Vind je die 70er jaren hippie armband nou echt mooi?
wie? moi? neu. Nico Haak
_________________________________________ oud is beter
06 nov 2009 15:36
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Re: Klokkies - Deel 3 alweer
Ik wel, maar dan niet op een Navitimer oid. Bandjes met gaten verwijzen naar een typisch jaren 70 sportstuur (Momo Prototipo anyone ) en dus niet naar een Breitling. Ze snappen er daar echt niets van
Maar op een oude Tissot of Heuer... Bijvoorbeeld op zo een:
Toen ik een jaar of zeven op zoek ging naar een leren 'racing strap' werd ik ook voor gek versleten. Nu zie je heel veel en is het ineens wel cool. Die Nico Haak was zo gek nog niet
_________________________________________ rouge et noir
06 nov 2009 18:37
horn
PF #57
ik vind een leren bandje met gaten dus echt héél wat anders dan zo'n stalen band met gaten. En Nico had zo'n magnetisch koperen armbandje om. 'Ik doe het nooit meer af'...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
06 nov 2009 18:49
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Van die armband zou je ook heel lang en gelukkig leven... Niet echt gelukt
06 nov 2009 18:56
RonP
Breitling....das war einmal.....
Is toch nog steeds één van de meest succesvolle merken in het wat hogere prijssegment in NL. (wereldwijd is het een heel ander verhaal)
edit: hoewel het naar mijn idee wel wat aan het wegzakken is.
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
06 nov 2009 20:16
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
mijn nieuwe aanwinst
06 nov 2009 20:23
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Affengeil! Wehrmacht ?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
06 nov 2009 20:30
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
yep. nog van nonkel Heini geweest
06 nov 2009 20:37
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Supermooi gefeliciteerd
Enne, ik zou op zoek gaan naar een zwart metalen band met gaten, aka Nico Haak band
06 nov 2009 20:49
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Heb ontzettend veel plezier van mijn "gemodificeerde" SKX007 Seiko van Monsterwatches, heb inmiddels ook al een tweede besteld... . (en de 116710LN, 16622, 16613 liggen lekker in de kluis...)
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Voor die prijs heb je ook een Speedmaster... vind ik persoonlijk mooier én vooral ook draagbaarder. Zoek je echt iets aparts tja... dan is dit leuker om te hebben. je kan ook een Seiko laten bouwen...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
09 nov 2009 16:45
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Dat zijn inderdaad uitstekende klokjes met een puik (zeer betrouwbaar en secuur) automatisch uurwerk; zeker vergelijkbaar met de -veelal duurdere- Zwitserse automatische chronografen...
Zo'n Bullhead heb ik ook en is een van m'n favoriete horloges: loopt echt perfect, altijd stipt op tijd en ziet er super uit.
Daarnaast heb ik ook nog een Seiko Bell-matic; een automatisch uurwerk met een alarm/wekker-functie (een hamertje dat tegen de binnenkant van de kast slaat) en een dag/datum aanduiding. Ook dat is een erg mooi, maar vooral bijzonder uurwerkje!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
09 nov 2009 17:25
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
die flightmasters heb ik ook nog wel naar gekeken, beetje overwaaiende hype imho. heb overigens wel een omega op het oog als volgende, een 70's seamaster.
09 nov 2009 18:00
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Da's inderdaad een gaaf uurwerk, zo'n bellmatic
09 nov 2009 18:13
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
wolf schreef:
die flightmasters heb ik ook nog wel naar gekeken, beetje overwaaiende hype imho. heb overigens wel een omega op het oog als volgende, een 70's seamaster.
Overwaaiend denk ik niet. Prijstechnisch gezien gewoon interessante klokken. Seamaster da's pas een hype
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
09 nov 2009 19:35
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
deze?
09 nov 2009 19:50
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Mooi hoor Maar ook met vintage klokjes moet je tegenwoordig oppassen. Ik heb begrepen dat ook daar veel neppers van gemaakt worden. En om die er uit te vissen wordt alleen maar lastiger, aangezien het best moeilijk is om te achterhalen welke uitvoeringen er allemaal zijn geweest...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum