Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 10:54

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
België (nabij zeeland)
Bericht Re: feyenoord.... - Ajax
Afbeelding De parel van het zuiden 8)

30 okt 2009 0:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Wat een treurnis daar zeg... :roll:

30 okt 2009 0:35
Profiel
Zo en wat is het geworden gister?
In de 2de helft ben ik maar lekker naar bed gegaan...

30 okt 2009 12:42
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Wimpie77 schreef:
Zo en wat is het geworden gister?

Elf ajacieden met de broek op de knieën... Dat krijg je als je een te grote broek aan trekt.

30 okt 2009 12:52
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ik hoop dat Ajax dit niveau nog een weekendje vast kan houden :D Het enige vermakelijk aan de wedstrijd was dat suarez steeds minder met z'n voeten in beeld was en steeeds meer met z'n handen en verongelijkte gezichtsuitdrukking

30 okt 2009 12:55
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
roenkie schreef:
Het enige vermakelijk aan de wedstrijd was dat suarez steeds minder met z'n voeten in beeld was en steeeds meer met z'n handen en verongelijkte gezichtsuitdrukking

Ik vond anders Dordt gewoon heel goed spelen gelet op het niveau (ik heb het wel eens anders gezien). Ook een aardig doelpunt van Moussa... Vermakelijke wedstrijd dus.

30 okt 2009 13:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Daar heb je gelijk in, zag een aantal mooi verzorgde aanvallen over meerdere schijven... we zijn het er iig over eens dat dordt te weinig heeft gekregen.

30 okt 2009 23:13
Profiel
Het zit ajax niet tegen... balletje gelukkig door de benen en waar Suarez met een klap in het gezicht wegkomt (zoals Suarez het hele seizoen al geen rood kan krigen) gaat Babovic er met exact dezelfde overtreden met rood vanaf...

En zo is er geen drol meer aan de tweede helft verwacht ik.

01 nov 2009 14:19
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Ik heb me prima vermaakt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Hier had een historische stand (8-2) herhaald kunnen worden. Niveau was wel weer erg matig. Maar goed. Dit blijft toch altijd de lekkerste :ba: :ba:

01 nov 2009 16:20
Profiel
Het zat AJAX niet tegen...

HEERLIJK!!! Blijft toch de mooiste voetbaldag van het jaar!!!

02 nov 2009 11:22
Profiel
gast schreef:

Soms ook leuk om meningen van partijdige fans (lees; scheidsrechters) hier te lezen. :mrgreen:

Ik heb geen analist gehoord die een afwijkende mening had terzake... Ook Jan Mulder (overtuigd ajacied) werd nijdig toen Blom na het zien van de beelden over geel begon...

Suarez had gewoon rood dienen te krijgen. Het was toen nog 0-0. Daarmee was de wedstrijd een andere geworden (waarbij ik Feyenoord goede kans zou geven), ook al omdat Babovic m.i. handelde uit frustratie dat de klap die hij kreeg onbestraft bleef. En dit alles nog afgezien van het feit dat ook voor de komende wedstrijden het gemis van Suarez punten zou kunnen kosten (komende wedstrijd Twente-uit, waarbij ik ajax uiteraard een puntje gun... :mrgreen: ).

En op zich... scheidsrechters kunnen fouten maken. Maar Blom claimt doodleuk dat hij de overtreding heeft beoordeeld (ik geloof er geen donder van, maar als het zo is mag Blom de rest van het jaar Jupiler gaan fluiten) en zelfs na het zien van de beelden merkt hij op dat het geel had moeten zijn. Daar zakt mijn broek dan toch echt vanaf.

Als je dan ook nog weet dat die Blom scheidsrechtersopleidingen verzorgt bij de KNVB...

Kortom: een aanfluiting!

02 nov 2009 12:22
Profiel
Ajax was ook voor de 1-0 beter. Vervolgens staat het 1-0, zou Suarez rood hebben gekregen dan had Ajax nog steeds gewonnen. My 2 (niet helemaal objectieve, maar dat is niemand hier :wink: ) cents.

02 nov 2009 12:35
Profiel
Moderator
PF #57
Zelden zo'n krom verhaal gehoord van iemand die zijn straatje schoon probeerde te praten. En dan eindigen met 'Als jullie (vader en zoon Mulder, Ronald Koeman en Hugo Borst) het rood vinden, kan ik me daar ook wel in vinden...' Ruggegraat van een weekdier. :?

Verder wel leuke goals; zowel die van Emanuelson als van Landzaat. Vond zeker de eerste helft het aanzien wel waard.

@ MS964 - ik denk wel dat als Suarez rood had gekregen, Babovic wellicht die overtreding niet had gemaakt. En dan was het 10 tegen 11 andersom geweest en dan had het nog best heel spannend kunnen worden...

02 nov 2009 12:35
Profiel
MS964 schreef:
Ajax was ook voor de 1-0 beter.

Het eerste kwartier was Ajax heer en meester. Het tweede kwartier kwam Feyenoord terug in de wedstrijd. In die periode kwam de actie van Suarez.

Het klopt wel dat de laatste 10 minuten ajax weer beter was, maar niet meer zoals het eerste kwartier en ik had het nog moeten zien als die 1-0 er niet ingegaan was. Feyenoord verloor immers alle controle door de 1-0 en daaropvolgend rood. Dat was gewoon de nekslag, net als dat AZ mentaal ineen zakte door in korte tijd twee tegendoelpunten.

Natuurlijk is niet gezegd dat ajax niet gewonnen had als Suarez rood gekregen had. Maar dat is ook niet mijn grootste klacht. Dat is dat de scheidsrechter de wedstrijd beïnvloed en vervolgens achteraf met een jippie komt. Dat vind ik zo enorm zwak...

02 nov 2009 12:45
Profiel
Maar Babovic zegt zelf dat het geen overtreding was en dat hij niet met zijn armen langs zijn lichaam een duel in kan gaan, dus had hij dit waarschijnlijk ook gedaan als Suarez wel rood had gekregen. (Net de samenvatting gezien en rood voor Suarez had best gemogen. Niet dat ik nu ga klagen natuurlijk zo objectief ben ik ook wel weer!)

02 nov 2009 12:47
Profiel
Wimpie77 schreef:
Maar Babovic zegt zelf dat het geen overtreding was

Ontkennende verdachten zijn niet altijd onschuldig... :wink:

02 nov 2009 12:57
Profiel
Moderator
PF #57
gast schreef:
@ DS: als m'n tante klootjes had, dan was het m'n oom geweest. :lol: :lol:

Tja, of tante Kelly.

02 nov 2009 13:00
Profiel
gast schreef:

Nogmaals (en nu dus voor de derde keer): het gaat mij niet om het feit dat hij de wedstrijd heeft beïnvloed, maar dat hij achteraf net doet alsof hij de juiste beslissingen nam.

Ik maak ook fouten. Dan kan ik twee dingen doen: cliënt bellen en hem wijzen op mijn aansprakelijkheid, of stug volhouden dat ik geen fout heb gemaakt.

En omgedraaid: als mijn advocaat een fout maakt en dat ruiterlijk toegeeft, vervelend, maar goed. Als hij blijft ontkennen, dan wordt ik nijdig. Zo simpel is het. Toch?

02 nov 2009 13:00
Profiel
Devils son schreef:
gast schreef:

Ik maak ook fouten. Dan kan ik twee dingen doen: cliënt bellen en hem wijzen op mijn uitgesloten aansprakelijkheid, of stug volhouden dat ik geen fout heb gemaakt.

:mrgreen:

02 nov 2009 13:02
Profiel
MS964 schreef:

:mrgreen:

Judas! :evil:

:wink:

02 nov 2009 13:05
Profiel
Bizar...

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/5222379/__KNVB_bevestigt__Suarez_vrijuit__.html?p=16,1

02 nov 2009 18:14
Profiel
Moderator
PF #57
Nou, niet echt. Stond vanochtend al in de telegraaf. Tja, en als de scheids volhoudt dat hij het wél gezien heeft, maar geen elleboogstoot vond, is het ineens een kwestie van interpretatie geworden... wat Ajax overigens wel erg goed uit zal komen.

02 nov 2009 18:22
Profiel
horn schreef:
Tja, en als de scheids volhoudt dat hij het wél gezien heeft, maar geen elleboogstoot vond, is het ineens een kwestie van interpretatie geworden...

Jij hebt gisteren ook Studio Voetbal gezien begreep ik eerder. Daar gaf hij aan dat nu hij de beelden zag hij het geel vond. Hij trok geen geel.

Het is dan van tweeën één. Ofwel hij heeft het echt gezien en vindt dit soort overtredingen geel. Dan heeft hij opzettelijk geen geel gegeven aan Suarez en opzettelijk rood ipv geel gegeven aan Babovic. Dan lijkt mij een definitieve schorsing een redelijke sanctie.

Ofwel hij heeft het niet gezien en staat een potje te liegen hierover (meest waarschijnlijk). Ook dan lijkt mij een schorsing wel aardig.

Suarez komt dan vrij (ik blijf het overigens een belachelijke regel vinden...) met de schrik, je kan hem niet deze flauwekul tegenwerpen, maar die Blom hoop ik toch echt niet meer terug te zien.

02 nov 2009 18:28
Profiel
En Babovic 4 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk en van Dijk (die zegt onschuldig te zijn...) accepteert 2 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk...

En wat Horn zegt!

02 nov 2009 18:30
Profiel
Moderator
PF #57
Vollig einverstanden. Echter geen idee wat deze heer Blom op het wedstrijdformulier gezet heeft of aan de KNVB verteld heeft. Ik vind het uberhaupt niet heel verstandig om op de avond zelf telefonisch live dergelijke uitingen te doen. Hij kwam ook niet echt sterk over.

02 nov 2009 18:31
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 137  Volgende