Auteur |
Bericht |
Rodger that!
Veghel
|
Re: verhuizen
Babs ,we bedoelen het niet persoonlijk en nog bedankt dat je de meeste hier aan het lachen hebt gekregen Ben ff naar de keuken
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 okt 2009 21:14 |
|
|
horn
PF #57
|
Maar wát ben je aan het doen in de keuken?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 okt 2009 21:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Jointje draaien
|
11 okt 2009 21:18 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Ik heb het gepost in niet porsche zaken...toch? Of heb ik dat nou verkeerd gezien? Jullie hebben hier geen afwezigheids topic..dus maak ik er zelf één? Wat is daar nou aub zo verkeerd aan? Maar zoals ik al zei, doe maar met dit topic wat je wilt, mij boeit het niet meer. Ik vind het alleen jammer dat het zo moet gaan. Als ik op een topic van een ander reageer ga ik er toch ook niet allemaal kletskoek in zetten? Moet je nu eens kijken: er zijn van die 10 pagina's maar 2 mensen geweest die normaal hebben gereageerd. Hulde!
_________________________________________ DENK HELDER
|
11 okt 2009 21:18 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Ik vond het een leuke topic en ga nie mee discussieren op een zondagavond want ik moet nog strijken stofzuigen en krulspelden in mijn haar doen, melt me straks weer
|
11 okt 2009 21:19 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Wanneer jij denkt dat het hier om het verhuizen 'an sich' gaat sla je de plank mis. Topicstarter heeft het over 'offline-zijn' (begrijpend lezen). Mijn punt is dat ik het niet chique vind om met de hele meute over iemand heen te vallen, ongeacht het onderwerp.
|
11 okt 2009 21:19 |
|
|
horn
PF #57
|
... boehoe ...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 okt 2009 21:22 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ik was een glaasje melk aan het pakken . Ik ga nu de keuken maar weer in om een goeie caké te bakken bedankt voor het idee
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
11 okt 2009 21:25 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
he leuk topic, bijna gemist
_________________________________________ oud is beter
|
11 okt 2009 21:26 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Finie en haar baasje zullen er blij mee zijn....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 okt 2009 21:28 |
|
|
JMS
|
word leuker met de minuut, zeer druk hier
|
11 okt 2009 21:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik kan heel goed begrijpend lezen. Iemand post op 7 oktober hier dat ze tot 20 oktober offline is en komt op 11 oktober vertellen dat ze er weer is. Who gives a shit? Er komen en gaan hier mensen. Soms zijn ze even weg (een weekje voor de zaak naar de US - gaan ze dat dan hier posten?) of ze komen nooit meer terug (meestal eigen keuze - moet iedereen zelf weten). Jij moet míjn post wellicht even begrijpend lezen: Als je een handvol vrienden van het PF wil laten weten dat je 4 dagen offline bent - stuur ze dan een pb of een sms. En begin er geen topic over. Want dat vind ik dus ongelofelijke bullshit. Maar dat zal inmiddels wel duidelijk zijn. Ook voor de mensen die niet begrijpend kunnen lezen. Waar dan over iemand heen te vallen? Iemand start een suf topic en daar wordt op zijn pf's op gereageerd. Er was hier ook ooit iemand die de carrera tekst van zijn auto had afgehaald en toen hier ging vragen op welke locatie het teruggeplakt moest worden. En toen hij dat te horen had gekregen, vroeg hij hoe hij die plaats moest markeren. En toen het antwoord schilderstape was, vroeg hij welk schilderstape hij het beste kon gebruiken. En toen hij daarop flauwe reacties kreeg was hij beledigd.... Tja... Volgens mij ging dit topic vanaf de 5e of 6e post allang niet meer over de verhuizing van Frost en valt er dus ook niemand 10 pagina's over haar heen. Zo zie ik het in ieder geval. Niks persoonlijk naar Barbara, gewoon een 'non Porsche topic dat zijn eigen vlucht neemt en straks in de veegwagen belandt.'Nogmaals - in mijn ogen niets persoonlijks. Dat werd het pas toen de topicstarter 9 dagen eerder dan gepland terugkwam en zich persoonlijk aangevallen voelde.
|
11 okt 2009 21:30 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
moeten we straks de server weer verhuizen ( dan zijn we er ook even niet
|
11 okt 2009 21:31 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Zo, dát was een heftige nacht, cold turkey!
|
11 okt 2009 21:33 |
|
|
Gerco
|
Sorry, ik was even TV kijken naar een soap als "boek zoekt vrouw" maar voor een goede SOAP kan ik tegenwoordig ook dus op het PF terecht Wel vind ik ook dat "Discussie overige zaken" inderdaad 0,0 met Porsche te maken hoeft te hebben, als mensen daar vage topics willen starten mogen ze dat doen. Als anderen vervolgens dat NIET serieus nemen en daar een heel vermakend topic van maken, mogen zij dat OOK doen...
_________________________________________ turbo rulezz
Laatst bijgewerkt door Gerco op 11 okt 2009 21:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 okt 2009 21:34 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Waarom denk je dat na al die jaren en vele afwezigheden het er nog niet is? Mocht je dat niet duidelijk zijn, dan na het lezen van de reacties in dit topic hopelijk wel: omdat er blijkbaar geen behoefte aan is en (tot nu toe!) niemand zichzelf hier op het PF zó belangrijk vond dat hij zelfs afwezigheid van slechts een paar dagen zou moeten melden Lees nu dat horn inmiddels woorden van gelijke strekking heeft gepost. Sorry, ik ben na het starten, maar voor het afronden van dit bericht tussendoor even naar de wc geweest
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 okt 2009 21:35 |
|
|
horn
PF #57
|
D'66 zeker?
|
11 okt 2009 21:36 |
|
|
Erick
|
Hier stond Boer zoekt ho3r ook op. Echter was het vandaag leuker om hier mee te lezen. Nu Di-rect op drie kijken.
Ga even chips pakken.
|
11 okt 2009 21:37 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Wel je tijd verantwoorden graag
|
11 okt 2009 21:40 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
echter het was. chronisch toenemende ziekte
_________________________________________ oud is beter
|
11 okt 2009 21:41 |
|
|
JMS
|
Lijkt me leuk programma, op welke zender is da
|
11 okt 2009 21:42 |
|
|
Erick
|
Ben er weer. Boer zoekt is een christelijk programma op Ned. 1.
|
11 okt 2009 21:43 |
|
|
JMS
|
Iemand een
|
11 okt 2009 21:46 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
EriC4C en Horn: ik vind jullie serieus slechte mods. Ik ben zelf ook mod geweest en momenteel mod op een RPG, en ik had het in jullie plaats nooit zo ver laten komen. Ik had die persoon, in dit geval IK dus, allang een BAN gegeven voor het onnodig vervuilen van het forum! Maar, dat doen jullie niet, dat bewijst maar weer hoe leuk jullie leedvermaak vinden! Dat vind ik echt walgelijk!! Ohja, en nog wat; er staat hier ook ergens een topic over Gepast Reageren. Dat doen jullie dus ook niet, want inplaats van een slot op dit topic te gooien om nog meer problemen te veroorzaken, laten jullie het open zodat IEDEREEN het kan lezen en zijn steentje kan bijdragen.
_________________________________________ DENK HELDER
|
11 okt 2009 21:50 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Je wordt nu echt grappig Babs. Een welgemeend advies: laat het. Wild om je heen slaan levert (vooral hier) bijzonder weinig op..... +1. En als je dat zelf niet ziet. Tja... Anyway: uitgestreken. Nu nog ff aan de scriptie en de mand in. Is Andre overigens alweer boven water (no pun intended) ?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
Laatst bijgewerkt door Maarten op 11 okt 2009 21:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
11 okt 2009 21:51 |
|
|