Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 21:50

Antwoord op onderwerp  [ 293 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Slip & Slalom Training 2005 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ziet er allemaal superdesuper uit.
Hopelijk komt er een vervolg, en dan liefst op een datum dat ik kan....
Zelf vandaag van Italie teruggereden, in sneeuw- en regenbuien, en mijn eerste zorg was: NIET slippen, hetgeen overigens goed gelukt is, en overigens niet met de Porsche.

14 feb 2005 0:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
rij vaak mee in de 996 4s van mijn papa
Bericht 
Super zonde dat wij niet konden.
Dit lijkt me nou dus echt heel leuk.
Maar hoe zit het met de banden?
Waren die na dit dagje geheel versleten?

14 feb 2005 10:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Bandjes nog niet kunnen bekijken. Zit een te dikke laag modder op!

Vanavond gaat de sproeier en spons er overheen......

14 feb 2005 10:34
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Bo schreef:
Maar hoe zit het met de banden?
Waren die na dit dagje geheel versleten?

,,, eerder de bestuurders m/v :wink:

14 feb 2005 10:34
Profiel WWW Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
wij hebben een hele leuke en leerzame dag gehad. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan niet meer de auto delen :evil:

onderweg naar huis helaas geflitst... :evil: :evil: ik was te gemotiveerd :wink: :lol: maar mag de pret niet drukken.

Alsnog bedankt MS964

Da's nou jammer Sandra!

En je was nog zó gewaarschuwd! Wij hebben braaf 120 km/hr gereden met de detector af...... om vervolgens door alle Zuiderlijke deelnemers ingehaald te worden!

Het was inderdaad een hele leuke dag. Hulde aan Mischa!

14 feb 2005 10:49
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 nachtblau '92
Bericht Flits
Bálen, die flits!

Kennelijk een ouderwets gevalletje van "Overgemotiveerdheid" zoals joop zei. Ik moet zeggen ik hat het ook moeilijk om niet powerslidend door de bochten te gaan... ;-)

Ik hoor hier trouwens van een Lo :evil: us rijder dat er in Nijvel onder Brussel een nog veel mooier speelterrein is....
Michel

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl

14 feb 2005 11:17
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Excuus Paul...

Jeroen, die nu effe z'n voet uit z'n mond gaat halen :mrgreen:

't is u vergeven Jeroen. Gelukkig staan de filmpjes van mij aan het stuur er niet op, of je zou je excuses weer snel terug inslikken denk ik. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

14 feb 2005 11:57
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
ppp 356 schreef:
Jeroen914 schreef:
Excuus Paul...

Jeroen, die nu effe z'n voet uit z'n mond gaat halen :mrgreen:

't is u vergeven Jeroen. Gelukkig staan de filmpjes van mij aan het stuur er niet op, of je zou je excuses weer snel terug inslikken denk ik. :wink:

Troost je Paul , mij verging het niet veel beter.. :evil: :wink: :wink:
Maar heb wel een heel mooie dag gehad, vooral de sfeer was erg gemoedelijk en dat voor een groep mensen die elkaar voornamelijk kennen bij forumnaam en diens auto. Wat gaat dat blijkbaar gemakkelijk als alle neuzen dezelfde kant opwijzen. Ik zat in de groep bij Joop en moet zeggen ; complimenten hoor ; naast overduidelijk vakman deed hij ook erg zijn best om de dag leuk te maken. :thumright:

14 feb 2005 12:09
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Poeh, wat was ik moe gisteravond, en wat had ik een spierpijn vanmorgen....Super dag gehad, nieuwe mensen leren kennen, sympathieke en enthousiaste instructeurs. En inderdaad, wat is het toch mooi dat zo'n club van mensen ZO ontzettend goed met elkaar door de bocht :wink: gaat. Met alleen maar 1 gedeelde passie: Porsche.

En wat was die kombaan gaaf (en vreemd qua zintuigen tegelijkertijd), op de epoxycirkel had ik het liefst de HELE dag gedrift (wat is dat een schitterend gevoel als je een halve / hele baan weet door te driften), slalom (in mijn geval nog 's flink door de blubber) en dan als toetje: het driften. Een paar keer keihard tollend uit de baan, heerlijk gewoon, de geur van verbrand rubber. En in de rij staan, als je om je heenkijkt alleen maar gasten met een HELE brede grijns op het gezicht.

Prodrive heeft zich gisteren van de beste kant laten zien, waarvoor dank. Wellicht dat ik daar nog 's een driftcursusje ga doen, maar dan wel in een (gehuurde) BMW ofzo, want mijn P had ALLEEN maar onderstuur.

14 feb 2005 12:27
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ik denk dat we aan circuittraining veel meer lol gaan beleven, en zijn we mss eindelijk van dat g*z**k van Jeroen af.

Na de enkele rondjes op de ovaal, besef je pas echt dat we de wagens niet echt gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn. Ik beleef heel veel lol aan mijn wagen maar denk als je er af en toe eens mee op het circuit ga de lol nog groter word.

Mss weet Jeroen wel een goed adres waar we in de leer kunnen gaan :?:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

14 feb 2005 12:28
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht 
ppp 356 schreef:
Mss weet Jeroen wel een goed adres waar we in de leer kunnen gaan :?:

Wat dacht je van Pro Drive ;)
O nee, vergeten, die gasten neppen je waar je bij staat met de verzekering :mrgreen:

14 feb 2005 12:38
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
PF-ers @ ProDrive,
Afwezige PF-ers :roll: !

Ik stuur paSCal mijn 30 minuten video van de dag. Deze zet hij op de site.

Groet & tot over 3 weken (Mexiiiiiiiiiicooooooooooooo...)

14 feb 2005 12:42
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
964 C4 nachtblau '92
Bericht circuittraining
Yes! circuittraining is hélemaal gaaf! 't is wel een kwestie van beheerst opbouwen en je grenzen verleggen. dus hebben wij het hier goed aangepakt... eerst maar eens wat glibberen en glijen en daarna pas het echte werk!

Ik heb ook al eens de Porsche driving academy op Zandvoort gedaan en da's helemaal geweldig (ben ook fan van Gijs van Lennep sindsdien ;-) ). alleen als je niet weet hoe je je auto moet opvangen wanneer je wat te enthousiast in bocht pakt, ben je mooi de sigaar. doet weer pijn in de portemonnaie ;-)

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl

14 feb 2005 12:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht Re: Flits
Nynkemichel schreef:
Bálen, die flits!

Kennelijk een ouderwets gevalletje van "Overgemotiveerdheid" zoals joop zei. Ik moet zeggen ik hat het ook moeilijk om niet powerslidend door de bochten te gaan... ;-)

Het was nog wel bij een verkeerslicht...sh.t! Het was een weg waar je 100 mocht (wat ik netjes deed) en bij de verkeerslichten 80 en het licht stond op groen dus ik gewoon netjes 100 doorgereden. Had het bord 80 gemist!!

Ik heb de flitskast zien staan ook nog, maar dacht dat die voor het rood licht daar stond.... dom dom dom.

14 feb 2005 12:53
Profiel
Westervoort
Bericht Re: Flits
Sandra & Eric schreef:
Nynkemichel schreef:
Bálen, die flits!

Het was nog wel bij een verkeerslicht...sh.t! Het was een weg waar je 100 mocht (wat ik netjes deed) en bij de verkeerslichten 80 en het licht stond op groen dus ik gewoon netjes 100 doorgereden. Had het bord 80 gemist!!

Ik heb de flitskast zien staan ook nog, maar dacht dat die voor het rood licht daar stond.... dom dom dom.

Kan jouw dag toch niet meer verpesten Sandra niet? Hoe bang/voorzichtig je in het begin overal voor was, zo prachtig vond je alles tijdens de dag ! Ik hoop niet dat ik ook aan de beurt ben ; heb immers dezelfde weg teruggereden dan jullie (maar heb jullie onderweg niet meer gezien). Tot een volgende meeting :wink: .

14 feb 2005 13:00
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
ErikE schreef:
PF-ers @ ProDrive,
Afwezige PF-ers :roll: !

Als ik van te voren geweten had dat er o.a. een Peusjoo 205 automaat een een A4 avant meededen (en mochten doen) dan had ik wss ook wel meegedaan met de bijna 5 meter lange familiebak :wink:

ErikE schreef:
Groet & tot over 3 weken (Mexiiiiiiiiiicooooooooooooo...)

.... op de vlucht voor de nederlandse justitie :roll: hoorde ik via de tamtam

IIG heel veel plezier en reken maar op zo'n 4000 berichtjes bij terugkomst :(

14 feb 2005 13:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Olaf schreef:
Als ik van te voren geweten had dat er o.a. een Peusjoo 205 automaat een een A4 avant meededen (en mochten doen) dan had ik wss ook wel meegedaan met de bijna 5 meter lange familiebak :wink:

Wel te hopen voor jou dat jouw auto beter start dan de Peugeot, zij moest steeds vijf keer starten voordat ze verder kon rijden :roll:

Aparte vrouw, ze heeft een internetsite, een autosite speciaal voor vrouwen.. :lol: http://www.automobiliste.nl/
Nou daar voel ik mij niet thuis hoor.

Wel heeft ze het goed gedaan gisteren, maar paste eigenlijk niet tussen de Porsches

14 feb 2005 13:13
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Jammer dat ik niet iedereen wat beter heb leren kennen.Gelukkig mijn auto wel(wist niet dat ie zo onderstuurd was zeg).Het was gewoon.....enig :mrgreen:

14 feb 2005 13:13
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Ander stabi's eronder. :wink:

14 feb 2005 13:18
Profiel
Westervoort
Bericht 
2000 gtv schreef:
Jammer dat ik niet iedereen wat beter heb leren kennen.Gelukkig mijn auto wel(wist niet dat ie zo onderstuurd was zeg).Het was gewoon.....enig :mrgreen:

Dat zijn gewoon teveel mensen ineens, maar na wat PB'tjes met jullie, heb ik tenminste ook een gezicht achter 2000GTV! Trouwens, erg mooie 993 Erwin, en de volgende keer Danielle meenemen he! :wink:

14 feb 2005 13:25
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
Aparte vrouw, ze heeft een internetsite, een autosite speciaal voor vrouwen.. :lol: http://www.automobiliste.nl/

Ben er nu toch wel achter dat ik een unieke(re) nickname moet gaan verzinnen :( want DITheb ik toch echt niet gepost :shock:

Olaf -dieheelgoedbegrijptdatjijjedaarnietthuisvoelt- :wink:

PS ... de zweed start(e tot nu toe) altijd 8)

14 feb 2005 13:28
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
Olaf schreef:
Sandra & Eric schreef:

Ben er nu toch wel achter dat ik een unieke(re) nickname moet gaan verzinnen :( want DITheb ik toch echt niet gepost :shock:

Olaf -dieheelgoedbegrijptdatjijjedaarnietthuisvoelt- :wink:

PS ... de zweed start(e tot nu toe) altijd 8)

Leuke tips voor een spoorwegovergang Olaf ! Zo zie je maar, denk je iemand te kunnen inschatten verbaasd 'ie je toch.. :lol:

14 feb 2005 13:32
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
OlafC4Cab. :wink:

14 feb 2005 13:32
Profiel
Sint Pancras
Bericht 
Jurgen schreef:
2000 gtv schreef:

Dat zijn gewoon teveel mensen ineens, maar na wat PB'tjes met jullie, heb ik tenminste ook een gezicht achter 2000GTV! Trouwens, erg mooie 993 Erwin, en de volgende keer Danielle meenemen he! :wink:
Ik zag jou ook een paar mooie schuivers maken met dat driften.goed he gewoon doen! :thumright: Je zag die +400pk van jou echt wel versnellen zeg t.o.v. de rest. :res: volgende keer maar een vorkje prikken achteraf??O,ja was achteraf beter dat danielle niet mee was.Dat delen van een auto had toch niet echt een succes geweest.Volgende keer ga ik er wel gewoon naast zitten,mag zij de hele dag.

14 feb 2005 13:51
Profiel
Sint Pancras
Bericht 
RS-R schreef:
Ander stabi's eronder. :wink:
Denk het ook ja.alleen voor? :scratch: Onze deal gaat wat mij betreft gewoon door :wink: :wink:ik wacht(ongeduldig)

14 feb 2005 13:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 293 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende