Re: Even ons bedrijf voorstellen inclusief wagenpark....
bijzonder leuk idee en leuk filmpje...
Maar ik zie het al voor me, in mijn toko'tje
19 nov 2009 10:03
horn
PF #57
Sigrid schreef:
Leuk filmpje,maar heet dit niet reclame maken voor je eigen bedrijf
Dat zou een insteek kunnen zijn. Echter, daar dit filmpje gemaakt is als reclamefilmpje voor een bedrijf dat direct werkzaam in de autobranche is plus er in het filmpje de 911 turbo van een forummer voorkomt, heb ik dit filmpje laten staan en niet 'als reclame' geveegd.
We hebben elders een aankondiging gehad van de 911 van een andere forummer die een rol speelt in het reclamefilmpje van zijn bedrijf (met de blonde mevrouw en de fiets) en als dat filmpje klaar is, ga ik het ook laten staan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
19 nov 2009 10:08
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Errruuuug leuk en stoer
Zal ik hem maken met de truck's, maarja véél mannen
Da's ff minder, nou ja praat voor mezelf
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
19 nov 2009 10:09
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Stoer filmpje!
Sigrid schreef:
Leuk filmpje,maar heet dit niet reclame maken voor je eigen bedrijf
Reclame? Ja! De opzet van het bericht? Nee, wat mij betreft. Dat er in dergelijke gevallen ook sprake is van promotie van het betreffende bedrijf is niet te voorkomen. Vind je ook dat we de foto's van restauratieprojecten door Timo (weer) zouden moeten verwijderen? Nee toch, hoop ik!
horn schreef:
We hebben elders een aankondiging gehad van de 911 van een andere forummer die een rol speelt in het reclamefilmpje van zijn bedrijf (met de blonde mevrouw en de fiets) en als dat filmpje klaar is, ga ik het ook laten staan.
Erg mooi reclame film!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
19 nov 2009 12:10
barolo
3.2S
010
Funfanfunfantastisch....
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
19 nov 2009 13:32
Wimpie77
Leuk filmpje! Gedurfd maar wel gaaf!
_________________________________________ * * *
19 nov 2009 13:54
bully
Helemaal geweldig
19 nov 2009 14:34
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
Leuk mannen! Doet me goed om jullie enthousiasme te horen!!! Filmpje hier plaatsen is natuurlijk helemaal niet bedoeld als reclame.
We hebben de hele dag gefilmd met OKTV uit Haarlem in de oude remise van Connexion aan de Leidse Vaart in Haarlem. Professionele gasten daar bij OKTV, perfect geregeld. Het script hebben zij ook geschreven aan de hand van onze input. Lekker knallen daar in die hal. Rookmachines aan, vloer sproeien.
De Evora was trouwens een erg mooie en geinige auto om in te rijden. Niet razendsnel, maar wel heel erg goed.
Leuk filmpje inderdaad !! Heel origineel
Maar volgens mij is je website op het moment niet van hetzelfde niveau, of er ligt even een applicatie / db plat, op de url http://www.autodisk.nl/ krijg ik wat minder vriendelijke foutmeldingen.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
19 nov 2009 18:27
Gerco
Als ik met de 911 op weg ben en ik kom een klant tegen op de baan, kruip ik gewoon onder mijn stoel Zo een filmpje maken moet je durven Ik hoop dat ze er geen slechte gevolgen aan overhouden. Niet alle mensen staan er open voor.
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum