Auteur |
Bericht |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
goeie smorgens maukers Marcel van harte gefeliciteerd hier dan een feestelijk ontbijt werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
03 nov 2009 7:15 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Vergeet Olaf niet
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 nov 2009 8:38 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, we vergeten niemand
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
03 nov 2009 8:40 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Goedemorgen allen! Voor beide heren: gefeliciteerd! Maak er wat moois van vandaag. Olaf mag ook wel een keertje op die electrische chopper spelen, voordat Marcel hem krijgt Ik neem een kop koffie en ga aan het werk. Have a nice day all
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
03 nov 2009 9:07 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Ook vanuit het zuiden des lands een goede morgen. Net de hardtop op de Boxster gezet, dus laat de winter maar komen
|
03 nov 2009 9:18 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen,
Wat een feest, 2 jarigen, dat wordt lekker gebak bij de koffie. Gefeliciteerd allebei.
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
03 nov 2009 9:29 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge Maukers, Olaf en Marcel hebben toch wel een leuke dag Voor mij wat minder, de Daf die op mijn avator staat gaat vandaag weg Niks aan de hand hoor hij is gewoon te oud en er is een nieuwe voor in de plaats gekomen Maar kocht hem in 1995 en het was de eerste met een rij en stuurinstallatie vanaf de kraan en hij heeft het werkelijk SUPER gedaan Denk met zijn kraanuren erbij toch wel 1.000.000 km's en motor, bak en cardan nooit een sleutel aan geweest Zo nu maar een lekker bakkie en kijken of onze Wim nog wat te liegen heb Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 nov 2009 9:31 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
De droom van iedere Porsche-bezitter Is de rest van de wagen te slecht geworden
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
03 nov 2009 9:37 |
|
|
cabrio wim
|
Moge allen, heb niks te liegen, alleen maar waarheid te vertellen. Moet vandaag ook een vrachtwagen cabine wegbrengen voor het beitsbad. Is een cabine van FTF waar er nog maar 2 van bekend staan. Krijgen dus nu al zware restauraties.
|
03 nov 2009 9:40 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Je komt geen stad meer in, Euro 1
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
03 nov 2009 9:54 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Hebben jullie deze nog over zien komen richting het oosten om de voorraad daar aan te vullen???? Daarnet bij mij een koel glaasje afgeleverd.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
03 nov 2009 23:11 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik ga voor één van deze twee... Jullie mogen jullie eigen keuze maken.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
03 nov 2009 23:26 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik ga samen met Jaap aan de ..al hoewel we beiden die bollen bij Renger nog lekkerder vonden
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
03 nov 2009 23:40 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ik zal het is even in de groep gooien morgen Zie dat je verjaardag er al weer op zit
|
04 nov 2009 1:00 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie smorgens maukers hier weer een heerlijk ontbijt werk en maukse
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
04 nov 2009 7:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoe startten jullie dat ding dan? Mooi leven gehad, toch? Hij goed voor jou geweest en jij goed voor hem. Nieuw hoofdstuk. Hij gaat lekker in een weitje van zijn oude dag genieten... Goedemorgen, weer een dag. Hang al een week tegen een griep aan... hield het maar op of zette het maar door... word gek van dat gehoest... Werk ze, en een fijne dag!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 nov 2009 8:18 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge @ all, Horn:Rij je niet een bietje te veel open Sterkte Werk ze
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
04 nov 2009 8:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Heb je daarom lopen spoken vannacht op het forum. Die hoest duurt hier al een paar weken..dus nog ff volhouden Goedemorgen allen......doe wat je niet laten kunt vandaag....
|
04 nov 2009 8:46 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, en verkouden Horn, dan lekker in de sauna kruipen.
|
04 nov 2009 8:53 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen,
Hier om me heen ook veel gehoest, dus je bent niet de enige Horn. Zelf nergens last van (maar ik zit dan ook bijna elke dag in de sauna, lees net dat dat helpt...).
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
04 nov 2009 9:34 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mogguh kl*teweer hier. Gisteren samen met TOTMBO de anti-tacohoestprik gehaald, dus hier geen hoestende mensen. Werkse vandaag
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
04 nov 2009 10:04 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeie morgen. Hier is gelukkig nog niemand ziek. Misschien komt dat doordat ik zoveel open rijd. Zo bouw je een beetje weerstand op. Werk ze allemaal.
|
04 nov 2009 10:15 |
|
|
horn
PF #57
|
Misschien heet Retep in het andere topic toch wel gelijk en heb ik me door jou laten opnaaien om van de Posbank naar huis toch maar open te rijden. Heeft mijn verkoudheid iig geen goed gedaan maar was wél weer lekker
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 nov 2009 10:23 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mogge Maukers, Wat druilerig in het altijd mooie Haarlemmerliede We zullen maar een lekker bakkie nemen, paere heeft weer een prachtig ontbijt Marcel, hij gaat inderdaad naar het buitenland Goh als je eens weet wat een werk die auto heeft verzet, dan praat je echt over een werkpaard Mauk ze
|
04 nov 2009 10:26 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Harald, je moet natuurlijk wel buienradar een beetje in de gaten houden. Op de terugweg heb ik de kap dicht gehad (we hebben idd regen gehad). Sterkte met de verkoudheid. Deze krijg je van me:
|
04 nov 2009 10:33 |
|
|