Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:20

Antwoord op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Hoe reageren mensen op jouw Porsche? 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Hoe reageren mensen op jouw Porsche?
:bang: ... genoeg vrijwillige fotograafjes op dit forum :idea: :cheesy:

23 nov 2009 14:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
500E, Challenge Stradale
...moet je de plsie zeggen... :mrgreen:

23 nov 2009 14:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S (986)
Amsterdam
Ik heb de mijne nu ook pas 3 dagen, maar het is me wel opgevallen dat je vrouwen hebt die het weinig interesseert en vrouwen hebt die er ... precies ja :wink:

Ik krijg voorlopig veel positieve reacties op mijn boxster. :mrgreen:

En af en toe een afgunst opmerking van collega's of vrienden, maar dat is meer een beetje jaloezie. Da's simpel daar heb ik :ass: aan!

23 nov 2009 15:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Ber schreef:
En ja, de golfjes die in je kont duiken en gaan drukken in de hoop dat je gas gaat geven. Vaak uit het jaar 1978 met een paar jonge gasten die helemaal opgefokt zijn omdat ze in een GTI zitten.
Berrie

Duur spulletje hoor!!

23 nov 2009 15:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
zegt hij die een scirocco bezit :lol:

23 nov 2009 15:34
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
De meest vervelende reactie op mijn Porsche kwam van de Douane... Of ie even BPM mocht vangen... :evil:

23 nov 2009 15:58
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
+1

23 nov 2009 16:07
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Van kinderen die enigszins in auto's zijn geinteresseerd altijd positieve reacties. Wat mij meestal resulteert in een ingedrukte koppeling en even het gaspedaal wat dieper indrukken (zelfs een keer 2 jongetjes gezien die toen begonnen te juichen midden op straat).

Van vrienden en bekenden in het begin alleen maar positieve reacties. Goede vriend van me was wel jaloers, maar hij misgunde mij het niet, hij wilde alleen dat hij er ook 1 kon kopen (nou kan hij dat wel, maar hij spaart liever nog even door voor zijn grote liefde, een Donkervoort).

Soms van wildvreemden heel positief commentaar ("dat is nog een mooie Porsche, met de echte koplampen.... :D ). Hij wordt ook vaak nieuwer geschat, maar dat wijt ik toch echt aan de kennis (liever gezegd het gebrek eraan) van de aanschouwer.

Heel soms negatieve reacties. Wilde eens invoegen in een lange file (kwam uit een zijstraat, als enige en had dus eigenlijk zo'n 50 auto's voorrang moeten verlenen). Ik dacht dat iemand een gat liet vallen om mij er tussen te laten en trok dus op, gaf ie dus op dat moment een bende gas, toeteren en seinen. Ik wilde bijna uitstappen om te vragen wat het probleem was en dat ik juist dacht dat ik er tussen mocht. Ach, zal wel een jeugdtrauma hebben en niets mogen van z'n vrouw dacht ik toen.

Gelukkig overwegend positieve reacties. Natuurlijk heb ik de P helemaal voor mezelf gekocht, maar ik vind het altijd leuk om te zien dat omstanders er ook van kunnen genieten.

23 nov 2009 16:47
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
john's Porsches schreef:
meestal :thumleft: gebaar onderweg

Misschien rijd je niet hard genoeg, ik krijg ook wel eens deze: :finger: :mrgreen:

23 nov 2009 17:36
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 zilver: weinig reacties op straat, een enkele keer zie ik wel eens wat mensen kijken maar bekenden vinden hem heel mooi en vooral ook al klassiek. Meeste reacties krijg ik als mijn kleine mannetje van de achterbank haal en hem op de stoep zet, dat vinden ze allemaal heel grappig vanwege het onverwachtse effect :drive:

23 nov 2009 18:37
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
mivali schreef:
993 C2 zilver: weinig reacties op straat ...

... is ook :ass: -saai :mrgreen:

... gewoon 'n stickertje plakken en je krijgt vanzelf reacties :wink:

Afbeelding

23 nov 2009 18:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 M700
De S maakt een groot verschil :wink:

23 nov 2009 18:52
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
je omgeving reageert soms een beetje raar.... alsof ik me schuldig moet voelen dat ik me een dergelijk auto heb aangeschaft :roll:

Meeste échte goede vrienden vinden het echter helemaal top :D

Gisteren ook een leuke reactie toen ik in mijn wagen stapte nadat ie ergens even geparkeerd had gestaan: een vader met zijn zoontje van 13 á 14 jaar: "die is vet!" zei het kereltje :mrgreen:

23 nov 2009 19:04
Profiel WWW
Omg. Amsterdam
Ze kijken en vinden maar... als ik zelf maar plezier heb! En dat heb ik in mijn P :D Wat een ander vind of wat dan ook kan mij een worst wezen :mrgreen:

23 nov 2009 19:22
Profiel
:thumleft: precies ook mijn gedachte.

23 nov 2009 19:44
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
BTRIII schreef:
De S maakt een groot verschil :wink:

Mwoah zeker niet voor een leek.

Ik ruilde de zilveren 993 carrera in voor een beestachtige zwarte 996 turbo en meestal is de reaktie uit de buurt; 'goh een andere kleur he?!' :clown:

23 nov 2009 19:48
Profiel WWW
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Citaat:
Dimitri schreef:Ze kijken en vinden maar... als ik zelf maar plezier heb! En dat heb ik in mijn P Wat een ander vind of wat dan ook kan mij een worst wezen

Das nog vriendelijk uitgedrukt, ik geef er geen :ass: om wat een ander van mijn auto denkt, dit is voor mij en vele andere een droom om mee te rijden, en (ik spreek voor mij zelf) heb er hard genoeg voor moeten werken :!:

23 nov 2009 21:22
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Ik heb tot nu toe op de weg -gelukkig-eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad, afgezien van wat petjesvolk dat sneller denkt te zijn (wat ik ze ook meestal laat zijn, hebben die ook weer een fijne dag). Wat ik treuriger vind, zijn de reacties van mensen op feestjes ed als ze horen dat ik een 911 rijd. Zonder ook maar stil te staan bij het feit dat ik er keihard voor heb moeten sparen, vliegen de vooroordelen soms rond. Het boeit me over het algeen allemaal vrij weinig, maar ik moet zeggen dat ik toch vaker meld dat ik alleen een golfje rijd... Zo, nu ben ik mijn verhaal weer kwijt en kan ik nu weer lekker bezig zijn met bestuderen van de van PCA gekregen volledige optielijst (staan ten minste alle opties op ipv de helft genoemd op de optiesticker en op het geboortecertificaat)... :ba:

23 nov 2009 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
niet meer: Boxster S maar wel: Jaguar XKR
Gemert
Stond een tijdje geleden op een feestje met iemand te praten die jarenlang in Zandvoort had gewoond. Hij stond wat te klagen over "al die rijke stinkerds die in hun ferrari's en porsches heel de dag over de bouelvard heen en weer rijden". Ik heb toen maar wijselijk met mond gehouden en instemmend met hem mee staan knikken. Gelukkig stond de auto 2 straten verderop geparkeerd.

Laatst bijgewerkt door Omiel op 23 nov 2009 21:52, in totaal 1 keer bewerkt.

23 nov 2009 21:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986
Oosterhout nb
Ondanks het feit dat ik zelf nog geen P. heb. Kan ik het niet nalaten iedere P. rijder te groeten... Het leuke is dat de bestuurders van de nieuwere modellen je 'verbaasd' aankijken van 'waarom groet hij mij?'.
Terwijl de bestuurders van oudere modellen vaak met een lach je groet beantwoorden...

23 nov 2009 21:51
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Probeer mij zo min mogelijk iets aan te trekken van reacties van anderen. Meeste gaat aan mij voorbij overigens, veel te geconcentreerd tijdens het rijden :wink:

Op feestjes houd ik ook meestal mijn mond, heb geen behoefte aan het standaard oordeel. Al is het toch behoorlijk triest als een medelander je iets misgunt ook al heb je het eerlijk verdiend en je er het schompes voor gewerkt. Een maat van me rijdt cabrio een kreeg van de zomer een halfvolle milkshake op de achterbank geworpen. Niet echt verhalen om vrolijk van te worden.

Positieve reacties zijn uiteraard altijd welkom!

23 nov 2009 22:07
Profiel
Moderator
PF #57
M a r c schreef:
Gisteren ook een leuke reactie toen ik in mijn wagen stapte nadat ie ergens even geparkeerd had gestaan: een vader met zijn zoontje van 13 á 14 jaar: "die is vet!" zei het kereltje

Dát heb ik dan weer wel vaak :^: :cheesy:

23 nov 2009 22:39
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
M a r c schreef:
Gisteren ook een leuke reactie toen ik in mijn wagen stapte nadat ie ergens even geparkeerd had gestaan: een vader met zijn zoontje van 13 á 14 jaar: "die is vet!" zei het kereltje :mrgreen:

:shock: Hoogste tijd om 'm weer te poetsen dus! :mrgreen:

23 nov 2009 23:05
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Omiel schreef:
Ik heb toen maar wijselijk met mond gehouden en instemmend met hem mee staan knikken.

Het zal niemand hier iets verbazen denk ik... maar ik ben dus iemand die dan juist laat weten dat ik een Porsche onder mijn reet heb.

23 nov 2009 23:14
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
kan me beide reacties goed voorstellen.. Feit blijft dat het treurig is dat sommige mensen het uberhaupt blijkbaar nodig vinden om -meestal puur uit afgunst/jaloezie (laatst in de krant het verschil hiertussen gelezen, ik geloof dat afgunst negatief was en jaloezie ook positief kan zijn, dus we houden het maar op afgunst)- af te geven op andermans kostbare bezit..

23 nov 2009 23:26
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende