Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Klokkies - Deel 3 alweer
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
14 nov 2009 22:47 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ook een mooi klokkie hoor! Ennuhhh... Van deze is de kleurcombi goed @Rad911: zo doe je onbewust mee aan de hunt!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 nov 2009 22:57 |
|
|
amandus
Timeless
|
Alain ... Ook gelimiteerd ....voor een tijdje ....
_________________________________________ Timeless objects
|
14 nov 2009 23:02 |
|
|
Black Betty
|
Leuke klok, maar niet my 'cup of tea'...
Dus -mede gezien de reeds aangegeven hints en gokjes- heel erg koud.
Nog een hint: het merk heeft z'n sporen wel verdiend in de (auto)sport...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 nov 2009 23:23 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik moest ook meteen aan Glashutte denken, maar dan zonder tourbillon
_________________________________________ rouge et noir
|
14 nov 2009 23:29 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Nou Mick, snap je commentaar niet helemaal, het heet Porscheforum, en dat is volgens mij een auto, alhoewel er idd ook koffiezetapparaten met deze naam zijn... Dus oh ik er slechts op dit forum over.... En die Glashutte vind ik helemaal super!! Maar sorry, bedoel het verder niet slecht hoor..
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
15 nov 2009 0:18 |
|
|
Black Betty
|
Dit is inderdaad het Porsche-forum, maar heb je ook even gekeken hoe dit topic heet? Als het je niet interesseert, kun je ook gewoon níet in dit topic kijken, laat staan een reactie plaatsen... Vond je het anders niet vreemd dat er in dit topic voortdurend over horloges werd gepraat en niet over auto's? Of had je dat gemist? Ik snap -dus- eigenlijk niet waarom je Mick's commentaar niet snapt... Ennuh... Ik bedoel het verder ook niet slecht, hoor! Die Glashütte is inderdaad ook wel mooi, maar is 't niet, zoals ik al aangaf...
|
15 nov 2009 0:26 |
|
|
MickRS
|
Daarom kom ik ook hier, omdat het een Porscheforum is En gelukkig hebben we Discussie overige zaken Da's wel zo leuk... No hard feelings Vond het gewoon een wel erg botte reactie op iets wat iemand duidelijk echt leuk vind. Biertje in de kroeg Zij staat weer achter de bar
|
15 nov 2009 0:31 |
|
|
MickRS
|
On topic Glashutte is het niet Wel een zwarte kast
|
15 nov 2009 0:34 |
|
|
Black Betty
|
Yep! En het juiste merk is ook al voorbij gekomen...
|
15 nov 2009 0:40 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 nov 2009 0:44 |
|
|
MickRS
|
My thoughts exactly :wink:
|
15 nov 2009 0:45 |
|
|
Black Betty
|
|
15 nov 2009 0:50 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Mooie klok.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 nov 2009 0:51 |
|
|
MickRS
|
Da's een hele echte
|
15 nov 2009 0:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ken alleen de vestiging in Interlaken...heel wat keren binnen geweest. Smullen en dan niet alleen horloges...dus ik ga gauw weer weg, want heb geen interesse in horloges (Wel W z'n horloge daar gekocht)
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 nov 2009 1:03 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ik ken de Bucherer vestigingen in Lausanne en Zermatt, mooie zaken en zeer servicegericht (vergelijkbaar met Steltman). Ik heb bij Bucherer in Lausanne mijn Chopard gekocht.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
15 nov 2009 1:27 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
15 nov 2009 1:43 |
|
|
Black Betty
|
Ik heb 'm nog niet. Van tevoren feliciteren brengt misschien wel ongeluk...
Let's wait and see.
|
15 nov 2009 1:46 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Post gewijzigd... , dat wil ik niet op m'n geweten hebben...
|
15 nov 2009 4:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Vind het een stoer horloge, idd niet iets voor onder een pak. Niet om de kleur, want zo kleurig vind ik hem niet, maar gewoon omdat het imho geen dresswatch maar een sportwatch is. Ik vind hem bovendien erg druk. Wederom kom ik er achter dat de marketing foto's van een merk soms heel anders overkomen dan als je hem irl in handen hebt... Ik kan me overigens wel de domper van de vorige eigenaar voorstellen. je koopt een ltd edition klok uit een serie van 1000 stuks en als die op zijn besluit de fabrikant gewoon door te gaan met het produceren van ongenummerde klokken. Ongelofelijke beslissing. Maar als je hem echt goedkoop kan krijgen, en je vindt hem erg mooi - doen. Nieuwprijs lag destijds op GBP 3995 - iets van toen 6000 euri.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 nov 2009 8:03 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
mooie Tag
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
15 nov 2009 12:48 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Mooie klok, wel geinig zo'n Carrera RS2. Ik ken enkel de vestiging in St Moritz, alleen jammer dat hij gesloten was op zondag. Prijzen liggen in CH op zich al een stuk lager dan in NL, dus als je ook nog korting krijgt moet het een mooie deal worden! (als je tenminste geen aangifte gaat doen bij de douane, maar dat hoef je natuurlijk niet hier te vertellen )
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
15 nov 2009 14:05 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Nu voor de helft te koopMooie klok, hij lijkt mij alleen niet tijdloos. Ik ben benieuwd wat de waardevastheid van deze klok is. Ik zou zo'n bedrag alleen uitgeven als redelijke investering, voor een "echte" carrera bijvoorbeeld.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 nov 2009 14:20 |
|
|
horn
PF #57
|
waardevastheid wat de gek ervoor geeft. geen ltd edition meer. Dus geen bijzondere klok. Koop je hem als investering, ben je de sjors. Koop je hem omdat je hem mooi vindt en veel gaat dragen, zou het een koopje kunnen zijn. Maar dan interesseer je je minder voor de afschrijving. Niet een heel courant horloge, want niet middle of the road. Een opvallend horloge in die prijsklasse vind altijd maar weinig potentiele kopers die $4500 willen uitgeven aan een horloge. Dan verkoop je sneller een Omega Seamaster of een IWC Portugieser. Ik zou voor dat geld overigens óók een andere Tag Heuer kopen overigens...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 nov 2009 16:32 |
|
|