Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:30

Antwoord op onderwerp  [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Hoe reageren mensen op jouw Porsche? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: Hoe reageren mensen op jouw Porsche?
Omiel schreef:
Ik heb toen maar wijselijk met mond gehouden en instemmend met hem mee staan knikken.

Het zal niemand hier iets verbazen denk ik... maar ik ben dus iemand die dan juist laat weten dat ik een Porsche onder mijn reet heb.

23 nov 2009 23:14
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
kan me beide reacties goed voorstellen.. Feit blijft dat het treurig is dat sommige mensen het uberhaupt blijkbaar nodig vinden om -meestal puur uit afgunst/jaloezie (laatst in de krant het verschil hiertussen gelezen, ik geloof dat afgunst negatief was en jaloezie ook positief kan zijn, dus we houden het maar op afgunst)- af te geven op andermans kostbare bezit..

23 nov 2009 23:26
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
mark996 schreef:
(laatst in de krant het verschil hiertussen gelezen,

Elsevier... :idea:

23 nov 2009 23:35
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Rij wel een wat opvallend modelletje dus gekeken (al dan niet stiekum) wordt er veel... maar eigenlijk alleen maar positieve reakties onderweg. Duimpjes omhoog en zo. Of totaal geen reaktie. Ook best.
Wordt ook nooit uitgedaagd volgens mij... hoeft ook niet want trap uit mezelf het gas wel in, ook als ik alleen voor het stoplicht sta. :drive: Rij altijd wel erg rustig in de regen.

Over de Porsche praten in gezelschap (PF en NPC uitgezonderd) doe ik zelden of nooit.

24 nov 2009 2:15
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Vaak roepen diezelfde afgunstige lui ook dat 'Amerikanen zo oppervlakkig' zijn... :bang:

24 nov 2009 22:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Citaat:
Ik heb toen maar wijselijk met mond gehouden en instemmend met hem mee staan knikken. Gelukkig stond de auto 2 straten verderop geparkeerd

snap ik ni. wat is er mis met een Porsche als je ze niet gestolen hebt ? :scratch:

ik krijg in de Mercedes E trouwens wel eens afgunstige blikken, maar NOOIT in de Porsche...

is het niet gewoon super dat we nog altijd genoeg kunnen verdienen om onze jongensdromen te kopen ?

25 nov 2009 0:59
Profiel
Omg. Amsterdam
Wij mogen trots zijn in wat we rijden... we hebben er met zijn alle hard voor gewerkt en gespaard! De 1 iets sneller en makkelijker dan de ander maar feit is dat het bij weinig een Porsche zomaar is komen aanwaaien!

Voor mij is een P rijden ook een droom die werkelijkheid is geworden en die koester ik ook lekker!

25 nov 2009 18:01
Profiel
PorscheForum Rookie
Heb mijn porsche boxster van woensdag vorige week.Ik ben er gisteren eerste keer met gaan werken.Iedereen was positief behalve twee die de opmerking maakte dat een porsche boxster een vrouwen porsche is en de andere dat het alleen de naam porsche heeft maar geen is.

25 nov 2009 18:20
Profiel
tomson schreef:
Ik ben er gisteren eerste keer met gaan werken.Iedereen was positief behalve twee die de opmerking maakte dat een porsche boxster een vrouwen porsche is en de andere dat het alleen de naam porsche heeft maar geen is.

Dat meen je niet....welke salon is dat?......

25 nov 2009 18:25
Profiel
Omg. Amsterdam
tja... dat zijn mensen die geen verstand hebben en zelf in een Hyundai oid rijden :mrgreen: Al dat gezeik.... en als ze er een keer in hebben gereden dan praten ze wel anders (heb ik ervaring mee)!

En wat ze vinden zal mij in iedergeval een :ass: -roesten :mrgreen: Ik vind hem :thumleft:

25 nov 2009 18:50
Profiel
tomson schreef:
behalve twee die de opmerking maakte dat een porsche boxster een vrouwen porsche is en de andere dat het alleen de naam porsche heeft maar geen is.

Aha, kenners! :twisted:

25 nov 2009 19:16
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Krijg nooit heel veel te horen tot mensen mee zijn geweest. Dan vinden ze zelfs mijn "dakloze" een toffe wagen en willen ze vaker mee.

Mensen die een boxster, 924, 944 of welke P dan ook geen Porsche vinden heb ik :flush: aan!

Laatst bijgewerkt door dreamer op 06 jan 2010 9:45, in totaal 1 keer bewerkt.

25 nov 2009 19:39
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
die laatste zin heb ik echt 5 x gelezen :scratch:

waardeer wat je hebt en wat je niet hebt kraak je af ( simpel)

25 nov 2009 19:56
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Devils son schreef:
tomson schreef:
behalve twee die de opmerking maakte dat een porsche boxster een vrouwen porsche is en de andere dat het alleen de naam porsche heeft maar geen is.

Aha, kenners! :twisted:

Ik wou net vragen: werk je toevallig bij Pon in Leusden? :cheesy: Geintje Henzel :oops:

Ik kan me overigens wel wat bij voorstellen. Een vriend van mij is gek van zijn Z3 - wat ik ook een vrouwen cabrio vind. Is hij het niet mee eens. Een oud-collega rijdt een SLK200 1e generatie - vind ik ook een vrouwen cabrio. Hij niet.
Ik vind dat een Boxster absoluut een stoere bak kan zijn. Maar een standaard Boxster met een vrouw misstaat zeker niet...

25 nov 2009 19:57
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Maar dan wel op de passagiersstoel! :D

Een echte 'hairy chested' mannenauto, zo'n Boxster! :drive:

25 nov 2009 20:10
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
agree....
Afbeelding :mrgreen:

25 nov 2009 20:29
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Zo bedoelde ik het niet! :bang:

Wel veel borsthaar trouwens... :res:

25 nov 2009 21:08
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Rij weinig kilometers met de P maar wanneer ik ermee rij ervaar ik toch wel vaak positieve reacties. Eenmaal ging een wat oudere man naast me staan bij de stoplichten (hij rechtdoor ik linksaf), raam ging omlaag en hij vertelde me de GT3 helemaal geweldig te vinden. Tot frustratie van z'n vrouw wilde hij wachten met optrekken tot ik was weggereden terwijl hij allang groen had :lol:

Afgelopen zomer overigens een bijzondere trieste reactie gehad van iemand die ook sport waar ik sport. Hij gaf aan dat mijn P 3 banken had; voorbank, achterbank en Rabobank :?
...en dat terwijl er niet eens een achterbank in zit :mrgreen:

25 nov 2009 21:11
Profiel
Veghel
Ik heb ooit toeggeven aan 2 kleine mannekes dat ik inderdaad in een Ferrari reed :shock:
Loop ik net naar BEPPIE staan deze mannekes daar naar te kijken, zegt de ene tegen zijn maatje Hé, kijk een Ferrari....en ik vertel hem dat het een Porsche is......NEE roept het manneke ,Er staat een paardje op DUS is het een Ferrari schreeuwt het jongetje inmiddels boven het motorgeluid uit :evil: Ik met raampje open: Ja, het is een Ferrari :mrgreen:

25 nov 2009 21:29
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Turbo S, zwart ex:997 4S Cabrio, wit ex:Boxster 987, zwart ex:964 C2 Cabrio Amethyst
Rotterdam
Ik let er eerlijk gezegd nooit zo op maar heb met de 911 nog geen vervelende dingen meegemaakt. Met mijn oude Alfa Spider vond een busje met bouwvakkers het nodig snel de linkerbaan op te schieten toen ik open aan kwam rijden, en toen de voorruit te sproeien. Leuk hoor :ass:
Maarre...men doet maar. Ik geniet van mijn 911.

29 nov 2009 19:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Heel gevarieerd, van afgunst naar complimenten.

Ik heb een gouden 944, met 993 cup velgen eronder (18").
Ik krijg voornamelijk positieve reacties, als ik mijn auto parkeer, op de weg of zelfs ook van klanten na een bezoek. Ik krijg eigenlijk zelden geen (positieve) reactie!

Maar, achter mijn rug om van mensen waar ik een niet al te goede band mee heb hoor ik er enkel slechte dingen over. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat meer te maken heeft met afgunst.

29 nov 2009 19:55
Profiel
PorscheForum Rookie
911 Millenium
Naarden
De afgelopen acht jaar reed ik dagelijks in een groene BMW Z3 Coupé. Een echte koppedraaier door zijn lange motorkap en korte kont. Oud en jong reageerde altijd positief. Wekelijks zag ik kinderduimen, kirrende milfjes (ja, idd leuk woord) en soms goedkeurende knikjes van grijze kantoormuizen. Stoppen bij de pomp betekende 1 op de 3 keer een compliment incasseren. Tot zover de Z3 Coupé. RIP.

Twee weken rijd ik nu in een 911 Millenium. Mijn eerste P.

3 Impressies
1. Eerste rit van Limburg naar Naarden. Ik merk dat andere auto's meer ruimte voor mij maken dan ik daarvoor gewend was. Alsof ze een beetje bang zijn. De auto glimt als een spiegeltje. Vier keer zie ik kinderen op de achterbank zich omdraaien, het is vakantietijd, en wijzen. Daarna valt de schemer in en geef ik gas.
2. Weekend, A27, een echtpaar samen in een bouwvakkersbusje. Hij stoer, zij blond uit een potje. Langzaam rijdend verkeer. Ze blijven lang achter me rijden, maar halen mij op een gegeven moment langzaam links in. Ik kijk omhoog, zij kijkt naar beneden. Blondie lacht goedkeurend, haar man kijkt vrij morsig. Ik lach terug en aai drie keer liefkozend over mijn stuur. Nu lachen ze allebei.
3. Tankstation in sneeuw en wind. Naast me stopt een goedkope SUV. De vader stapt uit en negeert mij, maar wat grappiger is ook zijn twee zoontjes die roepen: Pap kijk dan... een Porsche. De neusjes van de ventjes worden tegen het raam gedrukt. Ze zijn verrukter dan ik met de beemer ooit meemaakte. Hun pa doet alsof ik en mijn auto lucht zijn. Ik knipoog naar de jongens en denk: 'Ach, het is 't Gooi.'

Tot zover. Trouwens qua rijervaring -jongens- wat is dit een andere league!

:cheers:

06 jan 2010 1:05
Profiel WWW
Omg. Amsterdam
Herkenbaar verhaal.... :mrgreen:

Leuk is dat toch :thumleft: Ik vermaak me altijd wel... :drive:

06 jan 2010 1:11
Profiel
M140i
De afgelopen drie jaar reed ik dagelijks in een zwarte Audi S3. Een echte koppendraaier door zijn markante lijnen en zijn brute motorgeluid. Oud en jong reageerde altijd positief. Wekelijks zag ik kinderduimen, kirrende bakvissen en soms goedkeurende knikjes van grijze kantoormuizen. Stoppen bij de pomp betekende 2 op de 3 keer een compliment incasseren. Tot zover de Audi S3.

Eén keer reed ik een paar uur in een 993 Turbo S. Mijn eerste rit in een Porsche. Ineens kreeg ik aandacht van petjes in Golfjes GTI of Civics CRX. Van hen kreeg ik aansporingen om het gas flink in te drukken. Ook gingen er duimen omhoog, niet alleen van kinderhandjes maar ook van genoemde petjes. Ik merkte goed welke uitwerking Porsches kunnen hebben op (bepaalde) mensen. De 993 Turbo meer dan de 997 Carrera S, merkte ik een paar maanden later.

06 jan 2010 1:27
Profiel
Omg. Amsterdam
:shock: :roll: uhhh... maar jij rijdt toch geen Porsche..... en of je de aandacht aangrijpt tot actie ben je zelf bij! Ik laat ze lekker gaan... met die ouwe K&T golfjes die bijna wegroesten en er meer geld aan is verbouwd dan de auto zelf waard is!

06 jan 2010 2:08
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 123 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende