Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Muziek (in de auto) ...
Had je ff niks te doen Kost me de hele nacht om dit allemaal te gaan luisteren
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
25 okt 2009 1:06 |
|
|
drknauf
|
vette muziek gekkkkkkkk maakkkkkk toch niet uit dan tis zaterdag avond net als vroegahhhhh stappuhhhh discooo 4 evahhhhhh
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 okt 2009 1:14 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Maar dan meestal buiten m'n eigen voordeur Heb er al heel wat van gehoord inmiddels.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
25 okt 2009 1:17 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 okt 2009 1:18 |
|
|
wiredgenius
|
Inderdaad een leuk topic Ik ben meer van; - Kings of Leon - Lenny Kravitz - Maximo Park - Editors - Stereophonics (Dakota is een top nummer!) - Keane Maar ook; - Marvin Gaye - Jimi Hendrikx - Metallica - Nirvana - Radiohead - Red Hot Chili Peppers En dan nog; - Toots & The Maytals - Sizzla - Bob Marley - U2 - The Who (Baba O'Riley is heerlijk ) En dan zelfs nog; - Piano Jazz - Professor Longhair & Clarence Gatemouth Brown - Michel Petrucciani - The Beatles - Sex Pistols - AC/DC - Black Sabbath Let niet op de volgorde, moest mijn brein even laten werken en dit is niet bepaald chronologisch opgeslagen daarzo...
|
25 okt 2009 1:20 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
zowel dope, shit als pleurisherrie..zitten lekkere nummers tussen
|
25 okt 2009 1:26 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Voila, Duvel is leeg. Tijd om te gaan slapen op de tonen van Moby - GO Trentemoller remix : http://www.youtube.com/watch?v=-Rm6zp92 ... re=related
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
25 okt 2009 2:41 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Hey Knauf, da's meer mijn muziek... Ik was al bang dat hier alleen de Simpele Zielen en Cure-spul gewaardeerd werd... Als ouwe Disco en Soul freak heb ik alleen een pobleem met die lage tonen in mijn Elfje Ik heb er zo'n beetje de beste speakers die in de orginele ruimte van de auto passen (Polk Audio), maar het blijft behelpen... Nog even een lekker deuntje: http://www.youtube.com/watch?v=qto_4dKS ... re=related
_________________________________________ rouge et noir
|
25 okt 2009 10:16 |
|
|
amandus
Timeless
|
Speciaal voor jou dan , het vervolg van de Simpele zielen TH en Cure travestiet music http://www.youtube.com/watch?v=NXQYyKzyDaE
_________________________________________ Timeless objects
|
25 okt 2009 11:50 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
25 okt 2009 11:59 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wat een heerlijke nummers komen hier langs.... er zit maar weinig bij wat ik niet kan waarderen / in mijn verzameling heb. Ik voel een PF iPod-disco aankomen Om de beurt 15 minuten de iPod inpluggen. Gegarandeerd gezellig
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 okt 2009 12:15 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
25 okt 2009 12:26 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Do en Marc, wat een verwennerij op de zondagmorgen Oh, die GapBand maakte ook van die heerlijke muziek, dancefloor fillers. Pr zondag en geniet ervan.......
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
25 okt 2009 12:37 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Check
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 okt 2009 12:40 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Prik maar een datum, Do.
Zal ik gaan draaien? Als ik het nog kan.......
en hulp kun je van me krijgen........ TOP idee
|
25 okt 2009 12:44 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
25 okt 2009 12:45 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
25 okt 2009 13:05 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Dank je Maar dit vinnik al wel beter... Vroegah vond ik dit soort muziek helemaal niks Ben ook al vroeg in da House beland, ergens in 1986. Dit soort dus: http://www.youtube.com/watch?v=Aue1Q7I0-YIEn het disco-nummertje van vanochtend, maar dan in daHouse - Wicked Baseline: http://www.youtube.com/watch?v=zEDhlv2W2b4&feature=relatedHouse zoals House bedoeld is Oh ja, een PF Disco is een goed plan Ben van de partij
_________________________________________ rouge et noir
|
25 okt 2009 13:13 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Only men or.....mag ik ook komen?
|
25 okt 2009 13:16 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Lekker nummertje .....
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
25 okt 2009 13:18 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
25 okt 2009 13:19 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Met The Cure geluidje vanaf 1:10
|
25 okt 2009 13:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ach Do, je weet het maar nooit hier op dit forum
|
25 okt 2009 13:30 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
En Karin wil ook graag mee 28 november gaan we naar een Motown party in Dordrecht, ook humor...
|
25 okt 2009 13:41 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Dank je Marc, heerlijk. Beetje in de stijl van de Average White Band met Pick up the pieces. Maar ik zit nog een beetje in een andere ''Groove''. Up tempo dan..... Deze voor jou.... http://www.youtube.com/watch?v=Gxlgb_5BMHU
|
25 okt 2009 13:44 |
|
|