Auteur |
Bericht |
bully
|
Re: Goeiesmorgens, afmeldplek +Mauk jaren 50 kroeg
|
15 okt 2009 17:41 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Is nie gewist meneer Blintstra, is geplaatst in de vorige kroeg die nu al weer gesloten is. Er gebeurd vanalles als je 3 dagen weg bent Ps: geen dorst vandaag??
|
15 okt 2009 19:03 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
'navond! Twee weken geleden me ingeschreven voor een garagebox in de buurt. Wachtlijst werd ingeschat op zes maanden. Vandaag een telefoontje, of ik interesse heb in een box die per 1-11 vrijkomt. You betcha!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
15 okt 2009 19:31 |
|
|
Lydia
|
|
15 okt 2009 20:46 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Hé hallo,al meer dan 40 min.geen nieuwe berichten op PF Wat is er gebeurd daar in Ned.? Ondergelopen
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
16 okt 2009 0:14 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier een druilerig ontbijtje werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
16 okt 2009 6:05 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge paere en allen Nogeendaggieknutselenendandetunnelrundooramsterdam
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
16 okt 2009 7:00 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en hier aan de regen, dus de cabrio kap zal dicht moeten. Geniet van de laatste werkdag, en op naar een mooi weekend.
|
16 okt 2009 7:32 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Ook hier druilig weer met wat wind Zal het roadbook voor vanavond nog ff doornemen Heerlijk zo'n lekker bakkie en een super ontbijt van Peare Werk en doe ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
16 okt 2009 9:07 |
|
|
Wimpie77
|
Ik meld mij aan tot een uur of 20u en dan met spoed naar het brugrestaurant.
Gister weinig postduiven ontvangen...
_________________________________________ * * *
|
16 okt 2009 11:06 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
16 okt 2009 11:20 |
|
|
arenarood
|
Ik geloof dat deze kroeg veel minder bezocht wordt,dan de vorige Laatste bezoek om 11.20 gisteren! De drankvoorraad nog niet op peil zeker. Zal even zoeken in de kelder
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
17 okt 2009 0:22 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Sniff snuff,,nfnfnfnfffffeh. Staat de Duvel er al cool en uitgerust bij?
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
17 okt 2009 0:26 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Verkouden? Ik zet een lekkere hooggistende Belg voor je neer
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
17 okt 2009 0:28 |
|
|
racebeus
|
Ga der wel naast zitten, misschien lust die Belg er ook één?
|
17 okt 2009 0:31 |
|
|
arenarood
|
Yes Duveltje voor Beus! Ik heb een fles wijn gevonden(aangebroken),zal die maar even soldaat maken
|
17 okt 2009 0:31 |
|
|
racebeus
|
Bonsoir Rouge de(s) bataille(s) Ein prosit
|
17 okt 2009 0:35 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou, ik kom nog even om een hoekje kijken. In de live kroeg vanavond toch een paar mensen gemist
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
17 okt 2009 1:12 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ik was er wel!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
17 okt 2009 1:13 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ja...tenminste nog een paar bekende gezichten gezien, waaronder dat van jou, maar er waren helaas toch al veel naar huisgaanders.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
17 okt 2009 1:19 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Voor de laatkomers..welkom...ik ga naar bed,moet morgen voor een goed doel(vakantie ) weer op tijd er uit. Truste.
|
17 okt 2009 2:05 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, maar geen ontbijt klaar gemaakt, want tegen de tijd dat jullie aanschuiven, is toch alles al uit gedroogd. Prettig weekend iedereen, en geniet ervan.
|
17 okt 2009 7:50 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat gaat zomaar niet Een traditie doorbreken. Ik ga m'n boeltje bij elkaar pakken en vertrekken met een duf hoofd.
|
17 okt 2009 8:23 |
|
|
Lydia
|
Selamat pagi, Mannen! Ik pak dat ene broodje pindakaas van jou wel, Wim! De wind is gelukkig eindelijk gaan liggen. Nog wel wat wolken hier, maar het gaat weer een mooie dag worden! Ik wens jullie een mooie zaterdag!
|
17 okt 2009 8:24 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Goeiemorgen forummers, lekker weer eens aan te kunnen schuiven. helaas zie ik net, geen ontbijt dan doe ik het maar zelf: slechte service hier in de nieuwe kroeg, zal de eigenaar eens aanspreken.... voor de koffieleuters onder ons, hier http://www.ibood.nl is een goeie voor "weinig" voor de thee liefhebbers, er komt ook warm water uit
|
17 okt 2009 8:25 |
|
|