Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Goeiesmorgens, afmeldplek +Mauk jaren 50 kroeg
Tja... ik ga tukken.
Truste iedereen!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
14 okt 2009 0:33 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
|
14 okt 2009 2:10 |
|
|
Gerco
|
Ah die verf, zet de ramen nog maar wat verder open hoor... Zo ik neem nog een biertje hoor, ik hoef geen cognac dank je !
Het is weer laat, maar wel lekker rustig online.... Ik ben er ook zo vandoor !
_________________________________________ turbo rulezz
|
14 okt 2009 2:31 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers ik zal de nieuwe ontbijt tafel maar klaarmaken en de jura aanzetten werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
14 okt 2009 5:51 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Zitten we nu buiten Dick? Het heeft gevroren, man! Er staan al weer wat files, dus ik ga maar vol goede moed vertrekken. Maak er een mooie woensdag van!
|
14 okt 2009 7:30 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, hier nog 4 gr buiten. En eens kijken of we vandaag wat foto's van Renger kunnen plaatsen. En als jullie het niet erg vinden,nuttig ik ontbijt wel binnen.
|
14 okt 2009 7:59 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen. Vlug een bakkie in de kroeg, ontbijt sla ik over, mij te koud buiten En eeehh, Wim, doe maar foto's van mijn Targa
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
14 okt 2009 8:36 |
|
|
cabrio wim
|
Waarom, denk je dat je niet knap genoeg bent. Bedoelde ook eigenlijk foto's van de auto.
|
14 okt 2009 9:38 |
|
|
Reñger
|
Mijn auto is zeker mooier
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
Laatst bijgewerkt door Reñger op 29 okt 2009 12:05, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 okt 2009 10:04 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Zullen wij deze maar nemen?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
14 okt 2009 11:18 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoe sms je anoniem? Of kan dat alleen via die pc-diensten? (ik was het dus niet, zoals je begrijpt )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 okt 2009 11:30 |
|
|
Wimpie77
|
Ik meld mij aan. Tot een uur of 16u.
_________________________________________ * * *
|
14 okt 2009 13:07 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Goede middag Maukers, Alles wel met jullie Prachtig zonnetje hier in Haarlem en ben het roadbook aan het doornemen van de tunnelchallenge, is werkelijk een "thuiswedstrijd" Heb een beetje vierkante ogen, wat heb ik veel tv gekeken en alles over ome Dirk gezien Wat zal zijn ego aangetast zijn , was toch het voorbeeld van de selfmade man in deze regio. Heb zelf nog rijplaten geleverd aan de nieuwbouw van zijn kantoor en het stadion in Alkmaar, ik bedoel maar Dit zal naar mijn idee nog een behoorlijke nasleep (beerput) krijgen, veel mannetjes met boter op het hoofd Mauk ze vanmiddag
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 okt 2009 13:59 |
|
|
Reñger
|
Yep, dat denk ik. Gebeurt helaas wel vaker. Er staat dan anoniem en/of als referentie (in bedoelde sms) zelfs een niet bestaand telefoonnummer. Als geen nummerherkenning meegezonden wordt, staat er in de sms "privénummer" Wat mij erg irriteerde was, dat het in dit geval op 1 cijfer na mijn eigen mobiele nummer was
|
14 okt 2009 15:27 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ik vind alles best, als het maar niet die rommel van J.J. Prüm is!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
14 okt 2009 16:55 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Had je die dan gedronken met het maken van je avatar, ik heb altijd het gevoel dat ik een brilletje nodig heb als ik daar naar kijk
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
14 okt 2009 17:04 |
|
|
paere
|
dat heeft met je leeftijd te maken
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
14 okt 2009 17:07 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
He broekkie, dat scheelt maar 3 jaar hoor
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
14 okt 2009 17:31 |
|
|
paere
|
maar ik draag dan ook al een bril
|
14 okt 2009 18:46 |
|
|
bully
|
gast...denk aan plof
|
14 okt 2009 19:19 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Sig heeft een "plof"kop of te veel gerookt no offence
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
14 okt 2009 19:21 |
|
|
bully
|
sorry
|
14 okt 2009 19:25 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Nee schat
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
14 okt 2009 19:29 |
|
|
bully
|
walvispenissenleer....ik neem maar snel wat te drinken..
|
14 okt 2009 19:45 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
krijg je er zo´n dorst van
|
14 okt 2009 19:49 |
|
|