Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:35

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2503 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 101  Volgende
Goeie smorgens....... het zoveelste MAUK café +1 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht Re: verhuizen
Voor de topicstarter misschien wel...

11 okt 2009 19:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Veghel
Babs meent het dus serieus :lol:

Ben ff tv kijken :salut:

11 okt 2009 19:57
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
MS964 schreef:
Leuke naam! :cheers: Is dit je eerste eigen winkel? En in welke plaats?

Dank je wel Micha. :thumleft:
Mijn eerste winkel heb ik in 2002 verkocht.
Casual Friday gaat zich vestigen in de Luttekestraat in Zwolle.

@ alle anderen: Bedankt voor jullie leuke reacties. :thumleft: :cheers:

11 okt 2009 20:29
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
Retep schreef:
Ben ik de enige die vind dat dit 'not done' is?

Dat zou best kunnen. Wat mij betreft is dit een Porscheforum en wordt dat gebruikt voor Porsche gerelateerde zaken. Daar zijn een aantal uitzonderingen op gestart van topics over horloges, mauk cafe etc. Maar om nou zomaar een topic te gaan starten dat je gaat verhuizen en een paar dagen niet bereikbaar bent :bang: Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is (op de topicstarter na) die het PF daarvoor de meest geschikte plaats vindt. Alsof pb's van levensbelang zijn... :shock: Als iemand je echt wil bereiken belt hij je mobiel... :idea: Ik zat derhalve te twijfelen of ik dit hele topic meteen naar de eeuwige jachtvelden zou jagen of wellicht met een stukje ironie de boodschap duidelijker kon maken. Ik heb voor het laatste gekozen en er is een topic ontstaan dat mij zo af en toe een lach op het gelaat brengt. Volgens mij ook bij anderen. Over een tijdje is de lol eraf en pleur ik dit hele topic in de kattenbak. Iedereen blij, boodschap hopelijk overgekomen. Tja, en als je daar niet tegen kan moet je niet dergelijke topics starten. Het is hier GEEN huiskamer!!

11 okt 2009 20:33
Profiel
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
:mrgreen: :popcorn:

11 okt 2009 20:37
Profiel WWW
Lemmer (PF #48)
Helemaal top Harald. :thumleft:

11 okt 2009 20:39
Profiel Twitter 
Veghel
:mrgreen:

11 okt 2009 20:41
Profiel
Amsterdam
In de kattebak... :res:

Kan jouw avatar er ook in ? :geek:

11 okt 2009 20:47
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
horn schreef:
Retep schreef:
Ben ik de enige die vind dat dit 'not done' is?

Dat zou best kunnen. Wat mij betreft is dit een Porscheforum en wordt dat gebruikt voor Porsche gerelateerde zaken. Daar zijn een aantal uitzonderingen op gestart van topics over horloges, mauk cafe etc. Maar om nou zomaar een topic te gaan starten dat je gaat verhuizen en een paar dagen niet bereikbaar bent :bang:

Onzin. Hoe weet je of topicstarter met PB's geen Porsche-gerelateerde zaken bedoelt?

11 okt 2009 20:50
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Weten we ook niet. Dat het topic vanaf bericht 1 onzin is weten we wel. En nu zijn we gezellig aan het klooien. Ik ga effe strijken. Over een half uur klaar :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door Maarten op 11 okt 2009 20:58, in totaal 1 keer bewerkt.

11 okt 2009 20:54
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
omdat ze geen porsche maar een kia rijdt :D

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

11 okt 2009 20:55
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Doe effe normaal! Je gaat verhuizen en je gaat hier posten dat je 4 dagen offline bent en dat mensen die je een PB willen sturen dat via je Hyves moeten doen... :bang:

"Hi, ik word vanmiddag aan mijn dikke darm geopereerd en ben over 4 dagen weer uit het ziekenhuis. In de tussentijd kan je me niet bereiken want ik lig in het ziekenhuis door een slang te poepen. Mocht je me toch iets willen laten weten kan je me een sms sturen op nr........" :shock:

Het mot nie gekker worden hier. Ik weet niet of je dit serieus meent, maar ik heb nog NOOIT een pb gehad die niet 4 dagen kon wachten. En als je een pb verwacht die NIET 4 dagen kan wachten, mag ik hopen dat je die mensen persoonlijk kent en dat ze je ook op een andere manier kunnen bereiken.

En als dat niet zo is, heb je dikke pech. Het is hier geen bulletinboard van de plaatselijke bingoclub waar je even in de chat achterlaat dat je twee dagen in een bus naar Luxemburg bent om goedkope peuken in te kopen.

Namens het hele PF team - sorry daarvoor.

11 okt 2009 20:56
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Retep heeft gelijk: zo bedoelde ik het ook, want er zijn toevallig ook een handvol mensen hier die ik redelijk vaak spreek per Hyves, MSN of via PB van Porscheforum.
Ik heb op elk forum/hyves/blog een dergelijk bericht achter gelaten en dit is de enigste plek waar het weer compleet in de drek getrokken wordt. Erg jammer mensen! Als het zo moet, waarom geven jullie dan niet gelijk aan dat ik hier niet welkom ben?? :scratch:

Overigens, er zijn hier wel vaker mensen die over langere periode weggaan en dat dan hier neerzetten! Dus waarom zou mijn topic dan weer in de prullenbak gegooid moeten worden en dat van een ander niet.

En nog iets, ik ben toevallig eerder online gekomen omdat we haast dag en nacht hebben doorgewerkt in ons nieuwe huisje waar we erg happy zijn! En de mensen van PF waar ik goed mee ben kunnen binnenkort een uitnodiging verwachten om een bakje koffie te komen doen. Jaja.. ik ben echt een ONmens hoor! :ass:

11 okt 2009 20:57
Profiel Facebook 
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
met lange teentjes ?

11 okt 2009 20:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Hoe zou jij je voelen als je dit zag/las?? Als ik hier wat schrijf wordt het nooit serieus genomen! Jullie hebben toen der tijd Koen ook al zo weggepest, doe dat aub niet met mij! :x

Slotje aub! :bang:

11 okt 2009 21:00
Profiel Facebook 
Leiderdorp
mijn mening ,met een korrel zout ,je kent ze toch wel ondertussen ? je kan mij niet wijsmaken dat je niet een klein beetje kan lachen

ps succes in je nieuwe onderkomen

11 okt 2009 21:02
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
He hállo. Lekker verhuisd?

Ja, alleen hier wordt zo'n topic in de zeik genomen. Vreemd hè?! Wij zijn ook geen hyves, blog, twitterpark ofzo. Wij zijn een Porscheforum. En op een paar persoonlijke bekenden van je na, interesseert het iedereen hier de rozen of je gaat verhuizen. Als je een nieuw huis gekocht/gehuurd hebt en daar trots op bent, kan je rustig in een mauk-cafe topic dat melden en de foto's laten zien.

Maar een apart topic openen omdat je een paar dagen gaat verhuizen... ???? :bang: HET IS HIER GEEN WIJKCENTRUM! En niemand zegt dat je hier niet welkom bent, dat liedje hebben we al vaker (te vaak) gehoord. Je bent hier van harte welkom, het forum gaat over Porsches en soms over onzinnige dingen. Je leert hier soms leuke, en soms niet leuke, mensen kennen waar je soms een band mee opbouwt. Daar kan je buiten het forum leuk mee gaan stappen, borrelen of ritjes rijden. Dat is leuk, doe ik zelf ook. Maar daar hoeft vervolgens de rest niet mee verveeld te worden. Porsche gerelateerde trips als fabrieksbezoeken, Porsche Paradis uiteraard daargelaten, maar ik hoef geen foto's van een forummer te zien die in een darkroom aan het slowen is met een andere forummer. Dat ze het doen: prima! :thumleft: Maar als het niets met Porsche te maken heeft, liever geen beelden hier.

Veel geluk in jullie nieuwe huis overigens! :salut: Hoop dat de verhuizing soepeltjes gegaan is.

11 okt 2009 21:02
Profiel
Lemmer (PF #48)
Ik ga even popcorn pakken...

:popcorn:

11 okt 2009 21:03
Profiel Twitter 
Moderator
PF #57
FROST schreef:
Als ik hier wat schrijf wordt het nooit serieus genomen! Jullie hebben toen der tijd Koen ook al zo weggepest, doe dat aub niet met mij! :x

Zoals al vaker gezegd: kijk eens in de spiegel. Jij wordt best serieus genomen, als je iets normaals post. Voorbeelden te over - lees even je oude topics door met aankoop van je 924, je rijlessen etc. Vele serieus en goedbedoelde adviezen.

En Koen is hier in mijn opinie zeker niet weggepest. In zijn opinie overigens wel. Maar Babs, wat mij betreft pest niemand je weg. Maar je mag wel een beetje beter tegen kritiek kunnen.

FROST schreef:
Retep heeft gelijk: zo bedoelde ik het ook, want er zijn toevallig ook een handvol mensen hier die ik redelijk vaak spreek per Hyves, MSN of via PB van Porscheforum.

Stuur die 5 man dan gewoon een Hyves, MSN of een PB en start er geen apart topic voor :idea:

11 okt 2009 21:06
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Horn: als het je niet boeit,lees het dan niet, of verwijder de boel VOORDAT het zo uit de hand loopt!!!!!!!!!!!!!
Daar ben je toch mod voor? En volgens mij bestaat er zoiets als Vrije meningsuiting!

11 okt 2009 21:07
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
FROST schreef:
Horn: als het je niet boeit ...

Denk je nu echt dat hij dan zo veel moeite zou nemen om te reageren :?: :idea:

FROST schreef:
En volgens mij bestaat er zoiets als Vrije meningsuiting!

... daar hebben we hier dus 'n goed - imiddels 9 bladzijde lang - voorbeeld van :!: :idea:

11 okt 2009 21:08
Profiel WWW Facebook 
Leiderdorp
wij vallen daar toch ook onder ? vrije meningsuiting

ppfff iets met geen democratie enzo :popcorn:

11 okt 2009 21:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Ja, maar niet op zo'n manier! :scratch:

Nouja laat maar, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

11 okt 2009 21:09
Profiel Facebook 
Leiderdorp
kom je nog wel terug vanavond ?

babs geintje

11 okt 2009 21:10
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
FROST schreef:
Horn: als het je niet boeit,lees het dan niet, of verwijder de boel VOORDAT het zo uit de hand loopt!!!!!!!!!!!!!
Daar ben je toch mod voor? En volgens mij bestaat er zoiets als Vrije meningsuiting!

Wat is er in vredesnaam uit de hand gelopen? Jij post dat je gaat verhuizen en een tijdje niet online bent. Ik post dat ik ga kakken en dus ook een tijdje niet online ben.
Wat mij betreft is er niks uit de hand gelopen. Alleen een suf topic dat in een paar dagen wel grappig is geworden voor even. En daarna, als de lol eraf is wordt het geveegd. Maar vooralsnog vind ik het nog wel grappig met die nieuwe wendingen. En veeg ik het nog even niet.

Vrije meningsuiting? Dat is de reden dat dit topic uberhaupt nog bestaat...

Maar als jij wederom weer eens niet in de jou voorgehouden spiegel wil kijken en beseffen dat het suf is om op een Porscheforum een dergelijk topic te starten dat je gaat verhuizen, geef ik het op. :bang:

11 okt 2009 21:12
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2503 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 101  Volgende