Auteur |
Bericht |
JRR
|
Re: Doodvallen bij vol gas (Carrera 3.2)
Het bleek uiteindelijk vocht in het motormanagementsysteem te zijn. Bedankt voor al jullie reacties. Ik wacht de rekening af.
_________________________________________ Je hebt maar één leven. Porsche it !!!
|
24 nov 2009 14:12 |
|
|
cabrio wim
|
Bedoel je de computer onder de bestuurder stoel.
|
24 nov 2009 16:45 |
|
|
JRR
|
Ja, die is het. Lekker slim dat ze die op het laagste punt hebben gezet...
_________________________________________ Je hebt maar één leven. Porsche it !!!
|
24 nov 2009 18:32 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Hoe is daar vocht ingekomen dan?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 nov 2009 19:00 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Herbst, we weten toch allemaal dat de 3.2 natter is dan een aquarium
_________________________________________ oud is beter
|
24 nov 2009 19:02 |
|
|
924carreragt
911 SC(VERKOCHT); 924 turbo; 944 turbo 220pk(verkocht); 944 turbo S silver rose!!! (helaas verkocht...)Stekene; België
|
Heb een klant gehad met een 3.2 targa. In de herfst kon hij plots niet meer rijden. De wagen opgetakeld en wanneer ik begon te zoeken, 1 cm water onder de stoel... Computer eruitgehaald, opengemaakt, laten drogen, gecontroleerd op oxidatie en slechte contacten, terug gemonteerd en...rijdt weer als voorheen!
_________________________________________ Robbie
RP Carrepair www.rpcarrepair.be voor alle onderhoud aan uw Porsche
|
24 nov 2009 19:03 |
|
|
924carreragt
911 SC(VERKOCHT); 924 turbo; 944 turbo 220pk(verkocht); 944 turbo S silver rose!!! (helaas verkocht...)Stekene; België
|
Vind ik niet... Als al je rubbers in orde zijn, afvoer van je eventuele schuifdak goed doorloopt mag vocht geen probleem vormen bij een Porsche...
|
24 nov 2009 19:04 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ik was toen nog niet zoveel met waterkoeling bezig, meer met das Öl-Problem
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
24 nov 2009 19:14 |
|
|
JRR
|
Lekkage, denk via de kap. Normaal staat ie binnen, maar de laatste weken buiten omdat ik de garage nodig had.
|
24 nov 2009 19:19 |
|
|
cabrio wim
|
Heb mijne gisteren een volledige dag in de zeikende regen en wind gezet, en geen enkel probleem. Om 17.30 starten rijden en droog van binnen. Dus cabrio kan net zo droog zijn als een coupe.
|
24 nov 2009 19:36 |
|
|
924carreragt
|
Dat is wat ik bedoel... Op tijd eens een rubbertje vervangen kan veel problemen vermijden... Of op tijd eentje omdoen...
|
24 nov 2009 19:51 |
|
|