Auteur |
Bericht |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
 Re: Staande gehouden, wat nu?
In NL niet, ben laatst aan de kant gezet, werd alles even geïnformeerd bij de centrale, daarna werd mij vertelt om met mijn verleden maar wat rustiger aan te doen!!
Proeftijd is afgelopen in 1999!!!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
20 okt 2009 16:13 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
dat is slecht nieuws, ik had een proeftijd van 2 jaar met een jaar voorwaardelijk en een boete van 1800 gulden, kon dat ruilen  tegen 36 dagen cel straf dat was 13 jaar terug, dat zal toch wel vervallen zijn inmiddels of blijft dat staan?
_________________________________________ remmen is angst
|
20 okt 2009 16:18 |
|
 |
Wimpie77
|
En je hebt niet geruild? Lekker een maandje on holiday in zuid oost, diploma scoren, sporten en lekker eten!
_________________________________________ * * *
|
20 okt 2009 16:20 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
nee sorry had nog meer dingen te doen,
nee echt niet drie dagen viel nog over na te denken 4 al zeker niet meer.
|
20 okt 2009 16:25 |
|
 |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Ik denk dat het bij een nieuwe zware overtreding toch weer boven komt drijven.
Wat had je geflikt dat je een jaar voorwaardelijke ontzegging hebt gekregen.
Ik kreeg een half jaar voorwaardelijke rijontzegging met een proeftijd van 2 jaar en een boete van 2500 gulden voor: 200+ km/h, rechts inhalen, bumperkleven, over de vluchtstrook inhalen.
Ben benieuwd waarvoor je een jaar voorwaardelijke rijontzegging krijgt!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
20 okt 2009 16:27 |
|
 |
Wimpie77
|
Ik ben nu ook wel benieuwd...
_________________________________________ * * *
|
20 okt 2009 16:30 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ja Rob, jij stouterd.
|
20 okt 2009 16:33 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
20 okt 2009 16:36 |
|
 |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Ja, sorry ik moest ergens snel naartoe (barbecue)!!
Jong en onbezonnen!!
|
20 okt 2009 16:42 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik vond het wel mee vallen:
op de motor 152 waar je 80 mocht richting heerhugowaard ik werd geflits en dacht zonde van het geld binnen een km nog een keer geflits met ik dacht 125 waar ook 80 toegestaan.
ik keek achterom en dacht kan niet waar zijn op dat moment kwam de motor agent me aan de kant zetten.
moest daar voor voorkomen
eis was
1500 gulden 3 maanden rij ontzegging 2 jaar proef tijd 1 jaar voorwaardelijk
de rechter vond het beter om de boete te verhogen en mijn rijbewijs te laten behouden ivm met het werk.
wel had ik al een verleden met 3x zo rond de 30 tehard en ik was 18 of 19 dus dat zal allemaal wel meegespeeld hebben. Ook de preek van de rechter naar mij toe was niet mis, opleiding , functie, verantwoording, leeftijd ik weet het allemaal niet meer maar voelde mij hel klein in de rechtbank
|
20 okt 2009 16:57 |
|
 |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Twee keer geflitst én door een motoragent aan de kant gezet?  Dat meen je niet! Ik vind het heel zielig voor je, maar ik moet hier haast wel om lachen....Overtreding is toch helemaal niet zo ernstig trouwens? 
|
20 okt 2009 17:08 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
Vond ik ook maar denk dat me verleden, die de officier leuk op dreunde.
Ik had nog aangevoerd dat de twee bekeuringen zo duchy op elkaar stonden
- er scheen een gemeente grens tussen Te zitten
nu kan ik er ook wel on lachen het was Zeker geen leermoment
|
20 okt 2009 17:39 |
|
 |
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
20 okt 2009 18:32 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
toen was het heel veel geld, mijn vader voor uitbetaald, ik keihard gewerkt en klaar.
rij er helaas niet minder vlot door.
heb nu een dsi aangeschaft (heb dus nog een stinger 966 vector europe in de aanbieding) niet voor de boetes want die heb ik toch bijna niet. vorig jaar een paar voor 4 km te hard. maar meer gekocht voor het wat relaxed rijden en niet elke cm vangrail van de snelweg hoeven te scannen aan twee zijdes
|
20 okt 2009 18:38 |
|
 |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Grappig is dat, heb de bekeuring toen in 3 termijnen betaald en daarna een Stinger Ventura gekocht.
Rij nu al 4 jaar met Stinger DSI en Target Lasershield.
Ergo: die proeftijden leidden alleen tot extra omzet bij Stinger.
|
20 okt 2009 18:44 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Zoals eerder in dit topic geschreven had ik mijn voorganger tijdens het uit laten rollen van mijn eigen auto tot dik één wagenlengte genaderd en heb me toen tot zeker minimaal 8 meter terug laten zakken wat in normaal verkeer bij een snelheid van 90 à 100 km/uur best een redelijke afstand is als je actief achter het stuur zit. Richtlijn is 2 sec. afstand tot je voorganger. Als je dat in gedachten houd is 90% van de weggebruikers voer voor een agent die z'n dag niet heeft 
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
20 okt 2009 22:57 |
|
 |
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Als ik me de komende twee jaar "gedraag" heeft het me op een half uurtje rechtbank na niets gekost.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
20 okt 2009 22:59 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Laat ik je dan van de droom afhelpen. Er wordt helemaal niets uit je jd gewist gedurende ten minste 20 jaar. (En in je jd staat naast het vergrijp ook de straf die is opgelegd. Ook de voorwaardelijke straffen) Alleen mag na 4 of 8 jaar (afhankelijk van de hoogte van de straf) niets meer betrokken worden in een later vergrijp. Wel mag een rechter het dan mee laten wegen in een strafmaat.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
20 okt 2009 23:15 |
|
|