Ik zit nog steeds te wachten op mijn "Acces all Areas" kaartje (ja, met 1 S ja... PRUTSERS!) ... (wat niet betekend dat het niet leuk zal zijn!)
Met een T ja... PRUTSER!
Je hebt gelijk, maar ik doe geen officiele communicatie namens de importeur van het beste sportmerk van de wereld....
01 feb 2005 0:14
horn
PF #57
paSCal schreef:
Je hebt gelijk, maar ik doe geen officiele communicatie namens de importeur van het beste sportmerk van de wereld....
Nike?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
01 feb 2005 1:02
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Beltar schreef:
ppp 356 schreef:
Ja , maar de dag dat jij komt leggen ze er een doek over
Om hem super te doen blinken zeker Off-topic ppp, heb je in FLAT6 het artikel gelezen over de GT3-RS van cargraphic?
Ik heb het gelezen in de Porsche Scene Live 6/2004.
Ik zou hem wel ff in het echt willen zien, niet gespoten maar gekleefd in het wit
Het ram-air systeem daar ben ik wel benieuwd naar, zal daar ff een draadje over opstarten.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
01 feb 2005 1:25
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
ome piet schreef:
De grijze import zit niet in het bestand van Pon maar als je 1x wat bij hen laat doen wel
Gaat blijkbaar helaas niet altijd op.
Via de NPC duurt blijkbaar ook erg lang.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
04 feb 2005 12:29
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Wie op zoek is naar een goedkoop kaartje (+/- halve prijs) voor de autorai, moet eens kijken op marktplaats. Er is daar een levendige handel in toegangskaarten. Voor de zuinige hollanders (en belgen) onder ons.
04 feb 2005 14:33
Victor911
ik vond de porsche afdeling nou niet echt super jullie wel qua auto's dan verder was het wel gezellig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum