een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: Muziek (in de auto) ...
en natuurlijk de afsluitert van de marathon om 04.00 iedere stapavond , ook eeen toppert:
de lange versie
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
27 okt 2009 0:06
amandus
Timeless
P-911 schreef:
heel vroeger had je in Rotterdam Studio 54, ik mocht er eigenlijk niet heen was te jong
Daar baal ik al jaren van dat ik Studio 54 in de states niet heb mee mogen maken ...... Begin van een discotijdperk wat fenomenaal was , daarom de film één van mijn favorite !
_________________________________________ rouge et noir
28 okt 2009 20:30
Rodger that!
Veghel
Dit draai ik regelmatig in de P
Let op je als je deze in de auto draait
De gitarist Alvin Lee staat in mijn top 10 van gitaristen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
In een studieontwijkende bui ben ik nog ff in de catagorie "foute muziek van net voor mijn tijd gedoken" (begin '90-er jaren) met de volgende resultaten:
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
28 okt 2009 21:58
Rodger that!
Veghel
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum