Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 8:24

Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Porsche meets Ferrari 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Porsche meets Ferrari
RicardoP schreef:
Ik ben wel een porsche gek maar zo een 348 , jummie jummie.

heb ik nog wel een ander ideetje: Zijn er hier geen jongens/meisjes die een aardig aantal ferrari rijders kennen ?? Kunnen we eens een meeting houden !! Kunnen we eens in elkaars auto koekeloeren !

Lijkt me wel gaaf.

Naar aanleiding van jouw reactie (en die van anderen) heb ik op een aantal Ferrari forums deze vraag gelanceerd .... buiten het geneuzel op de ferrari-prikpagina om (what else is new on "prikpagina's" :roll: :wink: ) kreeg ik de volgende reactie :arrow:

Ton Visser, Moderator van FerrariChat.com en sinds vorig jaar eigenaar van een Porsche ipv Ferrari schreef:
Olaf,

I have taken the liberty to reopen this thread.
Welcome to Fchat!

I really like the idea of a combined meeting. I am also very curious to see the reactions.

Ton

Het draadje is door Ton opnieuw geopend - gezien de "afbrandende" reacties, waar ik zelf een beetje deelgenoot aan was door het topic te openen in het Nederlands (er was zelfs een Belg die daar wat van te zeggen had :roll: vast geen vlaming :wink:

.... en nu niet dit topic met allerhande bijdehandte opmerkingen gaan vervuilen, want net als wij lezen ook de Ferraristen met dit topic mee :wink:

Laatst bijgewerkt door Olaf op 17 feb 2005 16:42, in totaal 1 keer bewerkt.

17 feb 2005 14:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
hahahaha.....find your way in a different Forum! Je kunt hier dan wel lezen en schrijven met het PF, maar daar.... ??:wink: :D

17 feb 2005 14:54
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht Re: Porsche meets Ferrari
Olaf schreef:
Naar aanleiding van jouw reactie (en die van anderen) heb ik op een aantal Ferrari forums deze vraag gelanceerd

Leuk initiatief!
Denk dat er hier ook wel meerdere voor te porren zijn, maar gezien hun reactie's zal het wel eens knap lastig worden!

Olaf schreef:
... en nu niet dit topic met allerhande bijdehandte opmerkingen gaan vervuilen, want net als wij lezen ook de Ferraristen met dit topic mee :wink:

Hier zou ik mij maar niet al te druk over maken, gezien hun kennis van de Nederlandse taal..... :wink:
Voor diegene die dit wel begrijpen moeten dan ook vooral NIET gebruikmaken van de zoekfunctie op Ferrari en/of Italiaans en/of rammelendetroep :lol:

17 feb 2005 15:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik ben geinteresseerd.

Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 18 feb 2005 12:14, in totaal 1 keer bewerkt.

17 feb 2005 16:22
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jongens ik sta voor alles open.

Al hebben we een meeting met de Zastava club. Voor mij telt de gezelligheid :)

Het voordeel van een meeting met de wagen is dat als het niet gezellig is je altijd in de wagen kan stappen en terug rijden.

Het heen en het terug ritje heb je altijd:drive:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

17 feb 2005 16:28
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Sjonnie schreef:
Ik verwacht persoonlijk veel meer van "HD meets Porsche" :mrgreen:

.... voor mensen die van herhalingen houden is dat de meeting om heen te gaan :wink:

Topic op Fchat is door Ton (de moderator voor het europeesche gedeelte) teruggesnoeid tot nul en opnieuw geopend ...

We zoeken nu een geschikte plek ... ergens aan de grens met NL, BE en als het kan ook GE .... iemand een suggestie voor een auto'tje of 50 (da's dan 25 P en 25 F) ... :?:

17 feb 2005 16:46
Profiel WWW Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Sjonnie schreef:
Wsch gaat eea door aan/op kasteel Wurfeld, zie www.kasteelwurfeld.be
Op korte termijn gaan we afspraken maken.
Wordt vervolgd in het eigen topic.

Daar hebben wij met onze implantologie studiegroep( Nederlands-Belgisch) onze besprekingen.
Mooie locatie, goed eten, en heel erg dichtbij.
Zou perfect zijn.

17 feb 2005 16:52
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Olaf schreef:
Sjonnie schreef:

.... voor mensen die van herhalingen houden is dat de meeting om heen te gaan :wink:

Topic op Fchat is door Ton (de moderator voor het europeesche gedeelte) teruggesnoeid tot nul en opnieuw geopend ...

We zoeken nu een geschikte plek ... ergens aan de grens met NL, BE en als het kan ook GE .... iemand een suggestie voor een auto'tje of 50 (da's dan 25 P en 25 F) ... :?:

Kasteel Wurfeld. :lol:
Echt een mooie locatie met genoeg parkeergelegenheid.

17 feb 2005 16:53
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Olaf schreef:

Hoi Olaf,

Iets meer grens Belgie-Frankrijk-Duitsland, maar (zeker voor dit doel!) wel een schitterende locatie:
Chateau de Resteigne
Afbeelding
Succes!
Als je nog wat hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel!

17 feb 2005 16:55
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
RS-R schreef:
Zou perfect zijn.

Getver .... alleen die muziek van die site al :roll:

:wink:

't is inderdaad wel in het driehoekje NEBEGE 8)

... nu nog even uitvinden hoeveel (gereserveerde) parkeerplaatsen men daar heeft :shock:

17 feb 2005 16:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
996 C2 cabrio tiptronic S
Lanaken, Belgie
Bericht 
Hallo,

Ik heb dit forum zojuist ontdekt door het berichtje van Olaf op Ferrarichat. Vorig jaar heb ik mijn Ferrari verkocht en ben ik overgestapt op een Porsche 996 C2 cabrio.
Het is een absoluut fantastische wagen waar ik niets op aan kan merken maar toch merk ik dat ik weer aan het uitkijken ben naar een nieuwe Ferrari.
Het idee om een gezamelijke meeting te organiseren met Porsche en Ferrari enthousiastelingen lijkt me erg leuk. Is daar binnen dit forum interesse voor?

Ton

17 feb 2005 17:02
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Rob-964 schreef:
Iets meer grens Belgie-Frankrijk-Duitsland, maar (zeker voor dit doel!) wel
een schitterende locatie:
Als je nog wat hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel!

Ziet er inderdaad wel geschikt uit ... zal mij er nog even in verdiepen en kijken wat de animo van de F-side is :wink:

Je aanbod neem ik ter harte en je hoort 't nog van mij 8)

@ TON996 :arrow: WELKOM :ba: en leuk dat je de weg naar dit forum hebt kunnen vinden :wink:

17 feb 2005 17:05
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Om nou met mijn 911je een meet and greet met de f-side te gaan doen... :? :twisted:

Afbeelding

17 feb 2005 20:21
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Goed idee!

Ook interessanter dan een HD-meeting, want HD's zijn een stuk makkelijker in het wild te spotten ..... staan namelijk (nog vaker) stil. :lol::mrgreen::lol::^:

17 feb 2005 22:46
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Nou best een leuk idee:lol: Heb meer met een Ferrari dan met een HD, maar dat is natuurlijk persoonlijk :wink: Wil best wel eens in een F. plaatsnemen! :ba:

17 feb 2005 23:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Het gaat niet alleen om het spotten van Harley's.
Het gaat ook om de sfeer, de activiteiten, de rit, alles eromheen wat dit tot een fijne dag kan maken.
Ik geef toe dat er voor de Porsches vorig jaar tijdens de meeting niet al te veel georganiseerd was (niet helemaal mijn fout), maar dat zal dit jaar heel anders zijn.
En toch, praat eens met een Porschist die erbij was, en kijk nog eens in het album naar de fotokes.
Overigens NIX mis mee om ook eens iets met Ferrari's te doen en als ik kan ben ik er dan ook bij natuurlijk.

Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 18 feb 2005 0:24, in totaal 1 keer bewerkt.

18 feb 2005 0:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Ik ben voor! Laat maar komen die meet met die Ferrari's. Lijkt me erg gaaf.

P.

18 feb 2005 0:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
Nou best een leuk idee:lol: Heb meer met een Ferrari dan met een HD, maar dat is natuurlijk persoonlijk :wink: Wil best wel eens in een F. plaatsnemen! :ba:
De kleur heb je al..... 8)

18 feb 2005 0:21
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
ja leuk idee

18 feb 2005 0:33
Profiel
PorscheForum Rakker
rij vaak mee in de 996 4s van mijn papa
Bericht 
EriC4C schreef:
Goed idee!

Ook interessanter dan een HD-meeting, want HD's zijn een stuk makkelijker in het wild te spotten ..... staan namelijk (nog vaker) stil. :lol::mrgreen::lol::^:

Je Moet niet komen :twisted:

18 feb 2005 9:15
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
Ben er vorig jaar helaas niet bij geweest, maar kan me zeker iets bij de sfeer voorstellen. Om echter het getoonde initiatief direct op deze manier te "beantwoorden" met een meeting die je bovendien zelf organiseert :roll: . ;)

18 feb 2005 11:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Sorry, Eric heeft gelijk. Was een beetje sluikreclame voor 4 september 2005.
Ik zal samen met LOU andere manieren verzinnen om meer dan 6 (later 8 ) Porsches aan de start te krijgen, want dat was zonde.

18 feb 2005 11:48
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Sjonnie schreef:

Bij mij is dit juist omgekeerd! 8)

"HD meets Porsche" heeft voor mij toch wel erg veel weg van:
HD (lees: Rob de Nijs & Hells Angels brommers) meets Porsche and taste like midlife crisis! :wink:

Rob-kommaar-kommaar-kommaar-964

18 feb 2005 11:51
Profiel WWW
Moderator
PF #18
Bericht 
Sjonnie schreef:
Sorry, Eric heeft gelijk. Was een beetje sluikreclame voor 4 september 2005.

Hoef geen gelijk te hebben, maar :res: voor deze reactie. ;)
Zal ook zeker proberen daar bij te zijn (wellicht met introducé op HD?). :D

18 feb 2005 11:57
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Rob, ik volg je. Zelf ook een motor gehad, maar geen sjopper ofzo, maar een japanner-met-kuip. Had zelf niet zoveel op met die sjopper -jongens, en al helemaal niet met die HD-gasten. Was trouwens wederzijds. :wink:

Waren idd óf wat oudere mannen a la Rob de Nijs of Marco Bakker of van die hele 'stoere', wat chagrijnig kijkende, dikbuikige tattoo-gasten, en dat op een motor die 1) niet vooruit te branden is 2) niet door een bocht te krijgen is en 3) waarop je armen na half uur gaan slapen omdat er geen bloedcirculatie meer plaatsvindt (door de vreemde houding). :?

18 feb 2005 12:00
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende