Hallo, een vraagje: is het eenvoudig om de twee voorstoelen van plaats te wisselen? Na 145.000 km is de bijrijdersstoel van mijn 993 nog zgan: zonde om daar geen gebruik van te maken
_________________________________________ 993 carrera 2, 996 turbo
Bij mijn gebakje van 1975 geen probleem,slechts de bediening van vooroverklappen zit dan niet meer aan de buitenkant.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
20 nov 2009 21:30
Eric
Achter de duinen.
Re: voorstoelen 911 wisselen
Het kan wel maar de bestuurdersstoel in jouw 993 is beter naar wens instelbaar dan de pasagiersstoel
zitten wel alle knoppen van de electrische verstelling en verwarming aan de binnenkant waar je er niet bij kan. Of de stoelen staan verkeerd om en je kijkt door je achterruit naar buiten. Ook lastig.
Knoppen om rug naar voren te klappen zitten aan beide kanten. Bij beide stoelen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
20 nov 2009 21:46
regi
wel makkelijk als andere mensen zo goed voor je nadenken, ik zie er maar van af denk ik....
_________________________________________ 993 carrera 2, 996 turbo
20 nov 2009 21:50
horn
PF #57
je berijdersstoel opknappen met een goed leer onderhoud pakket. Is een goed alternatief. En minder ellende.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum