Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Klokkies - Deel 3 alweer
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 nov 2009 0:25 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Tja... Wellicht schop ik nu tegen schenen, maar dit model vind ik toch echt 13-in-een-dozijn.
Bij Rolex, Tudor, Oris, Seiko, en-al-die-andere-merken vind je wel een vergelijkbaar model.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
11 nov 2009 0:50 |
|
|
horn
PF #57
|
rolex is toch tudor? en wellicht dat andere horloges hierop lijken, maar zonder de historie van het origineel. als je daar niet om geeft - gewoon de seiko of een nepperd kopen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 nov 2009 8:27 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Tudor wordt door Rolex gefabriceerd...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 nov 2009 8:29 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Volgens mij is Tudor van Rolex Verder helemaal met je eens. Rolex wordt natuurlijk vaak gezien als patsermerk (ook door mij in het verleden trouwens). De laatste paar jaar ben ik echter erg van ze gecharmeerd, zeker de sea dwellers. Rolex is trouwens verantwoordelijk voor vele innovaties bij polshorloges, merk met een grote geschiedenis.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
11 nov 2009 8:31 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
De laatste échte innovatie op het gebied van (automatische en mechanische) horloges komt uit ons eigen kikkerland! En nog wel uit Heerlen (of all places!): klikkerdeklik en hierMooi 'understated' horloge naar mijn mening met een mooie, unieke en bijzondere techniek om het uurwerk in de kast te 'hangen'. Deze innovatie zal naar alle waarschijnlijkheid z'n weg wel naar andere merken vinden. Ik heb begrepen dat TAG, Oris, Fortis en Patek in ieder geval al interesse getoond hebben.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
11 nov 2009 11:38 |
|
|
horn
PF #57
|
Het systeem zal best bijzonder zijn en dat is iets om trots op te zijn als Ollanders. Het horloge echter ziet eruit als 13 in een dozijn Iets anders - maatje is op zoek naar een IWC Pilot Mark XVI. Als iemand nog een leuke tip heeft...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 nov 2009 11:54 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
maatje? Met of zonder uitjes? "je bent toch geen haring? L*L!"(youp van 't hek... )
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
11 nov 2009 14:03 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
meestal kun je ze bij de juwelier kopen. kijk vantevoren even of ze iwc verkopen, dan ga je niet voor niets.
_________________________________________ oud is beter
|
11 nov 2009 14:11 |
|
|
horn
PF #57
|
dank wolf - scheelt een heleboel tripjes voor niks, naar de groentenboer, beddenzaak, schoenenwinkel etc. Handig zo'n forum.
|
11 nov 2009 14:39 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
nog handiger... http://www.google.nlMaar misschien kende je die al?
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
11 nov 2009 14:42 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
_________________________________________ rouge et noir
|
11 nov 2009 14:46 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
bandjes zijn ook verschillend... amateur
|
11 nov 2009 14:49 |
|
|
MickRS
|
Yep, ik had 'm een maatje te klein moeten nemen...
|
11 nov 2009 14:51 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ja. maar check ook de kleuren eens goed.
|
11 nov 2009 15:50 |
|
|
amandus
Timeless
|
en breedte niet kloppend .....
_________________________________________ Timeless objects
|
11 nov 2009 17:28 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
spuit 11...
|
11 nov 2009 18:06 |
|
|
MickRS
|
Kleur klopt wel; zal wel met licht te maken hebben... Breedte klopt idd niet. Eigenlijk wel stoer om gewoon een cheap, niet passend bandje om je Rolex te doen Die geheim agent heeft best veel verschillende horloges: http://img.photobucket.com/albums/v40/jeff944/Rolex/JamesBondGoldfinger033.jpg
|
11 nov 2009 18:08 |
|
|
amandus
Timeless
|
Dr cannonball run
_________________________________________ Timeless objects
|
11 nov 2009 18:28 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
heb jij ook eern rood randje?
|
11 nov 2009 18:50 |
|
|
MickRS
|
Nope, maar ik heb dan ook geen Rolex... errug scherp Ben overigens benieuwd of je 'm met een rood randje nog kan kopen De mijne heet wel Bond Strap
|
11 nov 2009 19:02 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Ik heb deze Seiko laten "bouwen" door monsterwatches. Basis is de Seiko SKX007/A53 met een andere wijzerplaat, andere inlay en gekleurde bezel. Lekker retro op een jubilee band, draag dit horloge momenteel elke dag... .
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
11 nov 2009 19:12 |
|
|
MickRS
|
Top En vrijwel zeker uniek Enjoy
|
11 nov 2009 20:31 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
En deze heb ik vandaag naar mijn vader in Thailand gestuurd voor zijn 75e. De basis is weer een SKX007 en de wijzerplaat is van de SKX171, staat super bij de orginele wijzers van de 007!, speciale oranje secondenwijzer voor een sportieve look en weer op een jubilee band... ben benieuwd naar zijn reactie..., heb er zelf veel plezier in gehad.
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
11 nov 2009 20:49 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|