92% van de forummers kent dit nr..... 10% kent het origineel
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
24 okt 2009 6:44
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Re: Muziek (in de auto) ...
Do schreef:
Ga maar eens een Ipod zien vol te knallen met dit soort nummers
Ik was altijd helemaal gek van het origineel van The Simple Minds... helemaal goed. Draaide ik altijd tijdens het lopen van mijn krantenwijk... Komt nog van het album "Sons & Fascination". Voor mij het beste Simple Minds album.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
24 okt 2009 23:42
amandus
Timeless
Re: Muziek (in de auto) ...
Vandaag de verzamel simple M gedraaid tijdens het eten .....blijft goed !
Die David Byrne ziet er altijd uit alsof ie stijf van de snuif en andere genotmiddelen staat, maar stem blijft na al die jaren toch nog steeds onwijs cool!! Talking Heads heeft bijzondere nummers.
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum