Als je het dak wil openen van de boxster moet je in de auto in het midden de hendel open doen.laat men deze dan zo staan of moet men de hendel terug in zijn positie zetten zoals het dak dicht is en dan het dak verder openen?
22 nov 2009 9:37
horn
PF #57
Re: openen dak porsche boxster
volgens mij kan het beiden. wat staat er in je instructieboekje? Ik zou hem overigens dichtklikken, dan kan er minder goed vuil in scharnieren etc komen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
22 nov 2009 9:50
tomson
dat heb ik niet.
22 nov 2009 9:51
horn
PF #57
instructieboekje neem ik aan? Geen idee hoe je engels is, maar hier kan je hem downloaden in het engels.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
22 nov 2009 9:55
Patrick
Ik laat hem altijd los staan. Volgens mij gaat het anders niet goed.
22 nov 2009 10:18
Taatjen
lelystad
Mij is door een verkoper met veel boxster ervaring aangeraden de handle dicht te klappen,dat doe ik dus maar,kleine moeite.
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
22 nov 2009 10:34
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
+1 minder kans op beschadiging van de kap
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Het kan best zijn dat jullie gelijk hebben dat weer sluiten beter is voor de kap. Op pagina 145 en 146 van de manual van Horn staat dit niet.
22 nov 2009 10:53
horn
PF #57
Is niet de manual van Horn, maar van een Boxster.
22 nov 2009 10:55
Patrick
En het zijn de pagina's 147 en 148.
De manual van Horn staat waarschijnlijk hoog op het verlanglijstje van TOTMBO. Dikke manual ?
22 nov 2009 10:56
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
Ik laat mijn handel altijd open staan.... heb dit ook nagezocht in de handleiding en er staat niets specifieks over vermeld dat deze dicht moet!
_________________________________________ Het leven gaat door..
22 nov 2009 12:05
barolo
3.2S
010
De handel helemaal open zetten. Mocht het anders zijn, dan hoor ik dat graag.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
22 nov 2009 12:26
horn
PF #57
Dimitri-Turbo schreef:
Ik laat mijn handel altijd open staan....
Dat kan ik me voorstellen als je stratenmaker bent Het is hendel joh!
22 nov 2009 14:07
tomson
ALvast bedankt voor de reactie's en zeker voor de handleiding. Ik heb hem van woensdag ,komt van duitsland en moet nog de handleiding krijgen.
22 nov 2009 20:06
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Ik laat hem ook open staan. Hij zakt netjes over het windscherm heen en er zit een speciale opening in het gedeelte waar hij inklapt. Dus blijft het ook netjes schoon.
Berrie
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
22 nov 2009 20:37
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
maar ik handel niet in hendels... wel in stenen of heet dat ook anders?
_________________________________________ Het leven gaat door..
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum