Auteur |
Bericht |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Zie mijn album.
|
26 okt 2009 23:40 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
26 okt 2009 23:54 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
|
05 nov 2009 12:58 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Dat ziet er inderdaad weer mooi uit... gelukkig met de goede motorkap.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
05 nov 2009 13:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Goed werk Wim. heb je de klep uit je eigen cabrio gesloopt?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 nov 2009 14:03 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Zou je misschien willen hè.
|
05 nov 2009 14:07 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ik heb mijn onderschrift ook al aan de ombouw aangepast
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
05 nov 2009 22:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
van een 3.2 was nog geen C2. Want nog geen C4. Dus C2 in je onderschrift kan je weglaten bij de 3.2
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 nov 2009 8:31 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Daarom is het ook C1. Da's pas logisch.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
06 nov 2009 10:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Eénwielaangedreven?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
06 nov 2009 10:22 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
idd. Horn, 1 aangedreven wieltje. Nu ben ik zo ver off-topic dat ik off-line ga.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
06 nov 2009 10:26 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
06 nov 2009 11:30 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ja, wat net als de rest van de(ze) achterkant bij een 964 hoort
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
06 nov 2009 15:56 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ah.....
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
06 nov 2009 16:23 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
duitsers zeggen c1. JAWOHL.
_________________________________________ oud is beter
|
06 nov 2009 17:32 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Denk dat Renger nog groot nieuws te vertellen heeft. Of misschien laat hij het, en komt de verrassing op het eind. Wij passen ons wel aan met foto's plaatsen Renger.
|
12 nov 2009 18:45 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Toch fuchsen??
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
12 nov 2009 18:48 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Nu word ik ook erg nieuwsgierig.... vertel, vertel.... Maar de voortgang ziet er goed uit
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
12 nov 2009 19:23 |
|
|
Koen De Moortel
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
komaan vertel
_________________________________________ Pro-Ventas: "nothing happens until someone sells something..."
|
12 nov 2009 19:31 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Iemand in blijde verwachting?
_________________________________________ Boxer power.
|
12 nov 2009 19:35 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Inderdaad, tot de Porsche klaar is.
|
12 nov 2009 23:17 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Nou ja, groot nieuws........valt toch wel mee, Wim? Het was wel een onverwacht nieuwtje. De Targa bleek van origine dus toch NIET rood te zijn. Het plaatje in de kofferbak was het nieuwe immaculatieplaatje uit Belgie. Na de ombouw aangebracht duss. Timo en Wim vonden ergens in de kofferbak de originele kleur.....(Espresso?) bruin metallic. En dus wordt de Targa starks volledig overgespoten in zijn fabriekskleur. Gelukkig wordt bruin DE kleur voor 2010 Wim, de foto's plaatsen, please .
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
13 nov 2009 9:40 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Had Wim niet gewoon toevallig zijn bakkie expresso laten vallen
Laatst bijgewerkt door Richard op 13 nov 2009 10:15, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 nov 2009 9:53 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Op uw verzoek Renger, is de originele kleur. Dus nu even uitvogelen wie van de drie het is.
|
13 nov 2009 10:09 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Hier dan de verdere sloop werkzaamheden in beeld.
|
13 nov 2009 10:26 |
|
|