Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 nov 2024 18:36

Antwoord op onderwerp  [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Porsche vs Astra GSI 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht Re: Porsche vs Astra GSI
horn schreef:
Voor het stoplicht een paar keer gasgeven en stoer kijken naar de Subaru Forrester die naast je staat. Dan vol wegtrekken en hem langzaam aan de horizon zien verdwijnen. Helaas wel aan de horizon vóór je. Door je tranen te laat zien dat hij stil staat voor het volgende stoplicht en je vol achterin zijn verre-oosten-tractor boren... :? :cry:

En toen werd je wakker en had je je bed volgepiest... :mrgreen:

Kan zo een paar Foresters opnoemen, waarbij die helaas wel waar is horn ;).... Sommige van die dingen zijn nog sneller dan die Honda(!) die jou op de snelweg wegzette ;)....

Buiten dat, een ieder moet zelf weten wat ie doet, ik heb een schaap in wolfskleren :cheesy:

24 nov 2009 23:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
het lijkt misschien elitair, maar met de Porsche voel ik mij eigenlijk bijna alleen aangesproken door andere Porsches, of door andere échte sportwagens. Waarom moet ik me liggen meten met Golfjes, A3'tjes, Leonnekes... ? daar dient die firmawagen toch voor ? Of is dit nu écht erover :mrgreen: ?

25 nov 2009 0:30
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
de Fiscalist schreef:
bijna elke forester trekt mij los, dus ik maak me geen zorgen :mrgreen:

Je mag tzt wel een keertje tegen mijn Mercedes 200D een sprintje wagen, win je tenminste ook eens een keer :D

25 nov 2009 0:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik pas maar op met sprintjes :lol:

Laatst tegen een vriend stoplichtsprintje gedaan tegen een Peugeot 407 :drive:
Nou ik was wel iets sneller maar nie heel veel :roll:

Maarja die 407 heeft al een hoop narigheid gehad waar ik denk dat mijn 924 in zijn hele leven tot nu toe nog niet aan kan tippen :ba:

25 nov 2009 0:48
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ik ben toch de snelste van allemaal :mrgreen: met poetsen :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

25 nov 2009 0:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 carrera 3.2 targa 1984
hoeven
je kunt ook een snelle motor kopen, dan is je probleem ook over. Race je elke auto eruit. En dan is het vaak nog andersom ook! Bij mij zijn het altijd de exotische auto's die MIJ uitdagen. Jammer dat ze dat allemaal verliezen en dan lekker naar mijn :ass: kijken hihi. Kun je wel zeggen boeit me niks, maar is toch wel leuk op het moment zelf :mrgreen:

25 nov 2009 3:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Wat een non-item zeg, volwassen kerels (en meiden ?) die met een Porsche gaan kijken wie de grootste heeft......pfffff :bang:

Koop dan een subaru, een petje en hang scheef in je stoel........

25 nov 2009 9:00
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Joh, laat iedereen toch in zijn waarde? We zijn toch allemaal nog wel een beetje kind? Anders koop je geen Porsche maar een Astra of Volvo station.... is zuiniger en ruimer :ass:

25 nov 2009 9:34
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Peter 993 schreef:
Wat een non-item zeg, volwassen kerels (en meiden ?) die met een Porsche gaan kijken wie de grootste heeft......pfffff :bang:

Volgens mij gaat het hier juist om scheefhangende petjes die willen zien wie de grootste heeft... :?

En is de tendens meer 'liever een kleine die steigert dan een grote die weigert...'

25 nov 2009 10:16
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Ik heb me trouwens vorige week even laten verleiden tot een stoplichtsprintje. Was wel in de Volvo. Ik stond naast een Hyundai Coupe met 2 uitlaatpijpen die niet zouden misstaan bij een Peterbilt en een gigantische diffuser. Toen ik normaal optrok (en ze redelijk bijhield) moesten ze er bij het volgende stoplicht erg hard vandoor. Bij het daaropvolgende stoplicht heb ik maar even gas gegeven, ze werden snel kleiner in mijn achteruitkijkspiegel 8)

Ja, kinderachtig, maar toch wel even een lekker gevoel....

25 nov 2009 11:12
Profiel
PorscheForum Rakker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
Helemaal niet kinderachtig. Leuk toch, als je er zin in hebt. :cheers:

25 nov 2009 11:18
Profiel
PorscheForum Rakker
ja
in de Krimpenerwaard
M a r c schreef:
Joh, laat iedereen toch in zijn waarde? We zijn toch allemaal nog wel een beetje kind? Anders koop je geen Porsche maar een Astra of Volvo station.... is zuiniger en ruimer :ass:

ahum? :twisted:

25 nov 2009 11:35
Profiel WWW
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
ahum 2 :evil:

Overigens is een volvo station niet zuiniger, ik kom net aan de 1 op 8....

25 nov 2009 11:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ja
in de Krimpenerwaard
I wish :lol:

25 nov 2009 11:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Antwerpen, Belgie
Ik ga er niet over liegen, als ik er iemand kan uit trekken met mijn antiek blik ben ik behoorlijk in mijn nopjes :mrgreen: niet dat dat dan zo moeilijk is, t blijft een Porsche

25 nov 2009 11:41
Profiel
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII ...nu kappersauto
Blaserlou schreef:
M a r c schreef:

ahum? :twisted:

Mijn Volvo is een sedan :mrgreen:

25 nov 2009 11:56
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Er hoeft niet altijd een winnaar of verliezer te zijn. Soms kan je fun hebben door met iemand op te rijden. Van de zomer heb ik een keer opgereden met een Impreza Sti (weet niet of ik het goed schrijf, maar dit was de snelle versie). Waarbij hij brullend voorbij kwam, zich liet afzakken, waarna ik brullend voornbij kwam. Dit hebben we een tijdje herhaald met leuk bochtenwerk, waarbij hij zat te stralen en ik ook. Bij de afslag vriendelijk gegroet met :thumleft: . Conclusie beide fantastische sportwagens, waarbij beide piloten plezier hebben gehad met wederzijds respect. 8)

Ow ja :mrgreen: , in snelheid tot 200 bijna geen verschil, daarna krijgt de impreza last van meer luchtweerstand. Maar ja zo'n apparaat zou je eigenlijk op onverhard moeten rijden. 8)

Laatst bijgewerkt door ruud964 op 25 nov 2009 12:16, in totaal 1 keer bewerkt.

25 nov 2009 12:12
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
jep is herkenbaar,en inderdaad zij hebben ook lol en groeten vriendelijk terug (of gedag als ze wegblazen, maar goed die van mij is 25+ jaar )

25 nov 2009 12:14
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
ruud964 schreef:
Er hoeft niet altijd een winnaar of verliezer te zijn. Soms kan je fun hebben door met iemand op te rijden. Van de zomer heb ik een keer opgereden met een Impreza Sti (weet niet of ik het goed schrijf, maar dit was de snelle versie). Waarbij hij brullend voorbij kwam, zich liet afzakken, waarna ik brullend voornbij kwam. Dit hebben we een tijdje herhaald met leuk bochtenwerk, waarbij hij zat te stralen en ik ook.

Toen kwam hij weer brullend voorbij, ging voor me rijden...

Afbeelding

:mrgreen:

25 nov 2009 12:23
Profiel
Leiderdorp
zodan wat kots ik op dat bord zeg,kan ik ff niet meer zien :bang:

25 nov 2009 12:52
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
:pale:

25 nov 2009 15:38
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Zo reed ik een hele tijd geleden een 997 4S cabrio op zondagavond laat van Haarlem naar Den Haag. Ik had mij voorgenomen heerlijk rustig over de A4 naar huis te tuffen aangezien de auto niet van mij was. Kom ik bij de aansluiting van de A5 op de A4 een rode 964 coupé tegen. We groeten elkaar en reden vrolijk met elkaar op; af en toe iets versnellen en dan weer afzakken, gewoon lekker. Enfin hij ging via de A44 dus ik denk; verrek it en volg vrolijk (maakt voor mij nauwelijks verschil). Daarna hebben we wat harder gereden en af en toe de bye-bye-zwaai-zwaai-roze-papiertje-snelheid overschreden. Bij de stoplichten nog een paar keer volle bak en echt genoten. Elkaar gegroet, breeduit gelachen en ieder onze eigen weg gegaan. Natuurlijk wel een beetje zo'n kippenvel gevoel van "als ik maar niet geflitst ben" maar een heerlijk gevoel aan over gehouden. Kinderachtig? liever kinderlijk.

There are no old Porsches, only new owners.

25 nov 2009 16:10
Profiel
Leiderdorp
deed ik dus ook maar weet niet of ze alleen nog maar op de a4 rijden ,zie ze nu dagelijks ,en zij mij ook :bang:

25 nov 2009 16:12
Profiel WWW Facebook 
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
WM550spyder schreef:
Zo reed ik een hele tijd geleden een 997 4S cabrio op zondagavond laat van Haarlem naar Den Haag. Ik had mij voorgenomen heerlijk rustig over de A4 naar huis te tuffen aangezien de auto niet van mij was. Kom ik bij de aansluiting van de A5 op de A4 een rode 964 coupé tegen. We groeten elkaar en reden vrolijk met elkaar op; af en toe iets versnellen en dan weer afzakken, gewoon lekker. Enfin hij ging via de A44 dus ik denk; verrek it en volg vrolijk (maakt voor mij nauwelijks verschil). Daarna hebben we wat harder gereden en af en toe de bye-bye-zwaai-zwaai-roze-papiertje-snelheid overschreden. Bij de stoplichten nog een paar keer volle bak en echt genoten. Elkaar gegroet, breeduit gelachen en ieder onze eigen weg gegaan. Natuurlijk wel een beetje zo'n kippenvel gevoel van "als ik maar niet geflitst ben" maar een heerlijk gevoel aan over gehouden. Kinderachtig? liever kinderlijk.

is ook mooi, punt !

had het een paar weekjes terug met een 964 cabrio, ging ook mooi :thumleft:
ewout, ouwe scheurneus, rij dan ook een keer rustig man, ik wilde eigenlijk helemaal niet zo hard :wink:

25 nov 2009 16:15
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
lagel schreef:
je kunt ook een snelle motor kopen, dan is je probleem ook over. Race je elke auto eruit.

Ik win meestal van motoren... :wink:

25 nov 2009 16:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 306 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende