Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
Re: Klokkies - Deel 3 alweer
Dat moet je niet van overtuigd worden ......dat is nou eenmaal zo Believe
_________________________________________ Timeless objects
|
23 nov 2009 22:36 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Heb een IWC Portugieser en sinds enige tijd ook een Rolex GMTII. Toen ik de Rolex kocht, was er een zeer wijze opperforummer die tegen mij zei: "Wanneer je de GMT eenmaal hebt gedragen, dan zal je de IWC niet zo vaak meer om hebben". Hij heeft gelijk gekregen, je wordt 1 met het horloge!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
23 nov 2009 22:37 |
|
|
horn
PF #57
|
Suffe opperforummer. Weet nergens van
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 nov 2009 22:41 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik merk het al, jullie zijn geen goede verkopers...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
23 nov 2009 22:44 |
|
|
horn
PF #57
|
Portugieser kopen. Klasse verloochent zich niet. GMT is best een goede tweede...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 nov 2009 22:45 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Als ik eerlijk ben, zou ik niet kunnen kiezen (wanneer het zou moeten )
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
23 nov 2009 22:47 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
IWC's zijn toch een beetje saai in vergelijking met deze schoonheid......
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 nov 2009 23:27 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
is ie al binnen?
_________________________________________ oud is beter
|
24 nov 2009 0:39 |
|
|
horn
PF #57
|
Joh, het zijn toch heel verschillende horloges? Ik denk dat iedere klokjesliefhebber graag beide in de kast zou willen hebben liggen (eentje dan, de andere om je pols). Ik wel iig!
|
24 nov 2009 8:25 |
|
|
John
Cayenne
|
Laat ik het is proberen... De GMT II (in de pepsi uitvoering) stond enkele jaren geleden op mijn verjaardag op mijn ontbijtbordje......mijn vrouw wist dat ik al jaren een fan was van deze topper.....gewoon omdat het een echte Rolex was, stoer en sportief... Nadien heb ik mijn andere klokkies nooit meer gedragen, dus verkocht (geen prutdingen hoor oa een Daytona en Chronoswiss jaja die ook eruit).... Heb ook tegen Henk gezegd en dat zeg ik tegen jouw ook.....neem is een GMT en leg hem is goed tegen je oor aan, wedden dat je nog nooit zo'n vrolijk geluid gehoord hebt, maakt je dag goed...
|
24 nov 2009 8:51 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
@Horn: op zich wel maar als ik moet kiezen dan toch de GMT! @John: een GMT voor je verjaardag? Da's echte liefde
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
24 nov 2009 9:27 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hmm, dat zie ik mijn vrouw niet voor elkaar krijgen...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
24 nov 2009 9:36 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Ik zou het toch wel weten, wat een klok zeg...
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
24 nov 2009 9:55 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
De blauwrode is wel een soort van icoon zoals de 911 dat ook is. Herkenbaar, stoer en tijdloos.
De IWC is zeker ook tijdloos, maar natuurlijk een echte dresswatch. Die zal je niet zo snel dragen als je in korte broek en polo naar het strand gaat.
Zelf zou ik voor Horns optie gaan, allebei in bezit, 1 om de pols en 1 in de kast. Afhankelijk van wat je gaat doen pak je het bijpassende horloge. (ik ben zelfs zo erg dat ik mijn horloge soms laat afhangen van de kleur kleding die ik draag)
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
24 nov 2009 9:59 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
@ Horn, die jij laat zien is toch de gmt 1 ?
|
24 nov 2009 10:08 |
|
|
Traveller69
|
Ik zal even voor Horn antwoorden (die komt tenslotte niet zo vaak op dit forum ). Yep, is de eerste GMT Master. Dit is de GMT 2.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
24 nov 2009 10:13 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik wel dus. Strand wel. Zout water droeg ik altijd de Suunto Yachtsman. Maar als ik die GMT II had, droeg ik die denk ik. Sinds ik de Seike SKX007 heb, draag ik die als de omgeving niet goed is voor de Rattrapante... @ Richard: ja, gewoon gekopieerd uit een paar posts hierboven. Hier de II
|
24 nov 2009 10:17 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
thkz traveller zat ik toch goed
|
24 nov 2009 10:20 |
|
|
Traveller69
|
De kleuren blauw/rood komen toch van Pan American Airways af?
|
24 nov 2009 10:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Ja en nee. Niet zozeer die kleuren als wel...
|
24 nov 2009 10:55 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Blijft een klassieker. Als ik eerlijk moet zijn draag ik liever mijn Daytona. Ook al omdat mijn vrouw mijn GMT heeft ingepikt. Ik heb er voor haar maar een zwarte lunette op laten zetten ipv. blauw-rode, zoals die van Traveller69.
|
24 nov 2009 11:33 |
|
|
Traveller69
|
Zoals die van Traveller?? Ik heb geen blauw/rode master hoor Mijn enige duiker is een Oris Meistertaucher (ohja, heb ook nog ergens een Citizen duikhorloge liggen, maar die doet het niet meer, heeft wel een dieptemeter). Als ik door verschillende tijdzones reis doe ik dat wel met een Oris BC4 flighttimer.
|
24 nov 2009 14:40 |
|
|
horn
PF #57
|
Oké. Hij bedoelt: zoals degene op de afbeelding die hierboven door Traveller69 is geplaatst.
|
24 nov 2009 14:44 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
inmiddels mag ik mij gelukkig prijzen met mijn nieuwe aanwinst, een IWC mark XII, zal vanavond een foto posten
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
|
24 nov 2009 14:46 |
|
|
horn
PF #57
|
Gaaf, ben benieuwd welke uitvoering. Gefeli - mooie klok!
|
24 nov 2009 14:47 |
|
|