Auteur |
Bericht |
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: Jaren 80 combi
Harald ,is dit niks ?
|
25 nov 2009 16:07 |
|
|
Wimpie77
|
Re: Jaren 80 combi
Vlak voordat ik de P kocht ruim 2 jaar geleden bijna een 500 sec gekocht van een eigenaar van een Seat garage in Rotjeknor. Hij is/was een verzamelaar en had net een aantal nieuwe ouwe gekocht en moest deze weg doen. Dat was echt een gave bak...
Nu moet ik het doen met een BMW 528i automaat uit '86. Ook geen straf!
_________________________________________ * * *
|
25 nov 2009 16:21 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Jaren 80 combi
goeie avatar man! Ja, dat is ook wel iets. Maar ik vind de W116 gewoon meer vintage. Meer een klassieke asobak dan een asobak...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 nov 2009 16:36 |
|
|
rovako
kijk eens naar je cabriokap of je interieur!!pijnacker
|
Re: Jaren 80 combi
dus het wordt geen range rover?horn.
_________________________________________ de specialist op het interieur gebied!! rovako.com like ons op facebook!!
|
25 nov 2009 16:42 |
|
|
rovako
kijk eens naar je cabriokap of je interieur!!pijnacker
|
Re: Jaren 80 combi
wat ook een mooie is een 170s cabrio. van de zomer helemaal gedaan. echt een pracht wagen tevens een vier zitter.
_________________________________________ de specialist op het interieur gebied!! rovako.com like ons op facebook!!
|
25 nov 2009 16:44 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Re: Jaren 80 combi
|
25 nov 2009 16:54 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: Jaren 80 combi
die witte is
|
25 nov 2009 16:55 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Jaren 80 combi
die witte is top, doetinchem, is vlakbij apeldoorn hoor... als ik je af moet droppen hoor ik wel ...
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
25 nov 2009 17:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Jaren 80 combi
Die witte voldoet aan wat ik zoek (eigenlijk zoek ik er eentje met airco, maar die zijn dun gezaaid) en ik wil er een LPG tank in laten bouwen. Ga er morgen maar eens even langs tijdens de lunch. Thx
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 nov 2009 17:02 |
|
|
Patrick
|
Re: Jaren 80 combi
Kom je ook nog van je 964 af.
|
25 nov 2009 17:08 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Jaren 80 combi
heb slechte ervaringen met inruilen op auto's die minder waard zijn. Krijg je van die biedingen Porsche = Mercedes + 10K etc... Laat maar. Heb geen haast met de 911. Staat ook niet meer op marktplaats.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 nov 2009 17:09 |
|
|
Wimpie77
|
Re: Jaren 80 combi
Maar je hebt een bod gedaan op die andere?
_________________________________________ * * *
|
25 nov 2009 17:16 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Re: Jaren 80 combi
Valt reuze mee http://www.wooike.nl/index_oldtimers.html Twee stuks met airco, alleen prijstechnisch
|
25 nov 2009 17:18 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: Jaren 80 combi
ja daar ga ik van de zomer mee naar turkey
|
25 nov 2009 17:20 |
|
|
Wimpie77
|
Re: Jaren 80 combi
Nu nog gti van maken en klaar!
_________________________________________ * * *
|
25 nov 2009 17:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Jaren 80 combi
@ TD no I: dat is bijna bij al die auto's onder de 100K km. En met 40K per jaar erbij is dat niet interessant.
Het lijkt me leuk om zo'n ding als daily te rijden. Maar ik weet helemaal niet of ik het ook echt leuk vindt. 40K per jaar a 0,19 ct (of iets meer, maar iig 0,19 belastingvrij) is 7,5K. Als ik het na 1 jaar niet meer leuk vind heeft me iig geen vermogen gekost en kan ik altijd gewoon weer een leaser nemen. Dat is de achtergrond.
280 W116 kopen, automaat, bij voorkeur met een goede airco (heb iig geen zin om als veel van die klassiekers in de zomer met beslagen ruiten en in de winter met aan de binnenkant bevroren ruiten en daarna beslagen ruiten rond te rijden. Dat is me teveel behelpen. Gastankie erin, goede navi (Pioneer denk ik, met zo'n klapscherm) met goede boxen erin, BT carkit erin en rijden maar. Zie het wel zitten. Hopelijk ook wat minder snelheidsboetes. Rij nu een auto uit de poule die in feb naar iemand anders gaat. Heb dus nog wel even.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 nov 2009 17:31 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Jaren 80 combi
Heb ik ook naar gekeken en recentelijk in een paar gereden. Maar een klassieke RR (van voor '87) vind ik niet echt relaxed rijden op de snelweg en vele mensen hebben mij afgeraden om 40K per jaar met een oude RR te gaan rijden. Als je tenminste wil rijden... Dus nee, vandaar voorlopig niet. Als autootje voor erbij voor die 5K die mijn vrouw rijdt in het dorp wellicht wel. Alleen vindt totmbo de klassieke RR niet mooi (een nieuwe wel )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 nov 2009 17:38 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: Jaren 80 combi
moet je ook even, voor het vergelijk, met deze gaan rijden, heb vrijdag nog wel tijd http://www.nijkamp-vaassen.nl/autogg.php?autonr=2009078volgens mij is dit voor 40k per jaar wel uit te houden.. 500e heeft ook nog een 116 staan.. Merk, type 280 SE Kenteken W116 Bouwjaar 1979 Land van herkomst Duitsland Carrosseriekleur Elfenbein Interieur Stof Kilometerstand 75.000 Omschrijving Bijzonder exemplaar, deze W116. Alle 'goodies' aan boord om modern te rijden in een klassieke setting en in de heerlijke kleur 623 Elfenbein met Dattel stoffen interieur. automatische klimatronic vier hoofdsteunen stoelhoogteverstelling pompadourtassen voorstoelen stuurbekrachtiging elektrische ramen toerenteller driepuntsgordels achter Becker Europa radio elektrische Hirschmann middenarmsteun voor stuurbekrachtiging lederen 390mm stuurwiel viertrapsautomaat Fuchs lichtmetalen velgen nieuwe Michelins rondom tempomat getint en warmtewerend glas voorruit met bandfilter Historie: 8,5 - Carrosserie: 9 - Interieur: 9,5 - Motorruimte: 9
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
25 nov 2009 17:41 |
|
|
Wimpie77
|
Re: Jaren 80 combi
_________________________________________ * * *
|
25 nov 2009 17:54 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Re: Jaren 80 combi
Volgens mij mag je bij die 7,5K nog een fors bedrag bij optellen en heb je veeeeeeel meer te besteden. De bijtelling van de leaser, deze kan bij een leuke middenklasser BMW of Volvo zomaar een roodje of 5 - 6 netto bedragen.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
25 nov 2009 21:44 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Jaren 80 combi
bijtelling van de leaser heb ik al jaren niet meer. rij leasers nooit prive, daar rij ik een 911 van
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 nov 2009 0:10 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Re: Jaren 80 combi
Mocht je naar toch nog naar een beetje meer marge zoeken om TOTMBO te overtuigen, Mercedes onderdelen zijn wel weer een stukje goeiekoper dan die van Porsche, scheelt weer in de jaarlijkse onderhouds kosten.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
26 nov 2009 0:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Jaren 80 combi
ik moet argumenten hebben om totmbo te overtuigen dat het leuk is om in het dorp in een aparte auto rond te rijden - Klassieke range rover, Amerikaanse pickup etc... lukt niet echt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 nov 2009 7:56 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Re: Jaren 80 combi
Met de woorden:"zomaar omdat je het waard bent" kan geen rationeel argument aan tippen.
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
26 nov 2009 13:57 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Re: Jaren 80 combi
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
26 nov 2009 20:27 |
|
|