Auteur |
Bericht |
ruud964
Hoeksche Waard
|
Re: Muziek (in de auto) ...
Van Metallica en Ram Jam (Black Betty) kan de snelheid al aardig oplopen Om maar te zwijgen van Child in Time (DP).
|
19 okt 2009 21:22 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Herinnert u zich deze nognognognognognog? Je$us Ruud, heb je ook nog tips uit deze eeuw, ouwe L#L
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
19 okt 2009 21:31 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Maar dan moet je wel beginnen in de file
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 okt 2009 21:32 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
19 okt 2009 21:38 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Check
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 okt 2009 21:42 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
19 okt 2009 21:43 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
19 okt 2009 21:54 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Was wel een goeie tip trouwens, kende ze nog niet, vanavond wat meer van ze geluisterd...
|
19 okt 2009 22:16 |
|
|
amandus
Timeless
|
_________________________________________ Timeless objects
|
20 okt 2009 8:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Dat is een eitje, gewoon links van de bar aan de linkerkant van het podium afspreken. Dat is altijd een rustig punt in de zaal, ook als het uitverkocht is. Daar kan je wachten en toch prima alles volgen.
|
20 okt 2009 8:09 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Nou , als ik wild wil gaan ??? zet ik ff the (best of) Chronicle van CCR !! (Creadance Clearwater Revival) ben dan niet meer tegen te houden !!! en voor rustige rijstijl ? ff Italiaanse jank muziek !! gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
20 okt 2009 8:18 |
|
|
bully
|
|
20 okt 2009 13:29 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
ik vind alle soorten muziek wel leuk... maar zeker GEEN hardcore! Die rampestamp muziek Doe mij maar lekker Bob, Beegees, UB40, Gipsy Kings, Paul Simon ed... die draai ik ook lekker in de P overigens.... en thuis!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
20 okt 2009 17:41 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
20 okt 2009 17:55 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
|
20 okt 2009 19:31 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
en wanneer begint de muziek??????
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
20 okt 2009 19:35 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
pas als je dak open is toch . In die gevallen luister ik nog wel muziek, maar dat moet dan echt op vol volume, om nog wat te kunnen horen. Volgens mijn vrouw loop ik dan overigens risico op gehoorschade; herstel vanaf meelezende egaa: ik LOOP gehoorschade op! (ik vrees dat hier een puntje van waarheid in zit). Eigenwijs als ik ben, houd ik het volume desondanks hoog, in mijn geval niet zelden met Motown of liever nog een Starsky en Hutch funk-deuntje (heb o.a. een niemendal CD-tje met 70-funk nummers, heerlijke begeleidingsmuziek tijdens het rijden!
|
20 okt 2009 22:04 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
22 okt 2009 19:19 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ja, ben gek van die Papillon, zo een echte 80's sound. Je hoort er ook New Order in...fijn.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
23 okt 2009 0:21 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Deze doet het goed bij mij in de auto : Dennis Ferrer - Sinfonia della notte http://www.youtube.com/watch?v=KmaQpKxb95Y
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
23 okt 2009 0:25 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Waar zit de dansvloer in jouw Porsche
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
23 okt 2009 0:25 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Bij deze gaat the pedal to the metal http://www.youtube.com/watch?v=QjO0rQMbEo0maar ook bij de goeie ouwe disco uit de tijden dat ik de discotheken onveilig maakte, zoals deze 12 inch, na een intro van een minuut gaan ze los: http://www.youtube.com/watch?v=vOzfYfRY ... re=relatedof deze zeldzame 12" promo (white label), na een intro van 3 (!!) minuten komt het up-tempo: http://www.youtube.com/watch?v=roGsoslW ... re=related
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
23 okt 2009 9:37 |
|
|
horn
PF #57
|
werkelijk van alles. Van oude disco, tot nederlandstalig, tot klassiek (niets mooier dan midden in de nacht open met 180 over de snelweg met bombastische klassieke muziek of opera. Zo vind ik bijvoorbeeld dit instrumentale nummer van Style Council een heerlijk - helaas kort - nummer dat als het voorbij komt in de auto altijd even op vol volume gaat. http://www.youtube.com/watch?v=2JVouRLKEbw
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 okt 2009 9:45 |
|
|
amandus
Timeless
|
Bere goed
_________________________________________ Timeless objects
|
23 okt 2009 21:11 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
23 okt 2009 22:06 |
|
|