Auteur |
Bericht |
Wimpie77
|
Re: Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ...
Ben wel blij dat hij over zichzelf praat en dat hij niet voor mij gaat praten!
_________________________________________ * * *
|
05 aug 2009 14:26 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Heel gek: als iemand stelt dat ik er altijd naast zat, ga ik niet repliceren dat Jantje, Pietje en Klaasje het wel bij het rechte eind hadden (of niet). Maar dat zal dan wel weer een gebrek zijn.
|
05 aug 2009 14:46 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Lupo, dergelijk dom gezwets is een gebrek aan argumenten en woorden. Daarbij ook uiterst onfatsoenlijk naar een ander forumlid. Vorm en inhoud, daar gaat het hier om.
_________________________________________ "I worked hard, and if you work hard you get the goodies" - Steve McQueen.
|
05 aug 2009 15:30 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
|
05 aug 2009 15:34 |
|
|
bully
|
|
05 aug 2009 15:41 |
|
|
amandus
Timeless
|
Wat een stijlvolle Volkswagen die Lupo
_________________________________________ Timeless objects
|
05 aug 2009 15:57 |
|
|
Wimpie77
|
|
05 aug 2009 16:06 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Wat is het rustig hier................................................
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
12 sep 2009 18:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Het wás rustig hier...
|
12 sep 2009 18:52 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
12 sep 2009 18:57 |
|
|
Turbi
911/964 Carrera II 3.6Solothurn CH
|
Tjoooohhhhh, dacht dat IK de opper-trol was hier..... al moet ik lupo wel gelijk geven dat het ergste nog kan komen. Tot nog toe was iedereen op vakantie (studenten & werknemers) maar er kan kon veel ellende op hen afkomen als in b.v. november blijkt dat die (a.s.) banen er niet (meer) zijn..... Ben het ook met DS eens dat "we" het eigenlijk wel allemaal hadden kunnen zien aankomen, maar dat is achteraf gepraat idd. Dat men nu roept dat de recessie voorbij is, daar hoop ik van dat het waar is, maar geloven doe ik er nog niet echt in. P.S. Bah... morgen boekcontrole bij de fiscus... snapt niet dat we groeien, ondanks de recessie...
_________________________________________ Reality is only for those who lack imagination
|
20 sep 2009 17:44 |
|
|
RonP
|
+1 (moest het toch nog even kwijt)
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
|
20 sep 2009 18:13 |
|
|
sir marco
997 mk2 cabrioveluwe
|
We wachten in spanning...... Ik vind die onheilsprofeten altijd wel lachen. Hoe vaak ik niet heb moeten horen dat na de zomervakantie ( nu dus ) de grote klap pas zou komen....... Let op die zelfde types gaan het over twee maanden weer roepen , maar dan over Januari, (denk ik) Oh ja en deze is wel leuk
|
10 okt 2009 17:31 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
DSB onder curatele. Dat zou wel eens een HEEL erg lang en ranzig verhaal kunnen worden.....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 okt 2009 12:32 |
|
|
Wimpie77
|
Jammer voor de klanten, maar Scheringa boeit mij niets...
|
12 okt 2009 12:54 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Blij toe dat ik vorige week mn centjes daar weggehaald heb, zit helemaal niet te wachten op een procedure bij DNB om het weer terug te krijgen....
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
12 okt 2009 12:58 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
mmm. dat een fiscalist bij zo'n bank gaat zitten
_________________________________________ oud is beter
|
12 okt 2009 13:30 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Hoge rente en garantie DNB,.....
tsja die wanpraktijken die DSB heeft uitgevoerd, dat is niet zo netjes maarja....
't trouwens maar een beetje spaargeld, niet dat ik me vol heb laten laden met allerlei vage producten met veel te hoge provisies...
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
12 okt 2009 13:49 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ja jongens dat is niet best, en en ieder kon het al een beetje aan zien komen na de uitspraken van hr Lakeman Hoorde al eerder op dit forum de kritiek op het programma "Radar". Dacht van Marcel en Renger en moet toegeven dit deed geen goed Volgens Lakeman zijn de mensen bij een failliesement beter af, maar ik heb er zo mijn bedenkingen over Veel mensen en bedrijven worden hierbij meegezogen en kunnen uit de grote ruif van de Ned. staat te biecht gaan Dit geeft allemaal onrust en dat moeten we juist niet hebben.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 okt 2009 15:53 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Waar ik als ik curator zou zijn eens goed naar zou kijken... aanprakelijkheidje wellicht?
|
12 okt 2009 16:07 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Lakeman kan zijn borst natmaken...De oproep van Pieter Lakeman om massaal geld op te nemen van rekeningen van de DSB Bank heeft ervoor gezorgd dat de problemen van de bank in een stroomversnelling zijn gekomen. Er moet daarom gekeken worden welke juridische stappen tegen Lakeman moeten worden genomen. Pieter Lakeman wordt mogelijk juridische vervolgd voor zijn oproep aan spaarders om al hun geld bij de DSB op te nemen Dat zei president van De Nederlandsche Bank Nout Wellink maandag tijdens een persconferentie.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
12 okt 2009 16:27 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Eens. Dat zei ik op dezelfde dag al dat 'ie de bewuste uitspraken had gedaan. Wat verschrikkelijk dom, en m.i. onrechtmatig!
|
12 okt 2009 16:38 |
|
|
Gerco
|
En de problemen bij DSB gingen initieel helemaal niet over het spaargeld... Ja gek he, dat de bank failliet gaat als gezegd wordt dat iedereen zijn spaargeld weg moet halen daar. "zelf versterkend effect"
_________________________________________ turbo rulezz
|
12 okt 2009 16:45 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Inderdaad: zie de uitspraak van de rechter. Met onder 2.3 de uitstroom gekwantificeerd. Mr L bedankt.... Of niet. Ik ben er nog niet uit
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
12 okt 2009 21:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Denk dat Nout en Wouter het nog wel moeilijk gaan krijgen, ze steunen Gerrit nog wel maar wacht het onderzoek met spanning af Gaf het al eerder aan veel "heilge huisjes" en zekerheden uit het verleden vallen als rijpe appeltjes van de boom Niet best jongens
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 okt 2009 22:03 |
|
|