|
Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...
Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
06 jul 2009 6:26 |
|
|
horn
PF #57
|
als je dat zelf al denkt zal het dat wel zijn.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 jul 2009 6:59 |
|
|
amandus
Timeless
|
Heb ik iets gemist
_________________________________________ Timeless objects
|
06 jul 2009 8:27 |
|
|
horn
PF #57
|
geen idee. ik denk dat er iets geveegd is dat Sigrid geschreven heeft.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 jul 2009 8:37 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Een kleine discussie tusen Sigrid en de trol over de chaos-theorie is geveegd.
|
06 jul 2009 9:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
....een aantal posten over het intellectuele niveau van de forummers...ik schatte ons/mijn niveau toch redelijk in...maar heb dat blijkbaar té duidelijk gemaakt
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
06 jul 2009 9:39 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de meeste illusies.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
06 jul 2009 9:50 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..zei een andere wijze Chinees
|
06 jul 2009 9:54 |
|
|
amandus
Timeless
|
Nivo , wa is da Jammer , geloof wel in het butterfly effect
|
06 jul 2009 10:57 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Dat daalt meestal als de sfeer stijgt....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
06 jul 2009 11:28 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Pat69, gefeliciteerd met je nieuwe auto. Juiste kleur, juiste keuze Zo, nu kunnen de aspirant-filosofen weer verder
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
|
06 jul 2009 17:59 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
"schrappen tableau" > dat is die jongen uit het gooi met oa die aston. naja.
_________________________________________ oud is beter
|
06 jul 2009 18:13 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
bijv; of;NiVo Network Architects of Wie weet zijn ze allemaal van hoog niveau!!
|
06 jul 2009 18:14 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Inderdaad. Is niet nodig.
|
06 jul 2009 20:59 |
|
|
Wimpie77
|
Afgelopen weekend hebben onze oosterburen in ieder geval de kas gespekt in Zandvoort...
Bij de entree van CP staat een bord:
Hertzlich wilkommen in CP Sandvurt, Deutschland. Die erste zall ist Deutsch! Mochten der leuten arbeiten die kein Deutsch sprechen... Entschuldigung!!!
_________________________________________ * * *
|
07 jul 2009 13:13 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Uit de dag.nl van 20 juli over het herstel van de Duitse economie in het tweede kwartaal: ,,De recessie begint duidelijk af te zwakken”, concludeerde de Bundesbank. Volgens de economen van de centrale bank blijft de achteruitgang van de Duitse economie in het tweede kwartaal waarschijnlijk beperkt tot een kleine krimp. In het eerste kwartaal ging de grootste economie van Europa nog met 3,8 procent achteruit ten opzichte van het voorgaande kwartaal. Zo, na al de negatieve berichtgeving, klinkt dit prettiger! Let maar op, dadelijk stijgen de prijzen van huizen en Porsches al weer!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
20 jul 2009 21:53 |
|
|
bully
|
toen rienk kamer bij business class was vertelde hij dat de kredietcrisis wel eens 26000 miljard zou kunnen gaan kosten...een week later zat nout wellink bij harrie mens en zei..wie is rienk kamer, de kredietcrisis ging misschien 500 miljard kosten en dan had je het wel gehad, nu staat de teller op 10000 miljard en we zijn nog niet eens op de helft... klikkerdeklik..waar gaan we heen
|
31 jul 2009 16:16 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik denk niet naar nog eens 1,6x zoveel... Het overgrote deel van de kosten hebben we al gehad. De gevolgen komen er nog wel achteraan hobbelen. Dus ontslagen, faillissementen, enz.
|
31 jul 2009 16:29 |
|
|
Lupo
Amsterdam
|
DS, je praat mensen nu na. Je zat er altijd naast . Jij wilde niet geloven dat het erg klote gaat met BV Nederland. Welnu de werkloosheid en faillisementen rijzen de pan uit. Ca 45 pagina's terug - meer Dan een jaar geleden - werd al voorspeld wat ons te wachten stond. Het ergste moet nog komen vrees ik , in het najaar zoals altijd,
|
05 aug 2009 0:01 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Zolang ik mijn P niet hoef in te ruilen voor een Lupo...
|
05 aug 2009 8:36 |
|
|
amandus
Timeless
|
Mee eens . natuurlijk zal er nog wat Dirt gaan komen maar de hoos is geweest , licht in de tunnel begint zichtbaar te worden en het consumenten vertrouwen met hun spaartegoeden begint terrein te winnen
|
05 aug 2009 9:08 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
En de spaartegoeden in Nederland waren over de eerste 6 maanden van dit jaar met 150 miljard gestegen, dus dat kan nog leuk worden!
België zat daar vlak achter met 135 miljard euro, ook leuk! Zal niet allemaal tegelijk opgenomen worden, maar dat er bij vertrouwen het nodige los gaat komen is zeker!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
05 aug 2009 9:14 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
O, de huizenprijzen in NL zijn wel extreem gedaald met zeg 30-40%? Gek, heb ik gemist. 4,8% werkloosheid. Echt bizar dat cijfer ja. Ongekend... Een jaar geleden was ik al uit de aandelen gestapt en vertrok mijn vrouw op mijn aanraden uit haar laatste aandelenpakket. Ja, ik heb enorm mis gegokt.
|
05 aug 2009 9:27 |
|
|
Lupo
Amsterdam
|
Zoals altijd praat je enkel over jezelf. Het ergste moet nog komen! Wat Ben jij eigenlijk voor een onbeschofte "advo"
|
05 aug 2009 11:59 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
beetje geld kwijt geraakt soms Lupo? doe niet zo aangebrand man
_________________________________________ Got coffee?
|
05 aug 2009 12:11 |
|
|