Nu lukt het de verkopende partij niet om donderdag de auto te laten keuren. Nu zal dit waarschijnlijk maandag worden ergens in de buurt van Haarlem. Heeft iemand nog een goed adres voor een akk. Ik hoor het graag.
Groeten Martijn
Wellicht dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik ben bezig met de aankoop van een hele mooie boxster. Omdat ik toch graag weet wat ik koop wil ik graag een aankoop keuring laten doen. Ik ben op zoek naar een onafhankelijk bedrijf in de regio Vianen. Heeft iemand suggesties.
Groeten Martijn
_________________________________________ One Life To Live
Laatst bijgewerkt door Martijn Joosten op 01 dec 2009 22:26, in totaal 2 keer bewerkt.
30 nov 2009 16:56
horn
PF #57
Re: aankoop keuring Porsche Boxster (regio Vianen)
Car Service Visser in Hilversum Vd Gugten in Bodegraven
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
30 nov 2009 17:05
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Porsche centrum Leusden of Gelderland
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
30 nov 2009 17:35
Martijn Joosten
Porsche Boxster (986) 2.5
Den Bosch
Heb zojuist een afpraak gemaakt bij Car Service Visser in Hilversum. bedankt voor de info..................... Martijn
_________________________________________ One Life To Live
30 nov 2009 18:48
RonP
Welke heb je op het oog, Martijn ?
(Den Bosch, mooiste stad van NL!)
_________________________________________ Ex 944 II, Ex 944 S2, Ex Boxster, next........
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum