Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: wordt er veel van onze Porsche,s afgestolen?
... banden op pompen
|
22 jun 2009 11:31 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
|
18 okt 2009 17:51 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Balen zeg, gelukkig heb je de foto nog
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
18 okt 2009 18:10 |
|
|
strak
|
Haha, scherp het aller ergste is dat ik tijdens het foto maken ontdek dat het logo het niet eens overleefd heeft, de scherven lagen op de klep voor de administratie ook maar online aangifte gedaan...
|
18 okt 2009 18:17 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
waarom kunnen mensen gewoon niet van andermans spul afblijven? (*(&(&%$#%#@#$#@ moeten ze die lui in het openbaar!
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
18 okt 2009 18:55 |
|
|
BoumaK
987.1 Cayman S
ex 964 c2.
ex 911 3.2 cabrio
ex 911 3.2 CoupeNoord Holland
|
Wat een hond die dat embleem eraf heeft gehaald. Waar is het respect en fatsoen gebleven.... Gelukkig rijd ie er niet minder om maar toch...
_________________________________________ Wenn schon denn schon !!!
|
18 okt 2009 22:16 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Recentelijk heeft iemand mijn fuchs willen mee nemen en is waarschijnlijk gestoord of heeft het opgegeven bij het wielslot. In stappen weg rijden en na bocht bij de snelweg zwabber zwabber linker achterwiel zag bij het rijden op de vlugstook in mijn spiegel 4 wielmoeren er afspringen gelukkig geen schade aan de auto en de velg. daarna alles gechecked en
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
18 okt 2009 22:52 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Je moet er toch niet aan denken dat jij verongelukt omdat iemand niet met zijn vingers van jouw spullen kan afblijven Geluk gehad kerel.
|
18 okt 2009 22:57 |
|
|
strak
|
Re: Wordt er veel van onze Porsche's af gestolen?
Ik blijf het ongelofelijk vinden dat mensen uberhaupt het lef hebben, in het geval van John ook nog eens levensgevaarlijk Om het verhaal compleet te maken ontdekte ik ook nog een lege plek bij het hek waar eerst de fiets (incl kinderzitje) van mijn vriendin stond Vandaag even checken wat de verzekering van de auto zegt...
|
19 okt 2009 8:59 |
|
|
strak
|
Een opmerkelijke update, deze zaterdagmorgen stonden al vrij vroeg 2 rechercheurs van Politie Haaglanden voor de deur. Ze stelden de vraag of van mijn Porsche het logo zonder toestemming was verwijderd? Na een tip die ze recent hadden binnen gekregen hebben ze bij een persoon diverse logo's aangetroffen. Naar aanleiding van mijn online aangifte (waarvan ik inmiddels standaard brief had ontvangen dat ze geen genoeg aanknopingspunten hadden om verder onderzoek uit te voeren) wouden ze toch nog even de auto zien om te verifieren dat het Porsche Logo dat ze hadden van mijn auto kwam. Ze toonden mij een Porsche logo die zo krom was als een hoepel en het rood en zwart in de logo was beschadigd, waarop ik aangaf dat deze wel eens van mijn auto kon zijn omdat ik scherven waas tegen gekomen. De auto stond deze al in de garagebox, maar mijn foto was al voldoende. Ze gaan er nu een zaak van maken, ik moet nog een keer officieel aangifte doen (alleen handtekening zetten) en verder zou Politie Haaglanden en het openbaar ministerie mij op de hoogte houden. De persoon, die het gedaan heeft (correct omschreven ervan verdacht wordt), moest vandaag op bureau komen.
|
24 okt 2009 21:19 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ik hoop dat ze het vriendelijk genoeg gevraagd hebben
|
24 okt 2009 21:28 |
|
|
Patrick
|
Kijk dat geeft de burger weer moed.
|
24 okt 2009 21:30 |
|
|
horn
PF #57
|
Wist je niet hoe laat hij op het buro moest komen? Had ik hem toch even opgewacht buiten... Ach, hij zal wel een moeilijke jeugd gehad hebben. Kan er niks aan doen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 okt 2009 21:44 |
|
|
wiredgenius
|
@Horn, same here... Als ik erachter kom welke H#^O mijn logo eraf heeft proberen te halen, daar zou k dan toch echt geen aangifte van gaan doen. Die gasten moet je meteen een keer goed straffen en dan leren ze het wel af
|
24 okt 2009 22:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Zelfde logo met zelftappers op zijn voorhoofd bevestigen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 okt 2009 22:12 |
|
|
wiredgenius
|
Hmmm, Nice ...
|
24 okt 2009 22:18 |
|
|
bully
|
|
24 okt 2009 22:54 |
|
|
thomas993
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
|
denk dat Porsche het wel goed voor elkaar heeft bv met navigatie, je hoort nooit dat er bij een Porsche een Navi uit gestolen is, ik heb collega's met Alfa en Volkswagen en bij een is er de Navi al 4 x uit gestolen , ook hoor ik van Audi dat de DVD navi's er worden uitgestolen
|
24 okt 2009 22:59 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Ik heb ook mooie ventieldopjes erop zitten. Deze haal ik eraf als ik wegga en schroef ik er weer op als de P weer in de garage staat. Dus nooit last van diefstal.
HAHAHAHAHAAHHa, GEINTJE !!!!
Ze zijn nog nooit gestolen, en als dat gebeurd dan bestel ik op marktplaats bij Adrie uit Hoogeveen weer nieuwe voor 12,50 Euro incl. verzendkosten. En die zijn erg mooi.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
31 okt 2009 14:37 |
|
|
Hendrik67
996 Turbo ex 996 C4Zuid Holland
|
Bij mij hebben ze gerobeerd het embleem eraf te halen; nadat dit kennlijk niet snel genoeg lukte, ben ik een beschadigd embleem en een kras rijker.....Eerste waar je nu elke keer op let als in je in wilt stappen is of ie er nog op zit......
|
03 nov 2009 21:18 |
|
|
strak
|
wederom een kleine update: Telefonische contact gehad met Politie Haaglanden, die hebben een officiele offerte nodig van de schade om de zaak over te dragen aan het OM. De dader heeft inmiddels bekend (volgens een artikel in het lokale Voorburgs Nieuwsblad een jongen van 14 jaar die zich had verluld in het internaat waar die zat) en samen met de andere aangiftes gaan ze er een totaal pakket van maken. Ik ben benieuwd...
|
04 nov 2009 21:35 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Veel succes. Over 2 jaar blijkt dat dat knulletje een weekje mag schoffelen. Of zoiets. Total waste of time.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
04 nov 2009 21:38 |
|
|
Ben_968CS
968CS Intrax
968CS Bilstein
|
Een paar jaar geleden zijn bij mij 's nachts voor de deur de spiegels van de 968 afgehaald. Ik had per ongeluk de auto niet afgesloten zodat ze netjes en zonder schade zijn verwijderd. Was een kostenpost van iets van EUR 800. De politie was niet geinteresseerd, aangifte werd met frisse tegenzin opgenomen. Natuurlijk nooit meer iets van gehoord.
|
04 nov 2009 22:31 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Totdat je het zelf hoort en dan ingrijpt. Dan staan de eenstrepers met snor met bussen tegelijk op de stoep....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
04 nov 2009 22:48 |
|
|
strak
|
Inmiddels een brief binnen dat alles bij het OM ligt, ben benieuwd of ik er nu nog iets van ga horen
|
30 nov 2009 13:54 |
|
|