Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 12:47

Antwoord op onderwerp  [ 178 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
8 november - 911 Snertrit 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht Re: 8 november - 911 Snertrit
Ook gij, Brutus.... :cry:

07 nov 2009 6:49
Profiel
Veghel
Zit hier met geknepen Afbeelding
Ik hebAfbeeldingconsignatiedienst en mag op de Afbeeldingblijven zitten tenminste als Dimitri het hier ook niet verpest met zijn Afbeelding :mrgreen:

Heel veel plezier daaro :salut:

07 nov 2009 7:14
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Dacht dat jullie liever aan het sturen waren dan werken. :mrgreen:

Wel een beetje jammer voor de organisatie van PC Groningen die flink uitpakken terwijl een fiks aantal mensen heeft moeten afhaken.

Maar dat schept ook weer kansen. Er zijn nog plaatsen over voor de late beslissers die toch nog mee willen. :idea:
En het wordt prachtig weer morgen dus ideaal om lekker te sturen.

07 nov 2009 15:29
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 997 4S -ex 993C2-ex Cayenne S
0165
Echt zin in! 275km heen, 160km rit, 275 terug. Hoop dat ik thuis ben voordat de erwtensoep begint te werken....... :mrgreen:

07 nov 2009 17:05
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Turbo '90, Cayenne '08, 964 C4 '92.
uut...
Is het ook mogelijk dat ik alleen "even" langs kom om het fotoboek van de 911-stedentocht op te halen? :D

07 nov 2009 21:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
Heb er zin in! Een mooie 500km sturen. De winterbandjes zitten er op, dus laat de winter maar beginnen :D

07 nov 2009 22:29
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
951@Norg schreef:
Is het ook mogelijk dat ik alleen "even" langs kom om het fotoboek van de 911-stedentocht op te halen? :D

Op zich geen probleem. Als je de coupon mee neemt en tussen 9.30 en 10.15 er bent dan kun je uiteraard het fotoboek mee krijgen.
Misschien kunnen we je nog overhalen toch mee te rijden :mrgreen:

Na 10.30 ben je wel te laat want dan zit iedereen op de weg. :idea:

08 nov 2009 0:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
yep, ben er klaar voor, ga zo de porsche even 200km warmrijden en dan kan die :drive: tot zo

08 nov 2009 8:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
928S 1984 (hiervoor 944 1987)
Zo, gisteravond ff ingeschreven, bijrijder kunnen vinden. Jemig, niet normaal hoeveel mensen niet konden zo zaterdagavond :)
Anyway, wij komen eraan, 944 '87 en 928 '84. Nu maar hopen dat ik hem op de weg kan houden met al die herfstbladeren!

08 nov 2009 8:43
Profiel
Omg. Amsterdam
Het weer is prachtig... heel veel plezier allemaal! en hou alles heel. :drive:

08 nov 2009 9:48
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Wij zijn (helaas) weer thuis. Na een gezellige avond en ontbijt met een aantal andere forummers, begonnen we vol goede moed aan de rit. Mijn vrouw begon zich echter steeds beroerder te voelen, en na ca 90 km hebben we besloten de rit af te breken en direct naar huis te rijden.
Ik wil nog wel graag de organisatie bedanken voor al het werk wat ze verricht hebben. Ook het fotoboek zag er schitterend uit. :thumleft:
De snert zullen we een andere keer moeten eten. Misschien volgend jaar?

08 nov 2009 16:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Amersfoort
Was gezellig en prima georganiseerd! Het weer was wel erg herfstig, waardoor je voor volgend jaar volgens mij precies dezelfde route kunt uitzetten zonder dat iemand dat in de gaten heeft. :mrgreen: Wel grappig toen na een een paar kilometer we op een smal boerenweggetje o.a. een VW polootje tegenkwamen, die doodsbenauwd was om in de berm vast te komen zitten en die het logischer vond dat een complete collectie verlaagde 11-jes, boxsters en ander mooi spul dan maar door 15 cm diepe blubber ging waden. De grootste klompen modder hebben we er later gelukkig weer af kunnen rijden.

Dank voor de organisatie en PC Groningen dank voor de gastvrijheid!

Ps: Mooi fotoboek trouwens :!:

08 nov 2009 18:29
Profiel
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Met mijn pa meegedaan. Hij voor het eerst achter het stuur. Ging hem best goed af....

Was mooi uitgezette rit, met her en der een paar foutjes in het routeboek die het eigenlijk alleen maar leuker maakten.. Het was idd snertweer, wat jammer was voor de omgevingsvergezichten maar leuker voor het navigeren.. En idd volgend jaar kan je zo weer dezelfde route doen. De snert was heerlijk, de organisatie prima, dus mensen enorm bedankt maar weer! :cheers: :cheers:

08 nov 2009 19:03
Profiel
PorscheForum Rakker
928S 1984 (hiervoor 944 1987)
Mooie herfstrit! Bedankt organisatie, wij hebben een heel leuk dagje gehad!

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

08 nov 2009 19:07
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 4S, ex 993 Targa, ex 964 Targa
Amstelveen
Ook weer terug uit de mist, mooie rit gemaakt. Het routeboek was inderdaad hier en daar wat verwarrend, maar zo kom je elkaar nog eens tegen. :wink:

De tussenstop met warme chocomel en koffie uit de achterbak van een KJN en de snert bij het eindpunt waren top. Leuke dag gehad, organisatie bedankt :thumleft:

08 nov 2009 19:24
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Goede ontvangst, mooie locatie! Grote opkomst ook, bijna alle modellen waren vertegenwoordigd.

Jammer van de mist, je kon bijna niets van het Groningse landschap zien, en van je voorganger soms alleen de achterlampen! Toch enorm genoten.

Organisatie bedankt! :thumleft:

08 nov 2009 19:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
Ewout,

Jammer om te lezen dat je de rit hebt moeten afbreken, hopelijk gaat het snel weer beter met je vrouw.

Zelf hebben wij een heel gezellige dag gehad,(de 968 liep weer super na een aantal ingrijpende reparaties, oa. waterpomp, thermostaat, nokkenassen :shock: ) en het was inderdaad een mooie start locatie, (het fotoboek ziet er ook erg mooi uit), en ook vandaag een mooie route met als afsluiter een lekkere kop snert met broodje worst :)

De mist was inderdaad jammer, maarja daar kan niemand iets aan doen toch?

ff een paar piccies.......

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Bedankt organisatie! :cheers:

Grts,

Albert & Anja

Laatst bijgewerkt door Appie64 op 08 nov 2009 21:23, in totaal 1 keer bewerkt.

08 nov 2009 20:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 Carrera 2 2006
Schinnen
Dit was mijn eerste (lange) rit, was vanuit het zuiden toch alles bij elkaar een kleine 800 KM, we hebben genoten van deze zeer mooie mistige dag! :cheers:

08 nov 2009 20:35
Profiel
PorscheForum Rakker
993
Friesland
Vandaag de rit gereden met m`n vader. Normaal zelf achter het stuur, maar vandaag was hij even navigator. Ging best goed. De tussenstop met warme chocolade melk was perfect, als ook de finish. Lekkere warme snert past echt bij een snertdag. Organistatie bedankt. :cheers: :cheers:

08 nov 2009 20:48
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Ook ik heb wederom weer een erg leuke dag gehad!! Mooie rit met mooie weggetjes, de
omgeving hebben we helaas niet gezien, maar de wegen waren er niet minder op ;).

Vanmorgen bij PCG was ik vooral benieuwd naar het fotoboek. Ik had hem alleen nog maar
digitaal gezien, maar om je foto's zo in het echt in hardcopy weer terug te zien is en blijft
gewoon gaaf. Veel complimenten gehad en ook hier lees ik alweer erg goede dingen. ENORM
bedankt daarvoor! Ook volgend jaar en het jaar erop zal ik er weer bij zijn om foto's te maken.
Dat staat al vast ;).
Ik hoop dat een ieder veel plezier van het boek zal hebben, en mochten er nog foto's na-
besteld moeten worden, dan kan via mijn site nog steeds de gehele fotogallery worden
bekeken!

Wat betreft vandaag. Ik heb eerst met Maurice meegereden in de 996, tot aan de eerste
stop. Daarna ben ik bij Jaap ingestapt in de fantastische 993 Turbo in Arenarood. Wat is
dat toch een gave kar!!! Enorm bedankt Jaap, was erg gezellig! Doordat ik bijrijder en dus
ook min of meer navigator was, heb ik niet extreem veel foto's genomen. Bij de start en
de stop heb ik wel foto's gemaakt, die zullen hier dan ook spoedig verschijnen. Hieronder
alvast een klein voorbeeldje.

Organisatie bedankt! Mooie rit, lekkere snert en weer erg gezellig. Maurice bedankt voor
het meerijden het eerste deel, Jaap, bedankt voor het mooie 2e deel en Wouter bedankt
voor de lift terug naar PCG ;).

Preview:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

08 nov 2009 21:11
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Junkie
Cayman S. Ex 911 3.2
Een echte snertrit.
Zeer mooie smalle weggetjes jammer van de mist.
:cheers: :cheers:
Allen bedankt.

08 nov 2009 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
:thumleft: organisatie bedankt, top verzorgd, PC groningen gefeliciteerd met jullie mooie pand en bedankt voor de goede zorgen. het was inderdaad snertweer heb veel asfalt maar helaas weinig van mooi friesland gezien.
toch ff 600km weggereden vandaag, en oei wat is tie goor geworden. maar ja hoort erbij :res:

08 nov 2009 21:17
Profiel WWW
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Hele gezellige dag gehad !! Complimenten voor de organisatie. :res: Wij gaan deze rit zeker zelf nog een keer rijden als het zicht wel goed is !! Erg mooie smalle weggetjes !!

08 nov 2009 21:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Amersfoort
Mark Nauta schreef:
...Daarna ben ik bij Jaap ingestapt in de fantastische 993 Turbo in Arenarood. Wat is
dat toch een gave kar!!! Enorm bedankt Jaap, was erg gezellig! Doordat ik bijrijder en dus
ook min of meer navigator was, heb ik niet extreem veel foto's genomen. Bij de start en
de stop heb ik wel foto's gemaakt, die zullen hier dan ook spoedig verschijnen. Hieronder
alvast een klein voorbeeldje.

Nou jij was dan volgens mij lekker aan het navigeren :mrgreen: Jaap is toch de Franse 993TT? Toen ik met mijn broer ergens natuurlijk geheel expres een linksaffer voorbij reed om te kijken of jullie wel een beetje scherp waren gebleven, zag ik alleen maar wat wanhoopshandjes uit de auto komen terwijl we hele stoet in zijn achteruit zetten (dank nog witte 968 voor het tegenhouden van het overige niet-porsche verkeer) :wink: . Mag hopen dat je in die tijd op mijn bumper wat mooie plaatjes hebt geschoten :^: (94-HHH-8)

08 nov 2009 21:54
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94
Zevenbergen
Hahaha Jeroen. Ik heb helaas geen plaatjes geschoten toen. Door een vooruit is vaak niet een succes.

Wat betreft het navigeren, toen deden we dat nog niet.....we volgde jullie ;). Maar ja....of dat zo slim was :P

08 nov 2009 22:21
Profiel WWW Facebook  Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 178 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende