Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Re: porsche bra
transparant wrap word op wit na een half jaar geel
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
28 nov 2009 12:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... do a white wrap
|
28 nov 2009 12:34 |
|
|
horn
PF #57
|
chin lip één keer opnieuw zwart spuiten met zwarte grondlak...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 nov 2009 13:37 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
spuiten ,binnen zetten en nooit meer mee rijden
|
28 nov 2009 14:22 |
|
|
drknauf
|
ik denk dattie met mijn poets fanatiekte wel 30 laklagen heeft en nog wordtie door steenslag wit die wrap is in mijn optiek niks waard steentjes ketsen daar met paar honderd km pu gewoon doorheen! en een wrap moeje eten das veel lkkrdr gewoon een bra als ik d,r een ken vinden, heb neimand hier zo,n hip ding dan?
|
28 nov 2009 16:12 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ach ja. Auto is een jaar of 17 dus dan is het niet gek dat je aan de BH moet toch
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 nov 2009 16:38 |
|
|
drknauf
|
wie geht es wie steht es
|
28 nov 2009 16:55 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
Is dit iets? voel model en merk in. http://www.colgancustom.com/shop_vmake.phpAls je colgan giggled mss vind je een NL leverancier
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
28 nov 2009 16:56 |
|
|
drknauf
|
thnx
|
28 nov 2009 17:02 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Nu ik er over na denk is het inderdaad wel iets voor jou Mike, je rijdt nl best vaak lange stukken naar die Int. meetings dus... en daar aangekomen lekker topless. Goed plan
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
28 nov 2009 17:23 |
|
|
drknauf
|
dat bedoelt ik ook ja en dan lkkr topless
|
28 nov 2009 17:44 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Moet je niet doen man...zo'n lelijk ding op de neus. Dan maar een paar kleine puntjes hoor.
|
28 nov 2009 19:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Als je zo'n stuk rijdt maakt het toch niks uit als je zo'n lillijk ding voorop je snuit hebt? Ik vind het wel een slim plan! Scheelt een hoop steenslag en op de plaats van bestemming haal je het er gewoon af. En poetsen maar!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 nov 2009 19:07 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Hebbie een push-up nodig Mike of een met kwastjes?? Zal morgen in Essen ook eens kijken.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
28 nov 2009 19:08 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... als je vervolgens niet het circuit op gaat uiteraard. Als je zo'n ding monteert zou ik ook de ruiten laten blinderen
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
28 nov 2009 20:34 |
|
|
horn
PF #57
|
F*ckederdef*ck, wat een goede tip van mij zeg. GBP 120, zéker tegen de koers van nu http://www.autobra.co.uk/shop/index.php/cPath/211_214
|
28 nov 2009 20:59 |
|
|
alex987
aircraft engineergemeente zuidplas
|
Re: porsche bra - 964 -
Hee mike is zo,n 3m anti steenslag coating niets voor jouw deze is transparant en ziet er toch wel iets beter uit als een wonder bra Ik weet trouwens dat NEWT deze op zijn zwarte cayman s heeft zeer netjes permanente bescherming en zeer sterk geen steenslag meer mail newt anders even naar zijn gebruiks ervaringen
_________________________________________ bullen zijn top !
|
28 nov 2009 22:14 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
is wel iets voor de latexliefhebbers onders ons, kom op knauf dit ga je toch niet menen? rijden met zo,n bra is als sex met een condoom,is net ff minder lekker. jij en je auto kennen elkaar toch al langer, is toch wel veilig?
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
28 nov 2009 22:22 |
|
|
drknauf
|
en een feestneus
|
28 nov 2009 23:32 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Daarom gaf ik aan dat er een speciale transparante folie voor is die UV bestendig is. Ik ken een aantal auto's die dat er nu een jaar of twee op hebben zitten en die zien er nog steeds prima uit zonder vergeling.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
29 nov 2009 10:49 |
|
|
horn
PF #57
|
folie is veel minder steenslagbestendig dan zo'n sm-masker heb de mijne in Avery folie gefolied gehad en toch echt wel een paar steenslagsporen uit die tijd. dwars door de folie heen. Nou moet ik wel toegeven dat één van die steenslagsporen op een plaats zat waar de bra niet had gezeten.
|
29 nov 2009 11:05 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Persoonlijk vind ik zo'n sm-masker Folie kost ook geld. Je kunt eens in de zoveel jaar het kofferbakdeksel laten spuiten als je je erg stoort aan de steenslag. Ik zou me niet zo druk maken om wat steenslag. Hoort er bij. Gewoon rijden met dat ding.
|
29 nov 2009 11:53 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
+ 1
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
29 nov 2009 11:57 |
|
|
BTRIII
964 M700
|
De bedrijf in de link ik erder in dit post heb geplaatst geeft 4 jaar garantie tegen steenslaag en verkleuring allen geldig voor origineel fabriek lak iets gevonden Mike
_________________________________________ I am not perfect and neither is my Nederlands
|
29 nov 2009 11:58 |
|
|
drknauf
|
gij rijd dan ook niet minimaal 25dkm per jaar net als ik , weetje wel hoeveel steenslag dat is wat ik in 4 jaar wegrijd hebben sommige porsches nog niet eens d,r hele leven op de klok zitten
|
29 nov 2009 22:07 |
|
|