Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Hans en Saskia van harte gefeliciteerd, en maak er een mooie dag van. Wij ruim 33,5 jaar, en als je de truc weet is het niet zo moeilijk, alleen vinden sommige die niet.
|
22 okt 2009 9:39 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeie Morgen, Gefeliciteerd met de trouwdag. Toen jullie in het huwelijksbootje stapten, was ik net een jaar.
|
22 okt 2009 9:50 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Van harte gefeliciteerd! En nog vele gelukkige jaren samen erbij Maar hoe je dat uithoud? Veel Porsche-kilometers misschien?
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
22 okt 2009 15:28 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
van harte hans en saskia gebak!!!!!!
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
22 okt 2009 16:01 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Nou nou dank jullie wel, morgen maar gebak Ga straks maar een happie eten
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 okt 2009 16:53 |
|
|
cabrio wim
|
Kijk en zo houd je het nu vol, lekker met haar met eten verwennen, en de rest komt vanzelf.
|
22 okt 2009 17:02 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
22 okt 2009 17:07 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
@ Hans: Nog gefeliciteerd he zo op de valreep. @ de rest: Weltrusten!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
22 okt 2009 23:03 |
|
|
esgigt
|
Als je jezelf niet aangemeld had, heeft het ook weinig zin je af te melden Ik meld me voor vandaag AF!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
23 okt 2009 0:00 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Omdat Paere waarschijnlijk wilde uitslapen heb ik voor jullie een champagneontbijt geregeld. Maukze!!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
23 okt 2009 5:29 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Lekker, zo aan het eind van de week.
|
23 okt 2009 7:06 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en Champagne niet te zien. Maar geeft niet, ben 's morgens niet zo'n drinker buiten een espresso. mog eventjes en op naar het weekend.
|
23 okt 2009 7:32 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Ik zie wel de champagneglaasjes volgens mij, maar ze zijn leeg. Nou ja, eerst nog maar even werken en dan vanavond aan een lekker glaasje wijn. Koffers liggen al in de auto, kort dagje vandaag en dan lekker vroeg naar huis (en, belangrijker, m'n lief) toe scheuren.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
23 okt 2009 8:26 |
|
|
horn
PF #57
|
Met of zonder caravan? Enfin, dagje vrij (het is toch herfstvakantie ). Heb het ontbijtje hier vandaag overgeslagen en met alle drie de kids een eitje gebakken. Het uitzicht is vandaag...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 okt 2009 8:37 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Moge allen, Zo dat ewas een lekker ontbijtje met een mooi uitzicht erbij... Werkze, vakantieze en GENIET
_________________________________________ rouge et noir
|
23 okt 2009 9:33 |
|
|
cabrio wim
|
Net bericht gekregen dat ze morgen de cabine brengen. Dus dit is hem. Voorzien van Riëlo brander / blower en Philips elektronica en verlichting.
|
23 okt 2009 9:38 |
|
|
Traveller69
|
Haha, zonder sleurhut. Zit lekker luxe in een hotel.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
23 okt 2009 10:27 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Nog een keer kijken,dit is hem die je ziet! Beetje vroeg dit jaar
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
23 okt 2009 12:24 |
|
|
esgigt
|
Ik rijd in een scheurhut
|
23 okt 2009 13:16 |
|
|
Traveller69
|
Bij een scheurhut denk ik toch eerder aan een Cayenne of een Audi Q7.
|
23 okt 2009 13:21 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Idd, de KJN scheurhut. Briljante woordspeling!
|
23 okt 2009 13:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
'k Zal de titel eens veranderen, wie weet helpt dat tegen de leegloop. Lijkt wel of hier een bom is ontploft.....1 week afwezig, een bijna lege kroeg, wonderlijke veranderingen en verdwijningen...wat heb ik allemaal gemist behalve 2000 berichten edit; kan de titel niet aanpassen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 okt 2009 15:28 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeiem smiddags maukers ik ben vanochtend al om 05:00 UUR vertrokken en om nog iets van slaap te krijgen, niet al te vroeg m'n nest uit gekomen maar ik heb het wel allemaal gevolgd via m'n tel tijdens de vergaderingen en wat leest ik dat onze sigrid weer terug is (gedaan met de rust ) mauk en weekendse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
23 okt 2009 16:21 |
|
|
cabrio wim
|
vrouwen brengen toch altijd meer mannen naar de kroeg hè, vooral als ze achter de toog staan.
|
23 okt 2009 17:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Als je mij achter de toog zet kun je er van uit gaan dat je niet de juiste bestelling krijgt....ben er niet zo in thuis Dan maar het aan recht
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
23 okt 2009 18:07 |
|
|