Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Tante pollewop ook weer in de bediening Het is toch wat...maar goed, kijken mag vast wel van haar, of ze verder ook inhoud heeft Ga nog even lezen en dan op 1 oor.....mannen..truste!
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 nov 2009 0:40 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Truste Sigrid, ik neem nog even een whisky met ijs!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 nov 2009 0:41 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Da's niet goed voor de lijn en voor dat andere, Jurgen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 nov 2009 0:42 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Dat zou kunnen, maar die staat bij mij op het lijstje uitzonderingen. Vele discussies gelezen over de invloed van alcohol. Whizky is in ieder geval veel beter dan likeur!!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 nov 2009 0:44 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Nee joh, tante Pollewop is hoogbegaafd, dat zie je toch zo Truste Sigrid, ik blijf nog even kijken
_________________________________________ rouge et noir
|
15 nov 2009 0:52 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
@ Jurgen,Ging me meer om het suikergehalte 'k Weet dat het bij ons thuis echt zo'n 1 jaarlijkse uitzondering was, maar nu was het pesterij.....je kunt heel goed voor je zelf zorgen Mick...geniet er maar van
|
15 nov 2009 0:53 |
|
|
barolo
3.2S010
|
He Mick, heb jij van tante Pollewop nog een YOUTUBE versie? Going back to my roots.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 nov 2009 1:42 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Goedemorgen koffie en broodjes staan al klaar... Vandaag ga ik lekker een stukje met de P rijden... of het nu regent of niet heb gewoon zin om lekker een rondje
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
15 nov 2009 9:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Mogu,
Ga vandaag niets doen...dat hoort wel eens bij een zondag en vandaag zeker!
|
15 nov 2009 9:49 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen!! Verdorie, heb ik net mijn fiets klaar gezet en ingevet. Zie ik nu op buienradar dat het zo een paar uur gaat hozen Ik ga denk ik maar hardlopen...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 nov 2009 10:10 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Dan wordt je idd niet nat Succes, ik ga zo zwemmen met de twee oudsten. Goeiemorgen trouwens nog.
|
15 nov 2009 10:17 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Goede Morruguh Maukers, Bedankt voor het ontbijt. Nu nog genieten van een mooi uitzicht met op de achtergrond muziek van Smoontje.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 nov 2009 10:24 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Het is in ieder geval niet zo koud en het scheelt weer een hoop poets- en slijtwerk
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 nov 2009 10:28 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Goedemorgen allemaal; ga mij vandaag ook niet al te druk maken. Een beetje de financiën bijwerken en voor de rest zien we wel.
lekker ontbijtje, Dimitri, kopje koffie erbij en dan lekker rustig aan!
|
15 nov 2009 10:43 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
goede morgen allen, doe mij maar een koffie, tante pollewop niet meer in de bediening?
tap ik het zelf wel even, iemand anders ook een kopje?
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
|
15 nov 2009 10:49 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
goede morgen..., zo dat was een best nachie... . dadelijk maar weer oude plaatjes opsnorren
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
15 nov 2009 12:39 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Goedemiddag aan allen, lekker ontbijtje en uitzicht Ga vandaag niet te veel doen, lekker luieren, morgenvroeg vertrekken en 1100 km snorren naar de werkplek in Frankrijk. Voor iedereen een fijne zondag. @Sigrid, wanneer gaan we weer op speurtocht
|
15 nov 2009 13:09 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Moge allen, Lekker weertje weer Nou ja, dan maar een dagje oudhollands cocoonen... Enjoy
_________________________________________ rouge et noir
|
15 nov 2009 13:14 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
@JM, op z'n vroegst gaan we volgend weekend op speurtocht, de PFT moet eerst nog de grond in...daarna dus pas echt speuren.
Edit.....Wellicht toch wat eerder!
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 15 nov 2009 18:08, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 nov 2009 13:21 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
15 nov 2009 13:34 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Beetje rotdag, vandaag! Kom bij mijn wagen dikke tak op gevallen. Schade aan voorspatbord, voorruit en dak Morgen maar laten inventariseren door de garage en de verzekeringsman bellen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
15 nov 2009 16:50 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Dat is balen, inderdaad!
|
15 nov 2009 16:53 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Waardeloos Edwin. Ik hoor hier vandaag ook alleen maar gesleutel, P omhoog met krik...het zal wel. Heb me er nog niet echt in verdiept @Olaf.....ik word misschien wel heel origineel met de komende hunt
|
15 nov 2009 16:56 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Hier geen weer om een hond door te sturen, dus ben maar een beetje gaan bakken voor m'n damens. Moet ik er een paar bewaren voor ontbijt van morgen @Esgigt:hoop dat het meevalt, de schade
|
15 nov 2009 17:22 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Dat hoop ik ook, JMS. Het vonnis zal ik hier wel publiceren. (collecte? )
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
15 nov 2009 17:23 |
|
|