Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Re: Goeiesmorgens, afwerkplek +Mauk jaren 50 kroeg
Ik leef met je mee, Radboud... Gefeliciteerd met je dochter! .... neem ik ook een biertje (uit solidariteit)
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
21 nov 2009 1:15 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ze wordn al wat rustiger, sterker nog, ik hoor niets meer... Proost
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
21 nov 2009 1:19 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
hey... allemaal.. kom net terug van de ´echte´ kroeg en ga nu even hier hangen! even mijn mails en berichts hier op het forum doornemen... Proost
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
21 nov 2009 1:22 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
ssssstt! Geniet van die stilte, Radboud!
EDIT: ik duik m'n bed in. Morgen klussen in Wijk en Aalburg....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
21 nov 2009 1:24 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik kwam zojuist 7 meiden tegen in het centrum van Hilversum...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 nov 2009 1:27 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat moet je toch niet verder vertellen joh...dan leest ie dat hier over een paar uur weer Waar is die grote hoeveelheid smileys eigenlijk gebleven
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 nov 2009 1:30 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Moghu....ietwat vroeg...maar alvast een lekker weekend
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
21 nov 2009 5:37 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Mogge,tjesus, jij bent ook vroeg wakker Bedankt ,maar ken t nog niet door me strot krijgen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
21 nov 2009 5:43 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Truste , ga lekker me bed weer in
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
21 nov 2009 5:58 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, Een kop koffie gaat er wel in. Dochterlief was voor vijf uur al wakker. Helemaal opgewonden ivm haar feestje vandaag. Gelukkig had ik haar nieuwe fiets gisteravond alvast afgemonteerd. Radboud ook nog gefeliciteerd met jouw dochter.
|
21 nov 2009 8:22 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Goedemorgen,
Wat een kinderpartijtjes. Gefeliciteerd iedereen.
@Ber - ik kan natuurlijk foute opmerkingen maken dat 3 * 12 gewoon 36 is maar dat zal ik maar niet doen.
@Rad - sterkte vanochtend, 7 meiden aan het ontbijt, zal je een zware dobber aan hebben (of ontvlucht je alles en ga je een stukje fietsen)
Fijne dag allemaal
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
21 nov 2009 9:10 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Ja daar schiet ik niets mee op Radje, Ik was je helemaal vergeten te feliciteren, dat krijg je als ik het woord vrouwen in de zin zie staan Bij deze GEFELICITEERD met je dochter. Ber.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
21 nov 2009 9:15 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Middag zojuist een shovel verkocht en op de dieplader gezet en is weg voor transport... dus vanmiddag verder lekker vrij en ik denk dat ik een rondje met de P ga
|
21 nov 2009 14:19 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Nou, daar lijkt mij nou helemaal niets aan, zomaar een stukje rijden. Ber
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
21 nov 2009 14:43 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Het is ook zo koud daar langs de waterkant
|
21 nov 2009 23:12 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Mogguh, Vandaag vieren we de verjaardagen van de jongste twee voor de familie/vrienden. Hopelijk komen ze niet allemaal tegelijk, anders krijgen we zoiets: Fijne zondag.
|
22 nov 2009 8:41 |
|
|
cabrio wim
|
|
22 nov 2009 9:24 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Deze zondagse luilak neemt lekker een broodje met een gekookt ei..als dat straks gemaakt is Hier grijs en grauw, Ewout veel plezier met je kippenhok..komen er alleen maar vrouwen
|
22 nov 2009 9:59 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen, het is hier inmiddels droog, dus ik spring ff lekker op de fiets. De ritjes naar het Noorden hebben geen zin meer, of je moet van pindakaas houden Ewout alvast / nog gefeliciteerd. Jij gaat beweging genoeg krijgen vandaag: van en naar de koelkast Prettige dag allemaal!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 nov 2009 10:03 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
morgen ik ga eerst even lekker brunchen... allemaal veel plezier vandaag en Ewout succes
|
22 nov 2009 12:18 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Het was in het bos toch nog wel een beetje vochtig
|
22 nov 2009 14:08 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wie was er eerder schoon,je stalen ros of jij
|
22 nov 2009 15:41 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Goedenavond allemaal, nog liefhebbers voor een afzakkertje? (of een glaasje melk)
|
22 nov 2009 21:54 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
na die geweldige zeikbui op mijn hoofd vanmiddag wat warme melk
|
22 nov 2009 21:58 |
|
|
Ber
|
Heb net mijn pillen op dus klaar met stuiteren, doe mij maar een Ice thee
|
22 nov 2009 22:02 |
|
|