Auteur |
Bericht |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Re: Yashmina - en haar gele Boxster S -
Zo... en nu ben ik toch onderhand wel benieuwd wie er achter het alias "Yashmine" zit Dit moet een kerel zijn..... of een kapper
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
17 okt 2009 17:03 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Geen reacties meer... weggevlucht?
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
17 okt 2009 18:37 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
nee, "officieel" zit ze op Texel, dus moet je je even rustig houden tot maandag!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 okt 2009 10:53 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
18 okt 2009 11:08 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Heeft ze zich niet afgemeld dan?
|
18 okt 2009 14:30 |
|
|
bully
|
|
18 okt 2009 14:46 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
@Jurgen; ja, ze heeft ook nog even kofiie gedronken bij Barbara in Den(k) Helder voor ze op de boot naar Texel ging
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 okt 2009 15:53 |
|
|
Yashmina
|
Terschelling ...
En ze heeft ja gezegd! Op 3 juli gaat het gebeuren.
|
19 okt 2009 15:58 |
|
|
Wimpie77
|
Van harte! We zien de uitnodiging wel tegemoet!!!
_________________________________________ * * *
|
19 okt 2009 16:09 |
|
|
Yashmina
|
Maar dan wel allemaal met de Porsche komen!
|
19 okt 2009 16:26 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Van Harte dan he! Dat wordt een grote taart
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
19 okt 2009 16:29 |
|
|
amandus
Timeless
|
En zo geschiede een wonder , zij heeft JA gezegd
_________________________________________ Timeless objects
|
19 okt 2009 17:19 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
dat zou ik dan wel hopen....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
19 okt 2009 17:24 |
|
|
Yashmina
|
Zie je, hebben we toch wat gemeen. Houden van vrouwen en Porsches. We hebben een klein probleem. Ik wil in mijn Boxster trouwen. Zij in haar Audi.
|
19 okt 2009 17:42 |
|
|
Wimpie77
|
En waarom wil je met haar trouwen?
|
19 okt 2009 18:14 |
|
|
Yashmina
|
Je trouwt met elkaar omdat je van elkaar houdt. En op een gegeven moment ben je beiden toe aan een huwelijkse verbinding. Of is dat bij hetero's anders?
|
19 okt 2009 18:33 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Als die van mij in een Audi wil trouwen, wil ik getuigen zijn op haar bruiloft
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
19 okt 2009 18:35 |
|
|
Yashmina
|
Anne heeft niet zo veel met Porsches. Eerlijk gezegd is haar Audi erg mooi. Het is een A8 6.0.
|
19 okt 2009 18:39 |
|
|
RonP
|
Dan rijd je toch lekker achter elkaar aan, een Boxster gevolgd door een A8..(is die ook geel ?? ) Gefeliciteerd !! Laat je nog even weten waar het is, en hoe laat we verwacht worden ??
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
19 okt 2009 18:42 |
|
|
Yashmina
|
Oei, die van haar is sneller dan de Boxster. Ik laat het zeker weten. Ik zal kijken of ik de trouwkaart digitaal kan krijgen. Maar dat duurt nog wel even.
|
19 okt 2009 18:45 |
|
|
Wimpie77
|
Je bedoelt of de verbinding bij hetero's anders is? Dat denk ik wel... Ik was bij biologie niet altijd aanwezig. Was altijd op donderdag de 1ste 2 uur en vaak ging ik op woensdagavond wat drinken in de kroeg en bleef dan op donderdag wat langer in bed liggen. We hadden wel een toffe vent als leraar. Die keren dat ik er was konden we altijd over AJAX praten, want hij was ook een echte fan. Trouwens onze leukste leraar was die van Latijn, maar goed nu dwaal ik af...
|
19 okt 2009 18:53 |
|
|
Yashmina
|
Ik las ergens dat je maar een hersencel hebt ...
|
19 okt 2009 18:59 |
|
|
RonP
|
Hij dwaalt af........ Valt mee.........we hadden het over een leuk lesbisch stelletje met een gele Boxster en jij komt met je leraar biologie (met geitewollen sokken en sandalen??) en je leraar latijn.... (En misschien waren die ook wel gay, maar een gele Boxster hadden ze zeker niet..... )
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
19 okt 2009 19:01 |
|
|
Wimpie77
|
Dat was lang geleden... Nu een halve hersencel, maar in het voorjaar ga ik weer naar Centre Parcs met mijn softbal team dus ik denk dat we richting het kwartje gaan! We weten trouwens nog niet naar welk park we deze keer gaan. Lommel beviel wel, maar Valkenswaard was het wel veel leuker stappen. In Lommel kwamen we midden in de nacht terrecht in een grappige tent. Leuke maar rare mensen en een leuk muziekje. Wel een beetje ouder publiek. Maar hier konden we even rustig zitten, biertje drinken en weer op naar de disco. Terwijl we daar rustig ons biertje drinken gaan er een paar andere klanten weg. Op zich nog niet vreemd, maar toen kwam het. Gaat die mannelijke klant even fijn 20 seconden staan bekken met de mannelijke ober... Dat was echt bizar. Toen hebben we snel ons biertje opgedronken, toch nog even de quickstep met die ober gedanst (want hij kon wel goed dansen) en zijn we met grote spoed naar de disco gegaan! Maar goed ik dwaal af...
|
19 okt 2009 19:14 |
|
|
Yashmina
|
Nee, hoor. Eat your heart out ...
|
19 okt 2009 19:21 |
|