Auteur |
Bericht |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Mijn vrouwtje gaat ook zo lekker voormij koken... mmmm ben benieuwd wat we gaan eten! De rest van de week ben ik aan de beurt vind koken overigens wel een leuke/smakelijke bezigheid Eetsmakelijk alvast voor diegene die al gaan eten of nog gaan eten...
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
15 nov 2009 19:02 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
@Edwin, das een flinke tak geweest, mooi #$@% Gemeente aansprakelijk stellen Ben 3 uur bezig geweest om 1 remschijf achter te vervangen De 2 remklauw bouten zaten muurvast. Samen met m'n broer wat "speciaal gereeedschap" gemaakt en uiteindelijk kwamen ze los
|
15 nov 2009 19:17 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
lekker bezig geweest dus Willem... lekker sleutelen op zondag ik neem aan dat je binnen bezig bent geweest want het weer was niet echt top...
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
15 nov 2009 19:24 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Heb jij die nodig dan, die remmen
|
15 nov 2009 19:39 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
@Dimitri-Turbo: Helaas geen sleutelruimte binnen, heb buienradar goed gevolgd en vanaf 2 uur was het droog @JMS Hier in het midden van het land iets minder ruimte dan in Zeeland, en er steken hier nog al wat rollators over in Baarn dus zoafentoe heb ik ze echt nodig
|
15 nov 2009 20:35 |
|
|
JMS
|
Zulke bedoel je Maar zij hebben toch 2 remmen
|
15 nov 2009 20:57 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
@WillemB: De idee om de gemeente aansprakelijk te stellen was ook bij mij gerezen. Even denken nog hoe ik dat het beste in het vat kan gieten. Gelukkig heb ik getuigen...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
15 nov 2009 21:06 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Edwin, als je getuigen hebt is het echt heel simpel in dit geval. Gemeente is aansprakelijk voor bomen op gemeentegrond...dus zo'n brief moet jij kunnen schrijven. Hoort ook regelmatig een bomencontrole te zijn,maar het weer gisteren was ook wel even wat anders...was in A'dam en daar waaide je op sommige plekken gewoon weg.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 nov 2009 21:13 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie savonds maukers tijd voor bier, ik heb nu keus, voor m'n verjaardag twee bierpakketten gekregen ik ben vanmiddag met het gezin naar ja zuster nee zuster geweest in Zwolle echt een aanrader alleen ging de hoofdrolspeelster aan het eind vreselijk onderuit ik ben gister nog even bij Erik in de winkel geweest dat ziet er heel goed uit, Erik heel veel succes toegewenst
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
15 nov 2009 22:16 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Ja, en een gehoor apparaat en een wat traag reactievermogen, dus komt het toch weer op m'n remmetjes aan
|
15 nov 2009 22:19 |
|
|
JMS
|
Zo, ik meld mij officieel af voor een klein weekje Ga nie verhuizen ofzo , gewoon ergens werken waar geen internet in de buurt is, dus ff afkicken Ga jullie goed en tot volgende week De groeten Jean-Marc
|
15 nov 2009 22:26 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Dank je Dick.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
15 nov 2009 22:28 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Vriendje is lekker aan het gamen....(GTA4: the ballad of Gay Tony)...lekker rustig
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
15 nov 2009 22:31 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Groot gelijk dat je dan naar ons Café komt! Wat wil je drinken?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 nov 2009 22:34 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zo, 2 vrouwen in de kroeg...ik word niet goed..heren maak eens even ruimte En wat drinkt Corine..dan kunnen de heren daar alvast rekening mee houden. , is mijn voorkeur hier
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
15 nov 2009 22:40 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
O.k. kopje thee voor Sigrid, ik weet nog niet waar Corine trek in heeft?
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
15 nov 2009 22:42 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Lekker....maar dan het liefst een smaakje
_________________________________________ With love and patience, nothing is impossible
|
15 nov 2009 22:54 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Altijd met m'n eigen smaakje..uit Frankrijk meegenomen...zoethout met mint.
|
15 nov 2009 23:02 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Nou dat weet je wel Mars...denk je nog ff over PCG.
|
15 nov 2009 23:09 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Hmmmm.....een witte droge wijn.....of een Amaretto....Ouzo is ook wel erg lekker
|
15 nov 2009 23:10 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Mars, je bent geweldig...ik denk wel dat Corine straks op d'r kop staat en lallend naar bed gaat
|
15 nov 2009 23:19 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Merci! Maar....daar hoort natuurlijk ook iets te knabbelen bij
|
15 nov 2009 23:21 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Daar hebben we jou voor ingehuurd
|
15 nov 2009 23:23 |
|
|
Corine
2006 Boxster S 3.4
|
Nou, zeg maar waar je zin in hebt
|
15 nov 2009 23:25 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
|
Zo, ik zie dat de borrels zijn ingeschonken, dat is mooi, neem ik er nog één voordat het werk weer start na een week vakantie!
Als knabbel een paar olijven. Knabbelt niet maar wel lekker!
|
15 nov 2009 23:26 |
|
|