Auteur |
Bericht |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1
mensen nog een lekker weekend verder , vrouwpersoon wil mijn aandacht trusten
|
11 okt 2009 0:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Truste Ries!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
11 okt 2009 0:04 |
|
|
bully
|
marc zonder snor..leesbril...20 jaar getrouwt...ik ben niet henk..,met haar op m'n hoofd en bullen dat zijn honden..heb een bulletje genaamd blitzer...
|
11 okt 2009 0:05 |
|
|
bully
|
kom ik met antwoorden gaat rich slapen..althans aandacht geven aan het vrouwtje
|
11 okt 2009 0:09 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
ken geen Marc met snor Je hebt heel veel soorten bullen, teveel om op te noemen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
11 okt 2009 0:09 |
|
|
bully
|
bull terrier in de kleuren van een koetje...zwart/wit....zit altijd naast me in de auto
|
11 okt 2009 0:11 |
|
|
boxstercup
F360M
|
Zo, nog een biertje en dan eens in de kroeg kijken
|
11 okt 2009 0:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
BUL:(o.a.) VOD AKTE PRUL GRAAD DIKZAK DIKKERD - DIPLOMA DOCUMENT - OORKONDE PLAATKOEK SPRINGSTIER UNIVERSITEITSDIPLOMA
|
11 okt 2009 0:18 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
eerst in de kroeg kijken en dan pas een biertje Truste..tot...
|
11 okt 2009 0:18 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Re: verhuizen
EXCUUS @ all Pd B je was niet de eenige die in paniek was.... me meissie ook In duitsland kwam ik er achter dat ik me foon in de P had laten liggen (reed met een ander mee) en laten we tijdens het sleutelen aan een 944 er achterkomen dat we in holland een pers moesten regelen om de voorwiellagers en meer te v.v al met al ben ik dus iets later als gepland thuis ik ga ff wat te drinken pakken ben ff weg
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 okt 2009 0:47 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Zo ,ik ben er weer
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 okt 2009 0:48 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Proost
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
11 okt 2009 0:56 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Jij ook eug
|
11 okt 2009 0:59 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
De wittebonensalade was lekker vanavond om 21.13! Ik ga dromen nu,ik hoop niet van Porsches
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
11 okt 2009 1:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moet ik ook de deur weer open doen? De ontbijtservice is hier thuis altijd goed geregeld op zondag....ik hoop bij jullie ook
|
11 okt 2009 9:05 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
jazeker soort van letterlijk lopend buffet,waarbij je je 3 kids moet voorstellen die met hun bord door de kamer rennen, ik duik er nog effe in ,fijne zondag allemaal
|
11 okt 2009 9:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
herkenbaar
|
11 okt 2009 9:12 |
|
|
cabrio wim
|
Die periode gelukkig achter de rug. @Lydia, gisteren nog een mail uit het buitenland gehad, en hij mag in het zwart. Verder allen nog een prettige zondag, en ik ga straks de kreeften koken voor vanavond, en ons zelf eens een verwennerij aanbieden met een lekkere fles Dopff Gewürztraminer erbij.
Laatst bijgewerkt door cabrio wim op 11 okt 2009 10:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 okt 2009 9:24 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
On Topic : Babs had vast geen keus. ...Netwerk zeker plat. Dann bleibt nur noch umziehen
|
11 okt 2009 9:38 |
|
|
cabrio wim
|
Is dit een soort 2de maukers café aan het worden of zo.
|
11 okt 2009 9:48 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Ga even met m'n dochter zwemmen,ben om 13.00u weer boven water.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
11 okt 2009 9:51 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Dat klinkt lekker, Wim.... Oh, vergeten: Goedemorgen allemaal! Het type lopend buffet dat Richard beschrijft, klinkt enigszins bekend. Meer een rennend buffet met alle rommel van dien ... Prettige dag iedereen! PS: wel erg rustig op het forum met al die St. Tropez gangers...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
11 okt 2009 10:24 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Kon mij gisternavond niet afmelden. Stroomstoring in ons mooie dorp Ik leg hiervoor dan ook de aansprakelijkheid bij Nuon. Straks naar de bakermat van het Hockeyspel: Aerdenhout (en dan op z'n Aerdenhouts uitgesproken ) Kijken naar mijn vrouw... Doe ik sowieso graag Ik meld mij wel weer...
_________________________________________ rouge et noir
|
11 okt 2009 10:32 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ja. Overigens ga ik er niet aan beginnen om me hier aan- en af te melden. In gedachten ben ik hier altijd.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
11 okt 2009 10:36 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Mooi forum dit; 8 pagina's onzin ...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
11 okt 2009 11:17 |