Auteur |
Bericht |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Wel een gaaf gezicht, maar toch ook: het is toch wel weer een groter project dan ik dacht, maar zeker de moeite.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
13 nov 2009 11:36 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Is groter gegroeid. En door wie denken jullie.
|
13 nov 2009 13:49 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
... geboorte-certificaat Lui Kenteken 63GGB6 Voertuigsoort personenauto Merk PORSCHE Handelsbenaming 911 CARRERA TARGA Brandstof Benzine Vervaldatum APK 17-07-2010 Datum aanvang tenaamstelling 10-06-2008 Datum eerste toelating 12-10-1987 Datum eerste afgifte Nederland 10-06-2008
|
13 nov 2009 14:16 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Een van de drie kleuren.
|
13 nov 2009 15:53 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Gave kleur, dat bruin!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
13 nov 2009 16:06 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ehmm, welke van de dondere kleuren origineel is, geen idee, maar die "bruin" tint staat top bij het interieur
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
13 nov 2009 16:26 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
zie ik roestblaren?
_________________________________________ oud is beter
|
13 nov 2009 17:40 |
|
|
cabrio wim
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Nee hoor, is alleen het nette kit werk van Porsche. O ja, nog even vergeten. De kleur van de Porsche is Expresso Brown Metallic, en zo gaat hij dus terug worden.
|
13 nov 2009 17:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
40 D Kleur die alleen in 87 & 88 (als standaard) te bestellen was ...
|
13 nov 2009 17:53 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Espresso mag ik hopen. Of Perongelukko?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 nov 2009 18:50 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
In de Porsche kleurlijst staat het inderdaad als Expresso
|
13 nov 2009 19:06 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Wel een aparte kleur bruin ik zou zeggen "doen"
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
13 nov 2009 19:08 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Bruin is het nieuwe zwart.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
14 nov 2009 12:54 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
De Targa wordt idd in zijn originele kleur Expresso Bruin Metallic, kleurnummer 40D gespoten en de targa beugel wordt dus matzwart. Om een indruk van de kleur ( van de KLEUR dus ) te geven:
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
14 nov 2009 15:01 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Dus je doet het echt Expres zo?
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
14 nov 2009 15:15 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
En anders koop je toch een Cappuccino
_________________________________________ NPC 0577
|
14 nov 2009 15:37 |
|
|
Wimpie77
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Schitterend roest bruin!
_________________________________________ * * *
|
17 nov 2009 17:28 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
Laatst bijgewerkt door Reñger op 18 nov 2009 0:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
18 nov 2009 0:04 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ga je zo nu en dan wel eens kijken, Renger?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 nov 2009 0:06 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
18 nov 2009 0:08 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
gewoon donkerblauwe laten maken en het risico nemen (gele in de kofferbak bewaren).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 nov 2009 0:09 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Toch een Wijze Oude Chinees
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
18 nov 2009 0:11 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
In '87 hadden ze toch al gele platen
|
18 nov 2009 0:11 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Weet ik niet. Maar mijn poging om bij het RDW een "oud" kenteken te bemachtigen is gestrand..... Overigens, uit de gegevens van de chassishistorie bij Porsche bleek dat de manufacture date van de Targa september 1986 MY87 was.
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
18 nov 2009 0:16 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Auto's met een datum eerste toelating na 31 december 1977 moeten de gele (GAIK) platen met het Eurovignet voeren. Voor geimporteerde klassiekers kan men bij de RDW een 'ouderwets' kenteken aanvragen, mits de datum eerste toelating voor automobielen voor 1978 en voor motorrijwielen/bedrijfsvoertuigen voor 1973 ligt.
|
18 nov 2009 0:22 |
|
|