Auteur |
Bericht |
bully
|
 Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
Waar in Kortrijk zit de lidl?.... 
|
15 nov 2009 17:01 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Kunnen wij daar geen PF meeting organiseren? 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 nov 2009 19:44 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Dit is misschien een tip voor jullie Bully en Barolo, ze zagen er zo uit, die blonde jat en die zwarte tja......onbeschrijfelijk 
|
15 nov 2009 21:07 |
|
 |
bully
|
|
16 nov 2009 16:49 |
|
 |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
en het gelijk maar weer op discriminatie gooien  . Ik vind het wel knap dat je dan rustig kan blijven
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
16 nov 2009 18:04 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Ik had hem toevallig afgelopen dinsdag gezien en ja het is lachen. Turk:"Ik ga dit Koetland verlaten"..... 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
16 nov 2009 18:19 |
|
 |
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
op zoek naar...DEN HAAG
|
ja geweldig ook om te zien dat omslag punt..., eerst netjes en correct en na dat hij hoorde dat hij zijn rijbewijs kwijt was...  lekker opzouten 
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & Footcare
|
16 nov 2009 18:25 |
|
 |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
 Wat een pannenkoek zeg. 
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
16 nov 2009 18:32 |
|
 |
horn
PF #57
|
Oké, wie zat er nog meer thuis op de bank te roepen: "Doen, doen, doen!"? 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 nov 2009 18:34 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Turk:"Een Turk rijdt in een S klasse en jullie nemen mijn rijbewijs in. Wat een hamlappen zijn jullie. Ik moet dit Koetland velaten.....". 
|
16 nov 2009 18:36 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ik denk dat ze hier niet zoveel geduld zouden hebben met zo'n eikel! Na al die beledigingen. Gewoon afgevoerd, met de handen op de rug 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
16 nov 2009 18:37 |
|
 |
horn
PF #57
|
"Ga dan man! Ik hou je niet tegen. Vandaag nog als het je hier niet bevalt..." zo zat ik op de bank. Ik kan me daar zo over opwinden!? Ik vind uberhaupt dat die snorremansen van de KLPD soms een engelengeduld hebben als je hoort wat mensen uitkramen tegen ze...  Ik denk dat ik voor de lol zo'n scooterettertje gewoon in de boeien zou slaan, bij het achterin de surveillanceauto helpen per ongeluk zijn kop tegen de dakrand zou laten stuiteren ( "oeps, sorry!") en ze een paar uur in de bak zou lazeren...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 nov 2009 18:42 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Een pf meeting met alleen kajennes en DD's 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
16 nov 2009 18:43 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
@Horn, je hoorde mij roepen zeker. Zal in het vervolg weer zachter zijn. Maar wordt soms over enthausiast als ik een goed idee hoor  Erg zielig dat als puntje bij paaltje komt het op eens discriminatie is 
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
16 nov 2009 19:01 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Ga jij even lekker kort door de bocht... Onderbuikgevoelens zijn idd moeilijk te onderdrukken bij 't zien van zo'n rukker ; denk dat in zijn thuisland iets harder wordt opgetreden tegen mensen die zo tegen de politie tekeer gaan...áls iemand dat überhaupt al durft.
|
16 nov 2009 20:45 |
|
 |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
 Een Porsche 911 om op te vreten AMSTERDAM - De kleur van chocolade is de nieuwste modetrend in de autoindustrie, maar Porsche Centrum Gelderland in Heteren neemt dat wel heel letterlijk. Het bedrijf heeft een 911 Carrera 4S laten voorzien van een chocolade omhulsel. Het is natuurlijk een publiciteitsstunt. Voor de actie heeft de dealer meester-chocolatier Jan Blancken in de arm genomen. Maar liefst 175 kg aan chocolade is op het koetswerk, dat is beschermd met een folie, aangebracht. Volgens de dealer staat de hoeveelheid chocolade gelijk aan ruim elfhonderd repen melkchocolade. In principe is de wagen choladebruin, maar voor diverse accenten, zoals verlichting, hebben de chocolatiers een paar kilo witte chocolade gebruikt. De chocolade-911 staat tot aan de kerst prominent in de showroom van Porsche Centrum Gelderland, mocht de cholade niet smelten. Volgens het autobedrijf mag de temperatuur in de showroom niet boven de 27 graden Celsius komen.
_________________________________________ remmen is angst
|
16 nov 2009 21:13 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Moet je eens naar Antwerpen komen, daar rijdt de jonge generatie tegenwoordig allemaal met een 996/997. Men moet wel redelijk bekrompen zijn om door de uitlatingen van een persoon een ganse groep mensen over dezelfde kan te scheren 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
16 nov 2009 21:51 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
In Belgie ook, en als het in Antwerpen is, waarschijnlijk op de manier die Harald beschrijft.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
16 nov 2009 21:53 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
HamsterdamWhahaha , Dat commentaar 
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
19 nov 2009 20:56 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Snap dus ook echt niet dat ze zo'n gast niet een nacht de cel in donderen en het de volgende dag eens fijn uit gaan zoeken. En maar klagen over gebrek aan respect voor de politie....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 nov 2009 21:00 |
|
 |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
die zijn goed met touwtje springen(eerste stukkie advertentie ff uitzitten...)
|
20 nov 2009 0:05 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Ik snap niet dat ze hem hebben tegengehouden, volgens mij was hij al op weg naar Ankara 
|
20 nov 2009 20:25 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
Dan is Alah Toch groot 
|
20 nov 2009 20:49 |
|
 |
Rodger that!
Veghel
|
voor de bootjes liefhebbersEr is een filmpje uit nederland ,ik dacht ergens in Friesland .Waar mensen de wal afspoelen....ik krijg deze niet gevonden . iemand 
|
20 nov 2009 21:43 |
|
 |
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Heb ik toen ik klein was,paar keer gezien  Mijn oma woonde aan het winschoterdiep! Indrukwekkend 
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 nov 2009 21:52 |
|
|