Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Toen Porsche nog Porsche was.........
'66? snotapen!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
11 okt 2009 23:05 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
66? Ouwe z.kken
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 okt 2009 17:21 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Maarten een beetje respect voor de oude garde graag Anders zouden we ook niet beschikken over deze foto's
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 okt 2009 17:24 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Wat nou veeeeeel ouder, @#$ scheelt maar 2 jaar Ben van 64 dus Weer even on topic: heb net via PB contact gehad met het neefje en de zoon van de man die helemaal rechts op de foto op de witte Porsche zit Beide zijn druk in de weer met 356 Porsche's en we gaan elkaar een keer treffen en nog meer foto's en verhalen uitwisselen Ik kijk er naar uit
|
12 okt 2009 21:20 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Leuke foto's Willem!!! En helemaal gaaf dat je vader ook een P heeft gereden...
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
13 okt 2009 18:22 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Nog een lid van die club hier. Mooie foto's, en niet alleen de Porsches. Leuke Aurelia, TR2...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
13 okt 2009 20:10 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Willem, TOP
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
13 okt 2009 20:47 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Wat een geweldige foto's
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
13 okt 2009 20:50 |
|
|
Porsche911Chris
EX! witte 911 3.2 1987. En nu heel rustig op zoek naar een 964.Midden van het land
|
Hallo Willem,
Wat een leuke historie en foto's zeg, top! Mag je trots op zijn!
Groet, Chris
_________________________________________ In between Porsches. Van klassiek naar ietsje moderner. PF #2264 Veloce e Tutto !!
|
13 okt 2009 23:46 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Dank voor alle complimenten. Waar ik zelf nog het meest blij mee ben is het aanstaande contact met de neef en de zoon van een van de mannen op de foto bij de kom van Biegel te Bussum. Heel opmerkelijk dat van de beide Porsche rijders op de foto hun zoons (en een neef) een halve eeuw later ook nog met het Porsche virus zijn besmet. Hiermee is wat mij betreft dus bewezen dat het voor mij een genetische kwestie is en geen midlife crisis oid
Laatst bijgewerkt door WillemB op 16 okt 2009 22:17, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 okt 2009 19:58 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
@marcel, ik had ze ook al nagekeken op de RDW site maar met hetzelfde resultaat als jij. Ga nog wel eens het RDW lastigvallen
|
14 okt 2009 22:01 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Antwoord van het RDW:
Geachte heer B,
In reactie op uw e-mail, bericht ik u het volgende.
In het kentekenregister van de RDW komt het door u genoemde kentekennummer niet voor.
Uit de combinatie van cijfers en letters kan ik u mededelen dat het kentekennummer is afgegeven in Nederland in 1956. Verdere gegevens zijn niet meer te achterhalen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice RDW
|
15 okt 2009 20:01 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Vanmiddag de rest van de foto's uitgezocht, blijkt ie OOK nog een Spyder te hebben gehad Edit: gast ook dit kenteken is niet meer bekend bij het RDW
Laatst bijgewerkt door WillemB op 10 jan 2016 0:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 okt 2009 18:34 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Potverdorie Willem, had ie er maar eentje bewaard voor het nageslacht... Prachtauto's op unieke fotos!
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
25 okt 2009 19:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat zat er helaas niet in, Willem z'n vader is op jonge leeftijd overleden. De foto's zijn er nog, klokken uit een 356, een stapeltje oude ansichtkaarten van de Nurnburgring(erg leuk) en de verhalen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
25 okt 2009 19:12 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moest deze toch nog even plaatsen. Ons ben zunig op onze auto??? Nee, gewoon met z'n allen er op en in gaan zitten. Of even een nummertje er op kalken of plakken:
|
25 okt 2009 21:30 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Ik heb gisteren de bijrijder (mijn oom) gemailed die naast mijn vader in de spyder zit met de vraag of hij zich nog kon herinneren wanneer deze foto genomen was, hierbij zijn reactie:
Beste willem' Dit is de foto van je vader en mij tijdens de SLS,de Scheveningen Luxemburg Scheveningen rally. Al voor de start voor de klassementsproef op het parkeerterrein van het Kurhaushotel was er een hoop paniek bij de deelnemers toen ze deze wagen zagen. Er werden talrijke protesten ingediend bij de organisatie,men vond dat niemand nog enige kans maakte als deze auto toegelaten zou worden tot de rally. Na onderzoek van de sportcommissie bleken alle papieren in orde te zijn,zodat het protest niet ontvankelijk werd verklaard. Echter al tijdens de allereerste klassementsproef ging het mis. Je vader was opweg om alle voorgaande tijden te verpulveren toen ineens de gaskabel brak. Hilarisch gelach van de toeschouwers,vooral opluchting onder de rallyrijders zelf die ineens weer kansen zagen voor zichzelf. Ze wisten nu zeker dat zo'n wagen hem nooit zou kunnen uitrijden. Je vader heeft allerlei bekenden van Porsche opgebeld en na ongeveer een uur sleutelen was alles weer gefixt. Verder tijdens de rally geen problemen meer gehad en voor zover ik nog weet bijna op alle klassementsproeven de snelste tijd gemaakt. Ik weet niet meer de uiteindelijke rallyuitslag maar we zouden gewonnen hebben als we niet zo,n hoge handicapfactor toegewezen gekregen hadden. Nu weet je iets meer over de foto.
|
26 okt 2009 20:09 |
|
|