de buuf denk ik op door de positive vibe die ze uitstraalde :D

Kan nog druk worden, rijden een hoop Porsches in de buurt rond. Zoiezo ken ik 3 997's, een cayman en 3 boxsters die ik regelmatig zie rondrijden, een goudgele en een souwarte gallardo. Er woont iemand met meerdere 356 modellen (zit ook in de 356 club). En dus een 993. Hebben ze wel zoveel koffie?

12 okt 2009 17:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
josboxster schreef:
Hebben ze wel zoveel koffie?

Denk dat de meneer van de Brasserie een GAT in de lucht springt en ff naar de Makro rijd voor extra koffie... Maar goed, moeten ze wel nog kunnen bereiken :scratch: Enig idee hoe :?: Misschien iets in de Schakel plaatsen vanuit de club :?: Wat denk jij :roll:

12 okt 2009 17:54
Profiel
Omg. Amsterdam
Ik werk iedere dag in Rotterdam en omgeving (hellevoet/spijkenisse ed.) en verdien goed aan de overheden aldaar.... maar NA het werk kom ik er het liefst zo MIN mogelijk :mrgreen: wat een pleuris drukte is het altijd!

Helaas te ver voor mij om even heen en weer te gaan (doordeweeks), wellicht als de 1e op een zondag valt dat ik die kant op kom :drive: .....

12 okt 2009 17:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Dimitri-Turbo schreef:
Helaas te ver voor mij om even heen en weer te gaan (doordeweeks), wellicht als de 1e op een zondag valt dat ik die kant op kom :drive: .....

Verwachte jou toch zeker wel :mrgreen:. Het is trouwens elke 1ste zaterdag van de maand en dus niet doordeweeks... Om Porsche rijders en liefhebbers om 09:00 uit bed te trekken is misschien zelfs voor de die-hard Porsche rijder op zondag wat te veel :twisted: ...

Vandaar dat de OpenCoffee & Porsche's meeting elke 1ste zaterdag van de maand zal plaatsvinden en de eerste op 7 november :cheers:

12 okt 2009 18:25
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Richard schreef:

Ik niet, Johan vertelde mij dit persoonlijk...maakt mij niet uit hoor...

Maar ik heb het idee dat een soort van vast honk waar je zonder afspraak, dus gewoon als je ff zin heb in een ritje, lekker naar toe kan gaan voor een ongedwongen OH praatje met hobbymalloten een goede is.

13 okt 2009 8:03
Profiel
PorscheForum Rakker
John schreef:
dus gewoon als je ff zin heb in een ritje, lekker naar toe kan gaan voor een ongedwongen OH praatje met hobbymalloten een goede is.

Klinkt in mijn oren toch iets heel anders :roll: Dat is een vrachtewagen vergelijken met de weg waar het op rijd... :wink: Is overigens wel een goed idee van Johan om zijn werkplaats/ locatie een soort van vast honk te maken als je in de buurt bent :thumleft: Ga ik zeker eens gebruik van maken :cheers:

John schreef:
hobbymalloten

Had de gemiddelde Porsche rijder wel iets hoger in geschat :?: Zitten bij de NPC dan de "hobbymalloten" :mrgreen: :wink:

13 okt 2009 8:43
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Johan stelt niet zijn werkplaats ter beschikking, maar een koffiehonk annex bar, met wat lekkere stoelen in een Porsche ambiance.....(lektuur etc. etc.)

En ja tis toch hobby, en wij (jij ook) motten toch leip zijn om dit allemaal in onze vrije tijd te doen :D :D

13 okt 2009 9:23
Profiel
PorscheForum Rakker
John schreef:
En ja tis toch hobby, en wij (jij ook) motten toch leip zijn om dit allemaal in onze vrije tijd te doen :D :D

:thumleft: +1

13 okt 2009 9:42
Profiel
PorscheForum Rakker
John schreef:
lekkere stoelen in een Porsche ambiance.....(lektuur etc. etc.)

Zit zelf elke week zo'n beetje in het buitenland en neem dan altijd wat buitenlandse Porsche magazines mee. Neem ik met alle plezier mee naar de OpenCoffee & Porsche's om voor iedereen eens lekker door te lezen... Heb natuurlijk meer dan deze drie :mrgreen:

Afbeelding

Left to right:
- Total 911 magazine
- GT Porsche magazine
- 911 & Porsche World

13 okt 2009 9:53
Profiel
PorscheForum Rakker
NB
lekker positief allemaal :roll:

heb me alvast ingeschreven, kan overal wel achterdochtig van worden maar dat kost zo veel energie :)

13 okt 2009 14:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Ben zojuist nog even wezen kijken bij de locatie voor de eerste OpenCoffee & Porsche's meeting op 7 november. De eigenaar (Hans Bijl) heeft zelf verschillende Porsche's gehad, is zeer enthousiast en gaat met de burgemeester van Rhoon bespreken of de Porsche's voor de brasserie mogen staan :thumleft:. Ik heb van de gelegenheid maar gelijk even gebruik gemaakt om foto's te nemen van de ambiance en natuurlijk van de koffiemachine op deze locatie.

Rokers; eat your hart out... Er is een aparte, luxe ingerichte rokersruimte, zodat je niet naar buiten hoeft :cheers: (ik rook trouwens niet, maar leek me wel belangrijk om even te melden).

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

13 okt 2009 17:34
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
Ziet er leuk uit, be benieuwd of je veel mensen zo gek krijgt de wekker te zetten voor een kop koffie op zaterdag ochtend.
Ik probeer het iig.

13 okt 2009 17:37
Profiel
Omg. Amsterdam
Ik zou best willen komen.... maar de 7e ben ik zowieso weg naar Groningen voor de snertrit :mrgreen: Wellicht de volgende... in november, maar dan ligt het aan het weer of ik met de P ga rijden (rij niet in de Porsche met sneeuw, ijzel en veel regen) :wink:

13 okt 2009 17:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Kreeg zojuist van de OpenCoffee groep het algemene OpenCoffee logo opgestuurd. Zaterdag komt Jeroen914 naar mij toe en wellicht kan hij er nog een mooie creatie van maken met Porsche erin verwerkt... :D

Afbeelding

13 okt 2009 22:57
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Wat een geleuter allemaal. Wie komen er nu? Zet dat gewoon in je eerste post en haal die link naar insiders weg. Zo doet iedereen dat hier. Veel simpeler allemaal. :scratch: Verder is je site gewoon weer meer van hetzelfde, maar veel success ermee :salut:

16 okt 2009 14:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Jan A. (993 4S) schreef:
Verder is je site gewoon weer meer van hetzelfde, maar veel success ermee :salut:

Dit is me nu wel duidelijk (al ben ik het er zeker niet mee eens)... Lijst zal ik even opstellen. Goede tip :thumleft:

p.s. Kom jij ook? @Jan A.

17 okt 2009 11:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende