Met ruststand wordt bedoeld loodrecht naar BENEDEN dus
Dus NIET achter het pinnetje dat het wijzertje netjes in de "0" stand laat staan
Vergeet dit niet of je bent de sigaar en al je meters staan verkeerd
Meters er voorzichtig uithalen met een bot voorwerp.
ijzeren randjes voorzichtig omplooien zodat je het glas cq behuizing los kan maken.
Wijzertjes loodrecht naar beneden laten hangen.
Voorzichtig verwijderen ... gaan soms moeilijk.
plaatjes losschroeven en verwijderen
Nieuwe plaatjes erin
Wijzertjes weer monteren (in de loodrechte stand!)
Weer achter het stoppinnetje klikke
Alles netjes terug monteren, rubberen geribbelde ring beetje inwrijven met bv klein beetje dreft ofsow ... maakt alles weer veel gemakkelijker om erin te pleuren
Let erop dat je tellers van de eerste keer goed staan ... is best lastig om er weer opnieuw uit te prutsen.
Klaar ...
Nie komen "zeuren" dat de verlichting niet goed meer zichtbaar is hé
Is een eigenschap van die plaatjes ... laten minder licht door ...
Kan je ook oplossen.
Metertje openprutsen ... vooraleerst beginnen met te controleren of alle bestaande exemplaren werken.
Je kan er ook zwaardere in monteren.
Ken het wattage nie precies uit men hoofd ... maar ken wel iemand die het geflikt heeft met een goed resultaat.
Een stapje verder ... lampjes bijplaatsen ... ook te doen maar al ietsie lastiger ...
Mss ben je er wat mee ...
Dirk