Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:30

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Autobahnrasen 1 november 2009 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht Re: Autobahnrasen 1 november 2009
O.k. Horn, je hebt gelijk, het was zeker geen excuseren, maar je bent het hopelijk wel met me eens dat voor degene die de achtergronden niet weten, het toch zeker een onverwachte wending was in het topic.

Echter ik heb alle respect voor ieders mening en ook voor het feit of ze er wel of niet over willen praten.

Vond het alleen opvallend dat een bevlogen type als Lydia met iets stopt.

20 okt 2009 23:58
Profiel
Moderator
PF #57
Dito. Ken nl. de achtergronden ook niet. Was eigenlijk net zo verbaasd vandaag. Maar zoals aangegeven kan het simpel wel doorgaan. Is geen bolletje-pijltje, geen georganiseerde tussenstop-met-lunch, etc etc. Vraagt dus niet veel aanpassing. Wellicht zelfs dat Mark de start nog steeds wil faciliteren. Geen idee, is geen duidelijkheid over vooralsnog. Maar daar het maar een paar dagen weg is, heb ik die suggestie hier geplaatst.

21 okt 2009 0:02
Profiel
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Nou, in dat geval maar hopen dat Mark meeleest en de handschoen oppakt!

21 okt 2009 0:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Er zijn altijd mogelijkheden en er worden vast zaken besproken. Geef het even tijd en met een beetje geduld komt er binnen enkele dagen vast een goede oplossing. Iedereen zijn reacties komen wat egoïstisch :shock: over en inderdaad, zelf rijden kan altijd. Daar heb je geen 'bevlogen' Lydia voor nodig. De Deutsche Autobahn is ook openbare weg :cheers:

21 okt 2009 0:23
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ik kan me goed voorstellen dat het overdragen van de organisatie van een evenement geen prioriteit heeft als er persoonlijke omstandigheden zijn. Het is nog geen 1 november, en zoals Harald al aangaf, kan het redelijk simpel zijn om het evenement alsnog door te laten gaan.
Laten we idd eerst maar even afwachten hoe het verder loopt, en hopen dat de persoonlijke omstandigheden voor Lydia niet al te ernstig blijken te zijn.

21 okt 2009 8:18
Profiel
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Zoals wiredgenius al schreef "De Autobahn is openbare weg".

Persoonlijk vind ik mensen belangrijker dan wat crossen op asfalt.

21 okt 2009 9:12
Profiel
Moderator
PF #57
esgigt schreef:
Persoonlijk vind ik mensen belangrijker dan wat crossen op asfalt.

Ik denk dat namens het alle bezoekers hier geldt: +1

21 okt 2009 9:19
Profiel
Ik zag dat iemand een pb had gekregen dat het niet door gaat (in ieder geval niet zoals in de 1ste post staat beschreven...).
Heeft iedereen daar nu een pb over gekregen?

21 okt 2009 9:28
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
Alleen aardige mensen :mrgreen: :wink:

Ik dacht dat iedereen een pb had gekregen over het niet doorgaan van het evenement.

21 okt 2009 9:31
Profiel
+1

21 okt 2009 9:38
Profiel
Was zo maar een vraag uit interesse! (Ik kan die dag niet want dan is AJAX-kakjes...)

21 okt 2009 9:39
Profiel
Zit je bij de basis 11 ?
Zo nee, dan kan je gewoon mee. :mrgreen:

21 okt 2009 9:40
Profiel
Nieuwerkerk a/d IJssel
@ Wimpie; Ga daar nu niet heen! Dat is zo slecht voor je humeur die dag :wink:

21 okt 2009 9:41
Profiel
Er zijn 2 wedstrijden in het jaar waarom ik een seizoenskaart koop...
De een is 1 november en de ander is op 31 januari 2010!

21 okt 2009 9:55
Profiel
PorscheForum Rakker
997Targa4MK2PDK (2011) | ex-996C4MK2Coupé (2003) | ex-993C2MK2Coupé (1996) | ex-964C2Coupé (1991)
Doorn
Beste mensen,

Mag ik me misschien een opmerking permiteren over de wijze (en met name de terugtrekking van Lydia als organisator) waarop we met dit onderwerp omgaan:

1. Ik ga graag mee op 1 november, het staat in de agenda.
2. Lydia is de organisator hiervan, en daar ze zich om persoonlijke redenen heeft teruggetrokken (ook ik heb een keurig bericht van haar gehad waar ze verder niets zegt over haar motieven), lijkt het me niet meer dan netjes naar haar om met haar te overleggen hoe doorgang toch kan plaatsvinden.
3. Als persoonlijke zaken spelen dan hoef ik dat niet op dit openbare stuk van de site te lezen. Diverse bijdragen binnen dit onderwerp beschouw ik als zodanig. In alle bescheidenheid adviseer ik in voorkomende gevallen om op de persoon gerichte opmerkingen direct met betrokkene zelf te communiceren (bv door een PB), maar nog beter is direct hetzij per telefoon of nog beter onder vier ogen te bepraten. Geschreven tekst (ook op internet) is zeer onverstandig als het om persoonlijke dingen gaat. Je kunt later spijt krijgen van de wijze waarop je ooit gedachten en gevoelens onder woorden bracht.
4. Internet is als communicatiemedium zeer boeiend, maar het heeft ook beperkingen. En dat zit hem wat mij betreft met name rond onderwerpen die gevoelig liggen in het persoonlijke vlak.

Ik ben nog maar kort lid van dit forum, en ik hoop dat men deze inbreng niet als aanstootgevend beschouwt. Met elkaar een soort van cummunity bouwen en onderhouden brengt met zich dat iedereen zich ervan bewust is welk effect bijdragen op anderen kunnen hebben. Soms is het beter om even na te denken over de eigen bijdrage dan onmiddelijk te reageren.

21 okt 2009 13:42
Profiel Facebook 
964.c4
assendelft
prima verwoord hoor!

Ik denk dat een tijdelijk slotje hier misschien wel op zijn plek is.
kan een van de modenators altijd weer openen indien gewenst
als bv mark zich meld en de organisatie voortzet of lydia of elk ander persoon.

21 okt 2009 13:51
Profiel WWW Facebook 
GilbertT schreef:
Beste mensen,

Mag ik me misschien een opmerking permiteren over de wijze (en met name de terugtrekking van Lydia als organisator) waarop we met dit onderwerp omgaan:

1. Ik ga graag mee op 1 november, het staat in de agenda.
2. Lydia is de organisator hiervan, en daar ze zich om persoonlijke redenen heeft teruggetrokken (ook ik heb een keurig bericht van haar gehad waar ze verder niets zegt over haar motieven), lijkt het me niet meer dan netjes naar haar om met haar te overleggen hoe doorgang toch kan plaatsvinden.
3. Als persoonlijke zaken spelen dan hoef ik dat niet op dit openbare stuk van de site te lezen. Diverse bijdragen binnen dit onderwerp beschouw ik als zodanig. In alle bescheidenheid adviseer ik in voorkomende gevallen om op de persoon gerichte opmerkingen direct met betrokkene zelf te communiceren (bv door een PB), maar nog beter is direct hetzij per telefoon of nog beter onder vier ogen te bepraten. Geschreven tekst (ook op internet) is zeer onverstandig als het om persoonlijke dingen gaat. Je kunt later spijt krijgen van de wijze waarop je ooit gedachten en gevoelens onder woorden bracht.
4. Internet is als communicatiemedium zeer boeiend, maar het heeft ook beperkingen. En dat zit hem wat mij betreft met name rond onderwerpen die gevoelig liggen in het persoonlijke vlak.

Ik ben nog maar kort lid van dit forum, en ik hoop dat men deze inbreng niet als aanstootgevend beschouwt. Met elkaar een soort van cummunity bouwen en onderhouden brengt met zich dat iedereen zich ervan bewust is welk effect bijdragen op anderen kunnen hebben. Soms is het beter om even na te denken over de eigen bijdrage dan onmiddelijk te reageren.

Vind ik allemaal een beetje overdreven.
Lydia is organisator. Ze stopt ermee om wat voor redenendan ook.
Als iemand anders dit wil overnemen bel Mark van PCG en kijk of hij nog verder wil en zo niet dan regel je zoals Horn al zei het op een iets andere manier...

21 okt 2009 14:01
Profiel
Moderator
PF #57
Ik zie niet echt een reden om het topic te sluiten. Ik kan me in algemeenheid wel vinden in de post van Gilbert, maar dat vind ik persoonlijk in dit topic niet het probleem. Er is gesproken over persoonlijke redenen, daar wordt volgens mij met hebt benodigde respect mee omgegaan. Daar 1 november bijna is, worden alternatieven besproken. Lijkt me ook geen probleem.

Ik neem aan dat Lydia en Mark contact hierover gehad hebben en dat daar een beslissing uit komt. Ofwel het gaat door en begint bij PCG. Mooi. Ofwel het gaat vanuit de bestaande organisatie niet door en dan zou er, indien genoeg animo, een alternatief kunnen zijn zoals ik dat geschetst heb. Dus vooralsnog in dit topic wachten tot er een beslissing bekend gemaakt wordt. Vandaard dat ik het topic open laat.

Edit: wat Wimpie zegt. :wink:

21 okt 2009 14:05
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 4S, ex 993 Targa, ex 964 Targa
Amstelveen
+1 Het standpunt van Lydia is duidelijk, dat van Mark helaas nog niet en ik ben erg benieuwd of Mark de organisatie wil/kan overnemen (evt met iemand anders). Mark, kom er eens in....

21 okt 2009 14:06
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Normaal lees ik dit topic eigenlijk nooit.
Nu toch even gelezen, en ik zag dat Lydia zich om persoonlijke redenen heeft terug getrokken.
Direct heb ik haar gebeld, maar ik werd weg gedrukt. Ze zal me vast nog wel even bellen.
Daarna Mark Wegh even gebeld. Die wist nog van niks.
Ik heb aangeboden (ondanks mijn drukke schema) om proberen een oplossing te vinden.

Zodra Lydia mij gebeld heeft weet ik of ik iets moet doen.
Heb geen idee hoe het zit met betalingen, mensen, etc.

:salut: Erik

21 okt 2009 14:15
Profiel Twitter 
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Betalingen zijn volgens mij niet aan de orde. Gaat om een leuk autobahn ritje op zondagochtend, liefst vanuit PCG.

Zou top zijn als je het met Mark Wegh kunt afstemmen en hij bereid is om e.e.a. doorgang te laten vinden.

21 okt 2009 14:19
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Gentlemen,

Ik vind het allemaal erg overtrokken worden. Het Authobahnrasen is een leuke eenvoudige rit over de Duitse autobahn waar niemand mee gedupeerd is als het niet door gaat (ondanks dat ook ik het jammer vind). Kosten zijn niet aan de orde en Mark hoeft zeer waarschijnlijk zondag ochtend niet vroeg zijn bed uit om koffie te zetten.
Inmiddels word hier gereageerd of de volgende Nederlandse bank omvalt. :bang:
Zoals al aangegeven zijn er best alternatieven om dit alsnog met een aantal mensen snel op te zetten.
Lydia heeft aangegeven dat ze wegens prive omstandigheden niet in staat is dit verder te organiseren. Respecteer dit aub en ga haar op dit moment niet lastig vallen. Ze is zelf intelligent genoeg om de betrokkenen op de hoogte te stellen. Deelnemers heeft ze al ingelicht en mensen die verder betrokken zijn zal ze zelf informeren.
Ondanks dat ik zelf ook in het buitenland zit op het moment heb ik vanmorgen kort even contact met haar gehad vanmorgen en ze is pas volgende week in staat weer mensen te benaderen. Tot die tijd is het iedereen vrij een mogelijk alternatief te ontwikkelen.

21 okt 2009 14:34
Profiel WWW
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
maurice schreef:
Ik vind het allemaal erg overtrokken worden. Inmiddels word hier gereageerd of de volgende Nederlandse bank omvalt. :bang:

Door wie dan? :roll:

21 okt 2009 14:40
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
maurice schreef:
Gentlemen,

Lydia heeft aangegeven dat ze wegens prive omstandigheden niet in staat is dit verder te organiseren. Respecteer dit aub en ga haar op dit moment niet lastig vallen.

Ondanks dat ik zelf ook in het buitenland zit op het moment heb ik vanmorgen kort even contact met haar gehad vanmorgen

:shock:

21 okt 2009 14:44
Profiel
Moderator
PF #57
maurice schreef:
Het Autobahnrasen is een leuke eenvoudige rit over de Duitse autobahn waar niemand mee gedupeerd is als het niet door gaat (ondanks dat ook ik het jammer vind).

Eens. Maar het is al aangekondigd en vele mensen willen graag meedoen. Erick heeft zojuist contact gehad met PCG en daar wist men nog niet dat het niet door zou gaan. En Mark wil in principe nog graag gastheer zijn.

De organisatie van een dergelijke ochtend is natuurlijk wat anders dan een jubi-rit of 11-stedenrit (of Honk your Horn rit :^: ). Startplaats regelen, routebeschrijving uitdraaien, 100x kopieren, meenemen naar PCG en om 10 uur roepen 'we gaan'. De rest wijst zich vanzelf. Eindpunt kopje koffie in wegrestaurant waar ieder voor zich (en evt voor zijn/haar vrienden) betaalt. Klaar.

Vanavond zal een nieuw topic geopend worden om te kijken of er genoeg animo is om alsnog op 1 november te starten bij PCG en een ochtendje Duitsland in te gaan. Zoja, gaat het door. Zo nee, dan niet. En dan moet Mark natuurlijk weten hoeveel koekjes hij moet inkopen.

Oja, en vanavond gooi ik dit topic wel op slot. :salut:

21 okt 2009 14:47
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende