Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Tip voor mensen met een rekening bij de DSB!
Nog slimmer: een jongen in Eindhoven rijdt tankstations af, koopt een rolletje pepermunt en pint extra. Hij heeft gisteren ± € 1000 van zijn DSB-rekening opgenomen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 okt 2009 9:14 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ook vervelend , maar je bent het in ieder geval niet kwijt wat dat lijkt mij ENORM slecht voor je gezondheid
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 okt 2009 9:18 |
|
|
Speedy1980
964 TL Limited Edition
|
Wat zal ie dan een hoop pepermunt hebben. Even zonder gekheid, ik heb een klant op tijd verteld dat ie zijn 4ton moest weghalen, nu heeft ie er nog 34 euro opstaan, die krijgt ie over een jaartje wel .
|
13 okt 2009 9:39 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Geen regentonnen Speedy
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 okt 2009 9:55 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Vorige week €6,80 well spent aan een telefonische overboeking.....
Mijn centjes weer veilig bij de Rabo....
Hopelijk krijg ik de rente nog eens uit de DNB-pot. Dat was immers bij de ICE-save spaarders ook het geval.
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
13 okt 2009 10:02 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Met alle respect, maar als je 4 ton bij DSB neer zet in plaats van spreiden over meerdere banken... Ik neem overigens aan dat je inmiddels een flesje wijn oid tegemoet hebt kunnen zien? Je hebt hem toch 3 ton bespaard!
|
13 okt 2009 10:44 |
|
|
frank1977
|
staat toch nergens dat die 4 ton z'n gehele vermogen is?
|
13 okt 2009 11:00 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Spreiden is natuurlijk ieder zijn keus, maar nooit zoveel geld naar de DSB. Heb er nooit een goed gevoel bij gehad...kan niet helemaal uitleggen waarom, maar daar zijn mijn centen nooit heen gegaan. @ Maarten...een goed verstaander heeft maar een half woord nodig
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 okt 2009 11:03 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Er zijn nu alleen maar verliezers, triest. Ik heb er wel geld staan. Balen dat ik tijdelijk niet bij mijn geld kan, maar maak me niet zo druk. Ben er niet van afhankelijk en het valt allemaal onder het garantiestelsel. Risicospreiding heet dat, ik wed nooit op één paard. Duurt alleen wat langer dat ik weer over mijn muntjes kan beschikken en mis wat rente, maar die staat inmiddels toch al zo laag .
|
13 okt 2009 11:20 |
|
|
Speedy1980
964 TL Limited Edition
|
Hij heeft wel meer, maar goed wij hebben hem net als klant, maar weet nu al dat hij nooit meer weggaat. Wij hebben ook aangeraden, per ton een andere bank te nemen, die in de regeling valt. Hij heeft alles weggehaald om niet 2 jaar te wachten op zijn ton. Nee nog geen flesje wijn, maar wel een aantal zekeringen voor meetapperatuur gratis (hadden we nog nodig).
|
13 okt 2009 12:08 |
|
|
horn
PF #57
|
Had ik toen ook aan moeten denken toen ik in Fortis stapte Maar die Aegon aandelen doen het wel weer lekker de laatste weken... horn - in op 4,35 deze week uit op 6,10 in nog geen 3 maanden
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 okt 2009 12:09 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Met alle respect, Hoop toch dat dat niet het enige advies is geweest wat de man is gegeven[/quote] Wij hebben ook aangeraden, per ton een andere bank te nemen, die in de regeling valt.[/quote]
|
13 okt 2009 12:13 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
En ik heb ze nog voor 3 euro per stuk gekocht
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
13 okt 2009 12:20 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
hoop ik dan weer dat je ze nog hebt en nog meer dat je er heel veel hebt
|
13 okt 2009 12:21 |
|
|
Wimpie77
|
@ MARC en Horn:
Wimpie op 3,70... Maar heb ze nog steeds!
_________________________________________ * * *
|
13 okt 2009 12:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Er is altijd baas-boven-baas. Zoals er ook mensen zullen zijn die ze op 17 hebben gekocht Ik ben blij met een rendement van 40% in 10 weken. Zou willen dat ik dat met alles had. En te lang blijven zitten heeft me in het verleden ook wel eens hele vervelende verrassingen gebracht, zeker rond deze tijd van het jaar
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 okt 2009 13:05 |
|
|
Wimpie77
|
Ik ben redelijk nieuw in de aandelen en twijfel ook elke keer wanneer ik moet verkopen...
Mijn vader werkt bij Logica en toen dat nog "gewoon" CMG was werkten daar secretaressen die miljonair waren. Vanaf het begin dat ze daar werkten mee gedaan met optieregelingen. En op het hoogtepunt verkocht! Toch apart als de secretaresse in een duurdere auto dan haar baas aan komt rijden...
_________________________________________ * * *
|
13 okt 2009 13:13 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Waar gaat dit draadje heen
|
13 okt 2009 13:18 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Een traject dat alleen maar verliezers kent. DSB is nu de zondebok en is bewust gevallen en door de DNB 'in de steek' gelaten. Dat er een aantal mensen 'verkeerde' producten hebben afgenomen en niet goed zijn voorgelicht is natuurlijk een feit maar niet de reden dat de bank nu omvalt of om zou moeten vallen. De gevolgen gaan waarschijnlijk niet alleen bij de DSB blijven. Er is een paar jaar geleden met een hele grote Nederlandse bank een soortgelijke situatie geweest met discussies rond hypotheek producten waarna massaal spaargeld werd opgenomen en de bank op de rand van de afgrond stond. Gelukkig heb ik geld gespreid over een aantal banken staan ook als zijn het maar relatief kleine bedragen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
13 okt 2009 13:28 |
|
|
Speedy1980
964 TL Limited Edition
|
Nee is ook niet het enige, maar ben nu wel benieuwd waar je het over hebt?
|
13 okt 2009 14:39 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Nou ,geen idee welke markt je zit .Maar als mijn accountant mij aangaf mijn geld ( voorbeeld 4 ton ) te spreiden over meerdere banken ,en mij niet meer ideeen zou aandragen,waarbij ik wat meer rendement zou hebben van de in het voorbeeld gestelde 4 ton, voor het bedrag wat hij mij rekent ,ik toch op zoek ga naar een ander.Ben gewoon niet zo gek op banken (geldt ook voor verzekeringsmaatschappijen ) my 2 cents (niet mijn laatste ) Daarbij verbaast het mij dat een persoon die 4 ton op de bank kan hebben niet zelf de tegenwoordigheid van geest heeft dit ,in deze tijd, zo voorzichtig mogelijk zal doen. Een spontane winnaar van bijv. een loterij zie ik nog wel zo naief .
|
13 okt 2009 14:58 |
|
|
Speedy1980
964 TL Limited Edition
|
Oh nee, maar dan zitten we toch wel in dezelfde hoek hoor, ben ook accountant, maar goed voorlopig even splitsen op banken kan geen kwaad, aangezien hij ons advies nog niet meteen kan uitvoeren. /edit: wat ik al zei we hebben die klant net een paar weken, dan heb je nog niet alle gegevens, kan je ook niet direct adviseren om zus of zo te doen. Dit was even een snelle tussenreparatie zeg maar . /edit2: Persoonlijk denk ik dat wij beter zijn als "de meeste" accountants in de regio, die geven alleen advies als je erom vraagt, wij geven ongevraagd advies en we kosten maar een kwart.
|
13 okt 2009 15:09 |
|
|
de Fiscalist
|
hoop accountants hier..... Gaat zeker goed met de branche
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
13 okt 2009 15:14 |
|
|
horn
PF #57
|
als dat echt zo was zaten ze niet hier op dit moment
|
13 okt 2009 15:15 |
|
|
de Fiscalist
|
hoezo?? 15:17 uur en al tien uren geschreven op de dag, dan mag je toch best even op het forum rondsnuffelen
|
13 okt 2009 15:19 |
|
|