Auteur |
Bericht |
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
Re: (Not only) GT3 meeting + minitoerrit Zondag 30 Augustus
Richard, kun je deze foto wel zien of zal ik hem ook mailen?
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
01 sep 2009 17:36 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
01 sep 2009 18:38 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
super, doe dat! Mijn foto's zijn zichzelf nu aan het verkleinen naar 1024*768.. Anders waren ze te groot voor op mijn flickr accountje(in MB's..) zo alleen nog even uploaden en dan staan ze er!!! http://www.flickr.com/marcogroenhof nogmaals.. Verder heb ik ze trouwens niet bewerkt! edit: and uploading now! met 40-50 kb/s edit2: ze staan er op!
|
01 sep 2009 19:32 |
|
|
drknauf
|
bewerkt onbewerkt graag gedaan richard keertje gzlg ergens op ons gemakkie mooie shoot doen en ook u do graag gedaanos deze foto vink dan weer wel mooi de auto bewerkt, enkelt die groene palen wasdie veregeten op de voorgrond jatogg, vink ook hoor larahhhhhhhhhhhhhh
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
01 sep 2009 20:55 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Ben je wel ingelogged
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
01 sep 2009 21:28 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Marco, ook jij ontzettend bedankt voor de (vele) foto's van mijn auto .Erg leuk en minstens het vermelden waard om de heren fotografen ( en mike jij ook ) te bedanken.Het is en blijft toch onze trots en dan iedere keer mooie foto's te krijgen is toch erg leuk. Keep up the good work
|
01 sep 2009 21:34 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Na een paar bakkie's en lekker kletsen reed ik zondagmiddag weer lekker op huis aan Er reden nog een paar GT3's achter ons aan en dachten dat ik de rondrit deed Belde mijn zoon ons op, waar is het in Boskamp , hij had de BMW gepakt en wou de GT3's zien Joh ik ga al op huis aan en sprak met hem af in Stroe en namen een kopje soep. Mag ik met de 911 naar huis rijden (ja lachen jullie maar tijd vliegt) goed jongen neem hem maar mee Nou jullie raden het al, hij ging op de flits (o staan daar camera's dan ) hij keek nog om en zag hem flitsen Heb er vandaag nog een paar betaald, van de truck's maar de bedragen zijn niet zo hoog Marcel kan ik deze nog claimen
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 sep 2009 22:14 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ligt denk ik aan de instellingen van je browser...
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
01 sep 2009 22:25 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
_________________________________________ Fotoreportage van uw Porsche? Laat het maar horen! http://www.thijsoverdevest.com
|
01 sep 2009 22:34 |
|
|
drknauf
|
dikke platen thijs vooral die zwarte gt3 konten
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
01 sep 2009 22:44 |
|
|
Jan911
Midden-oosten
|
Bedankt Marcel en familie. Het was voor mij de eerste keer met de forummers. Erg leuk. Ik moet alleen nog zien uit te vogelen wie wie is. Ik kende er nagenoeg niemand (Alleen André) Het is altijd een prachtig gezicht als er zoveel Porsches bij elkaar zijn. Ik heb heerlijk gereden met de kap open. Allemaal bedankt voor de prachtige foto's.
|
01 sep 2009 23:04 |
|
|
zandhaas
964 C4 CabrioRaalte
|
@911 klappenzovoort: sluit ik mij helemaal bij aan. Mijn eerste meeting, op een steenworp afstand van huis terwijl mijn vrouw "met een vriendin naar de opera in Verona" (echt waar) was, dus wegblijven was eigenlijk geen optie. In ieder geval een prima organisatie, lekker weertje en een goede catering. Marcel, familie en vrijwilligers: top! Voor mij zeker een reden om eens te kijken of wij niet eens vaker kunnen aanschuiven bij de vele evenementen die worden georganiseerd... By the way: heeft iemand nog foto's van mijn trots, de 52-DH-GR
|
01 sep 2009 23:29 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat gedoe met namen en nicknames blijft hopeloos. Men kent elkaar..o ben jij dat, ja maar wie ben jij dan..zeggen hun roepnaam en je weet nog niks als je niet doorvraagt. Er komt een dag dat je een aantal leuke mensen kent en hun naam onthoudt...en heel langzaam komen er steeds wat bij. Hoe meer je opvalt op dit forum(jaja, inkoppertje), hoe lastiger het voor je zelf wordt om iederen te gaan onthouden. Want jou "kennen" ze al.....
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
01 sep 2009 23:42 |
|
|
ThijsOverdeVest
FotograafSchiedam
|
|
01 sep 2009 23:51 |
|
|
Vincent_Roos
Tja, wel geen Porsche maar als 1e auto zeker niet slecht, een Opel Astra cabrioOss
|
@ zandhaas Als aanvulling op de foto's van Thijs:
_________________________________________ Intresse in een foto-reportage van uw auto? Laat het mij weten.
|
02 sep 2009 8:26 |
|
|
Riicharrd
Monteur PBVH
Haarstylist
|
Whoow Thijs, pracht pic! Zou je hem misschien toch nog naar mij willen mailen? Het liefst formaat 1680*1050. Heb je er nog meer van toen we wegreden? Doe mij ze allemaal maar richardzuurveld@gmail.comAlvast bedankt!
_________________________________________ 1986 944 Turbo / 2002 Boxster S / 1977 924 / 1983 924
|
02 sep 2009 16:03 |
|
|
Riicharrd
Monteur PBVH
Haarstylist
|
Dat zou kunnen, maar wat zou het probleem dan moeten zijn? Ik ben natuurlijk wel ingelogd
_________________________________________ 1986 944 Turbo / 2002 Boxster S / 1977 924 / 1983 924
|
02 sep 2009 16:05 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
Welke Sigrid
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
02 sep 2009 16:36 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Is dat zijn echte naam?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
02 sep 2009 17:30 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
|
02 sep 2009 17:32 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
In je browser even klikken op "Extra", kiezen voor "Internet-opties" en dan naar het tabblad "Geavanceerd" gaan. Naar beneden scrollen door de lijst totdat je bij "Multimedia" aankomt. Daar staat "Afbeeldingen weergeven" tussen, het vakje ervoor moet aangevinkt zijn.
|
02 sep 2009 17:36 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
|
Riicharrd: als je niet bent ingelogged kan je de teksten wel lezen, maar krijg je sommige foto's, die uit forumalbums, niet te zien (maar kleine symbooltjes).
Dat herinnert me er aan dat ik sinds enige tijd - nieuwe forumsoftware? - heel soms de afbeelding niet te zien krijg maar de tekst 'afbeelding'. Wie weet raad in dat opzicht?
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Laatst bijgewerkt door Paul II op 02 sep 2009 20:13, in totaal 3 keer bewerkt.
|
02 sep 2009 20:09 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Heb ik ook soms geen afbeelding
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
02 sep 2009 20:11 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeg Marcel geef de volgende keer ff aan wie de foto's schiet Dan geef ik hem/haar een fooitje, dan sta ik er misschien ook op
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
02 sep 2009 20:13 |
|
|
Paul II
|
Bent u die dame die altijd op de fiets naar Forumevenementen komt, mevrouw Sigrid
|
02 sep 2009 20:15 |
|
|