_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
26 okt 2009 0:01
Sigrid
964 C2
Re: Muziek (in de auto) ...
drknauf schreef:
nou alleen nog een fiets
'k heb m'n best gedaan Mike
@ Rad..ben niet zo van de Belle....om te kijken misschien aangenaam, om naar te luisteren niet...ben erg kieskeurig als het om zangstemmen gaat...teveel zelf gedaan.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
26 okt 2009 0:07
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Aahh... ik voel een optreden aankomen in april 2010 Ik vind het erg plezierig klinken, maar ja, ik kan ook genieten van de zanger van Napalm Death
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
26 okt 2009 0:09
Sigrid
964 C2
Zoveel opgetreden...maar nu alleen nog maar in kleine kring Maar nog steeds zangles...hobby's naast de P moeten blijven bestaan
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
Na een intro van VIER minuten breekt de pl....ris uit, girl powerrrrrrrr
_________________________________________ Trained byGP E L I T E
26 okt 2009 20:54
Henk
PF # 136
drknauf schreef:
en dat doet me ook weer denken aan ferry maats soul show iedere donderdag avond , het gesprek van de dag iedere vriijdag op school
En de bond van doorstarters....
In het kader van de door de regering beschikbare gestelde zendtijd voor De Bond Van Doorstarters, volgt nu een uitzending van De Bond Van Doorstarters, door-door-door-door-door-door-doorstarters
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
heel vroeger had je in Rotterdam Studio 54, ik mocht er eigenlijk niet heen was te jong maar daar draaiden ze deze al superrrrrrrrr nummer, was ik vergeten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum